Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trivagon nainen tuhoaa avioliittoni

Vierailija
21.01.2019 |

Vaimoni on ruvennut syyttämään minua että katselen koko ajan Trivagon naista TV:stä, ja muka kuola valuen. ”Taas se Trivagon nainen... Mitä sä siinä näät... Voisit joskus katsoa minuakin yhtä ahkerasti...” jne.

On alkanut ottaa hermojen päälle tuo vaimon hyökkäävä käytös. Varsinkin kun enhän minä sille mitään mahda että tuo ärsyttävä mainos pyörii koko ajan ruudussa.

😞

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haaveilen että TRIplat miehet ottaisivat minua vuorotellen VAGinaan ja antaisin ja saisin myös Oraaliseksiä.

Vierailija
22/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei tykkää kun katsoin iltaisin ohjelmia jossa vilahtelee mainostauoilla The Other Danish Guyn hyvinvarusteltu kalsarimiesmalli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ämmmä on taas vallannu ruudun hetken hiljaisemman vaiheen jälkeen. En voi sietää. Telkkua ei voi edes jättää mainosten ajaksi ääni päälle kun se tunkee joka välissä lässyttämään jotain hotellejaan. Pitäköön tunkkinsa.

Vierailija
24/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli yksi päivä töistä ja kysyi melkein heti:

Ooksä tiennyt että se trivago-akka on munamiehen vaimo?

Olivat töissä siitä keskustelleet. Pitää ruveta tarkkailemaan reaktioita kun mainos tulee ruutuun.

Joo, Annika Poijärvi. Panisin, ehdottomasti.

Vierailija
25/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset dissaa näitä trivago mainoksia, minun mielestäni ne on just hyviä ja nyt on taas tullut uusia ;D trivago muijalla on hyvänkuulonen ääni

Vierailija
26/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämäni tuhoaa se, että en osaa päättää kumpi on parempi nainen minulle, trivago nainen vai omalaina nainen. Television katselusta ei tule mitään, kun koko ajan pitää vaihtaa kanavaa, että näkisin jomman kumma ihanaiseni.

Vierailija
27/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

momondo kirjoitti:

No onhan se aika upea.

Jotenkin jännän mauttomat vaatteet .. Varmaan tarkkaan harkittu.

Onko tuo omalaina mainos ja sen nainen joku mainostoimistojen sisäpiirivitsi ja kuittaus trivago msinosten tekijöille? Vai tuleeko ne samasta mainostoimistosta?

Mutta totta, vaatteet molemmissa on varmaan tarkoin harkittu niin että naiseen on harmaan tavisnaisen helppo samaistua.

Vierailija
28/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita telkkari kiinni ja käy panemassa sitä vaimoasi.

Vierailija
29/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaihda kanavaa aina kun Trivagon nainen pomppaa ruudulle.

Sitten kaappaat vaimosi syliin ja suutelet häntä ja kerrot, kuinka paljon häntä rakastatkaan.  

Näin osoitat vaimokullalle, että sydämesi kuuluu yksin hänelle ja  muut naiset eivät parisuhteeseenne kuulu:)

Tämmösiäkin dorkia vielä nykyaikana löytyy  😆😆

Vierailija
30/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset dissaa näitä trivago mainoksia, minun mielestäni ne on just hyviä ja nyt on taas tullut uusia ;D trivago muijalla on hyvänkuulonen ääni

Siksi kun se on maailmanhistorian ärsyttävin mainos.

Vierailija
31/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unimaski otsalle, ja lopsautat sen aina silmille siksi aikaa, kun Trivagon mainos pyörii.

Vierailija
32/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oikeasti ollut pitkässä parisuhteessa, jossa esim. mainoksissa, tv-sarjoissa ja elokuvissa esiintyvät naiset saivat aikaan käsittämättömiä raivokohtauksia kumppanissani. En nuorempana tajunnut täysin kuinka sairasta tyttöystäväni käytös oli ja suhde jatkui vuosia liian pitkään. Lopulta minut murrettiin niin täysin etten enää halunnut tehdä mitään muuta kuin maata sängyssä välttääkseni loukkaavat ja sisintä hajalle repivät riidat. Lopulta hän vielä petti minua useamman kerran. 

Nykyään entinen tyttöystäväni on naimisissa ja itse en ole sen koommin pystynyt luottamaan keneenkään ja luomaan uutta parisuhdetta. Sairaalloinen mustasukkaisuus voi siis oikeasti jättää loppuelämän kestävät arvet :(

Vierailija
33/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Trivagon naista vertaa esimerkiksi julkisuuden fitness-pakkelinaamohin niin Trivagon nainen voittaa 1000-0. 

Vierailija
34/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivagon nainen tuhoaa mun hermoni! Voi hooooooo.. miten se voikin olla niin ärsyttävä???

Vierailija
35/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on ruvennut syyttämään minua että katselen koko ajan Trivagon naista TV:stä, ja muka kuola valuen. ”Taas se Trivagon nainen... Mitä sä siinä näät... Voisit joskus katsoa minuakin yhtä ahkerasti...” jne.

On alkanut ottaa hermojen päälle tuo vaimon hyökkäävä käytös. Varsinkin kun enhän minä sille mitään mahda että tuo ärsyttävä mainos pyörii koko ajan ruudussa.

😞

Otan osaa.

Vaimollasi on huono itsetunto etkä sinä voi sitä korjata.

Itsehän olen parisuhteessa jossa voin puhua miehelleni pomoni perseestä ja siitä millaisten kuumien ihmisten kanssa kolmen kimppa olisi kiva, ilman että mieheni tuntee olonsa uhatuksi.

Kyllä parisuhteeseen kannattaa aina valita vahvan itsetunnon omaava ihminen, vaikka tulee sellaisen persoonan mukana toki muitakin puolia. Sinä ap jos olet suhteenne vahvaitsetuntoisempi, voit vain lempeästi sietää vaimosi kiukuttelua.

Vierailija
36/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha, ap on keksinyt uuden trollin. Aiemmin se oli Marie Kondo, joka tuhoaa hänen avioliittonsa.

paskat, marie kondo pilaa minun elämäni. Kaikki lähtee (myös vaimo).

Vierailija
37/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen menettänyt sydämeni canesten-naiselle

Vierailija
38/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä seksikäs tyttö