Auto ei mene katsastuksesta läpi ajoissa. Mitä teen?
Autoa pitää korjata n. 2500 euron edestä. En ehdi korjata tän kuun aikana Ellen ota lainaa. Talous on aika kireellä, joskaan ei pahasti velkaantunut.
Mitä tekisitte minuna?
Töihin pääsen bussilla, lasten harratukseen ajot kärsivät. Asutaan pienestä kaupungissa, busseja kerran tuntiin ruuhka-aikoina.
T. yh joka kädetön autojen suhteen.
Kommentit (11)
Ap tässä vielä.
Ei, ei voi. Mutta unohdin mainita että mulla on palkkapäivä kuun lopussa ja nyt on sovittu huolto 1000 euron edestä (muut laskut saa odottaa😣) tämän kuun loppuun. Ja seuraavaan huoltoon olisi sitten "varaa" helmikuun lopussa.
Minkä ikäinen ja minkä verran ajettu auto on kyseessä? 2500 € korjauksiin kuulostaa aika isolta summalta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ja minkä verran ajettu auto on kyseessä? 2500 € korjauksiin kuulostaa aika isolta summalta.
Eihän tuolla summalla vielä isoa vikaa edes korjata.
TSI & DSG -vikainen Volkswagen ei tuolla summa summalla kuntoon tule.
Auts! Mä oon unohtanut koko katsastuksen.
Pari vuotta sitten vissiin käytin. Eipä ole onneksi ratsiaa ollut.
Jos katsastusaikaa on vielä jäljellä, käytä katsastuksessa ja saat 2 kuukautta ajoaikaa. Siinä ajassa ehdit saada korjatuksi, mutta joudut kyllä maksamaan uuden katsastuksen.
Istut pankin päällä.
Zinkkeis
(ei tarvi kiittää avusta)
Kun mä olin nuori ja köyhä, niin ajelin pari kuukautta katsastamatta. Riskihän se on, mutta jos asut jossain syrjässä (mä tosin asuin Vantaalla) niin kiinni jäännin riski on pieni.
ZinkkisMies
Vierailija kirjoitti:
Jos katsastusaikaa on vielä jäljellä, käytä katsastuksessa ja saat 2 kuukautta ajoaikaa. Siinä ajassa ehdit saada korjatuksi, mutta joudut kyllä maksamaan uuden katsastuksen.
Voi sieltä tulla ajokieltokin, riippuen mikä vika on?
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä vielä.
Ei, ei voi. Mutta unohdin mainita että mulla on palkkapäivä kuun lopussa ja nyt on sovittu huolto 1000 euron edestä (muut laskut saa odottaa😣) tämän kuun loppuun. Ja seuraavaan huoltoon olisi sitten "varaa" helmikuun lopussa.
Huolto ei maksa tonnia. Taidat vähän luritella omiasi?
ZinkkisMies
Oletko kysynyt jos auton korjauslaskun voisi maksaa erissä?