Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuttuisitko tästä vai oonko ihan outo kun otin nokkiini?

Vierailija
21.01.2019 |

Matkustin toiseen maahan tervehtimään ystävääni joka on miespuolinen. Meillä oli aiemmin ollut pientä säpinää mutta välimatka teki tehtävänsä. Nyt oli kuitenkin ns. sähköä ilmassa ja meillä olikin aluksi tosi mukavaa. Ei seksiä, mutta halailua ja pientä räpläämistä.. Itse asiassa seksi ei onnistunut humalan takia.

Sitten mies kertoikin kuinka on ollut muhun ihastunut jo pitkään mutta viime aikoina välit olivat lämmenneet taas exänsä kanssa. En tullessani tiennyt että asia on näin, ja mies myös kertoi valehdelleensa exälleen että ei voi nähdä häntä nyt koska hänelle tulee miespuolisia ystäviä kylään. Mies sanoi mulle ettei halunnut suututtaa naista juuri nyt kun heillä menee taas paremmin. Siis itsehän en olisi edes mennyt kyläilemään jos olisin tiennyt että miehellä on suhde. Yhtäkkiä mies sitten sanoi että hänen täytyy lähteä tämän naisen luo koska nainen epäilee jotain ja että kyllä se ikäväkin alkaa jo olla. No, mitäpä minä siihen aikuista ihmistä kieltämään. Mies lähti satojen kilometrien päähän ja jätti mut viimeisiksi päiviksi yksin vieraaseen maahan ja keskelle ei mitään. Olen ollut niin pöllämystynyt etten ole osannut reagoida tähän oikein mitenkään. Mies oli ihan kuin ei mitään olisi vialla kun tuli takaisin. Hän siivosi tarkkaan ettei vierailustani vain näkyisi mitään jälkiä hänen asunnollaan. Siivosi paniikissa ja pyysi muakin että en jätä hiuksia tms. mihinkään.

Nyt sitten haluaa nähdä taas mahdollisimman pian ja kertoi kuinka mahtava ihminen olen 😃 Siis mitä ihmettä?? Tämmönenkö siis ihan jees käytöstä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Välit poikki.

Vierailija
2/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sä oot outo jos olet tuollaisen kuspään kanssa. Tai mistäs mä tiedän mitä sä haet tältä "suhteelta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haekaan enää yhtään mitään. Olin aiemmin pitänyt miestä tosi suoraselkäisenä tyyppinä. Pettymys on tosi kova 🙁

Ap

Vierailija
4/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sinua hölmönä. Taidat ollakin.

Vierailija
5/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikkein uskomattominta tuossa jutussa on se, että ylipäänsä yhä edes ajattelet koko miestä.

Vierailija
6/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että suuttuisinko? Tuossa tilanteessa olisin vähintään piilottanut pikkarit strategiseen paikkaan ja käynyt miehen kalsarilaatikolla huulipunan kanssa.

Vierailija
7/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli naisen, minun, vikani siis. Ok. Ja en kyllä todellakaan ajattele miestä enää millään tavalla lämpimästi. Ainoa mitä mietin on että tuhlasin vähät vapaa-aikani tällaiseen.

Ap

Vierailija
8/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai suuttuisin. Äijähän yrittää kahta naista yhtä aikaa!

Olisin nostanut heti kytkintä ja kieltänyt miestä ottamasta yhteyttä. Mennyt maan pääkaupunkiin, ottanut huoneen hotellista ja viettänyt loppuajan mukavaa lomaa nähtävyyksiä katsellen ja shoppaillen. Ja onnitellut itseäni siitä, että en ehtinyt hommata parisuhdetta moiseen.

Vierailija
9/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli naisen, minun, vikani siis. Ok. Ja en kyllä todellakaan ajattele miestä enää millään tavalla lämpimästi. Ainoa mitä mietin on että tuhlasin vähät vapaa-aikani tällaiseen.

Ap

Olethan sinä hölmö, kun kyselet että onko tuo "ihan jees käytöstä". Tyhmempikin tajuaa että ei ole.

Vierailija
10/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten tämä taas liittyy naiseuteen? Jos olisit mies niin ihan sama asia, ei eroa mitenkään. Vai ajattelitko tehdä tästä miesvihaketjua?

Vierailija
11/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän halusi testata että olisitko kuitenkin kiinnostavampi kuin se hänen exänyxänsä. Et oikeastaan ollut. Nyt kuitenkin exänyxä on taas exäexä, joten voit vähän kiinnostaa. Sä olet jonossa.

Vierailija
12/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alffaleski. Sori.

Vierailija
13/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tätä asiaa yhtään yksinkertaisemmin sanoa. He is not into you. 

Vierailija
14/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi olemaan edes yhteydessä enää. Todella törkeä tyyppi.

Muistan kun tapasin lomalla yhden miehen ja se kertoi mulle mitä ostanut tyttöystävälleen.

Jaaha, eipä nähty sen jälkeen. Ihan luulin että sinkku on.

Vierailija
15/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä rupes hävettää kun ei seissy. Ihan hyvä syy!

Vierailija
16/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli mikä ukkeli!

Vierailija
17/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja homma kaikkien kannalta. Mieheltä tietty paskamaisesti tehty, jos tapailee kahta naista samaan aikaan ilman, että kuvio on kaikille selvä. 

Menitkö sä hänen luokseen ihan ystävänä, vai oliko teillä siinä vaiheessa jo jotain kipinää, kun tapaamisen sovitte? Ei ole tarkoitus siis syyllistää tai mitään, syy ei missään nimessä ole sinun, koska et tuosta exästä mitään tiennyt. Mutta ajattelen niin, että jos tarkoituksesi oli mennä puhtaasti kaveripohjalta tapaamaan, niin ei voi olettaa että mies olisi edelleen sinkku. 

Ei ole kuitenkaan ok käytöstä mieheltä, itse en pitäisi enää mitään yhteyttä. 

Vierailija
18/19 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk

Vierailija
19/19 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä sen miehen muijalle että sitä on petetty.