Laskiaispulla mantelimassalla vai hillolla?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mites menee pulla vai meneekö ollenkaan?
Mieluummin molemmilla, mutta kunhan on sitä mantelimassaa. Ja kunnolla.
Kummallakin! Jos pitää vain toinen valita niin hillo, mutta kyllä paras maku on, kun molemmat löytyy pullasta.
Rikkaat suosivat mantelimassaa, köyhät hilloa. Näkyy kuulemma kauppojen myynnissä selkeästi asuinalueittain.
Kyllä hillolla olen syönyt lapsuudessa, mutta mantelimassakin on herkullista :P Syön joka vuosi yhden hillolla ja toisen mantelimassalla, säilyy tasapaino :D <3
Mantelimassalla ehdottomasti, koska se on hyvää ! ( kaikenlaisia hillopulliahan on tarjolla vuoden ympäri, mutta näitä mantelimassapullia van laskiaisena ja pinnalla on sitten yhtä ehdottomasti oltava mantelilastuja)
Vain näin tehty ja näillä täytteillä ja päällysteillä varustettu laskiaispulla on mielestäni se täydellinen laskiaisherkku.
Kumpikin käy. Mantelimassalla on melkein aina parempi, koska hilloa on yleensä liikaa, jolloin pulla ei muulta maistukaan.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat suosivat mantelimassaa, köyhät hilloa. Näkyy kuulemma kauppojen myynnissä selkeästi asuinalueittain.
Niiden hinnassa nyt ei (niitä toisiinsa verrattuna) ainakaan ole pahemmin eroa.
Esim. Fazerilla on jo perinteisesti ollut asiakkaille tarjolla nuo molemmat vaihtoehdot .
Niin muuten taitaa olla Oululaisen leipomollakin.
Vierailija kirjoitti:
Hehe, rikkaat ja köyhät. Keskivertomäärän palkkaa saavat ei ilmeisesti syö ollenkaan laskiaispullia? :D
Puhtaasti makuasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden hinnassa nyt ei (niitä toisiinsa verrattuna) ainakaan ole pahemmin eroa.
Esim. Fazerilla on jo perinteisesti ollut asiakkaille tarjolla nuo molemmat vaihtoehdot .
Niin muuten taitaa olla Oululaisen leipomollakin.
No ei hintaerosta olekaan kyse. Vaan perinteistä.
Mantelimassa on niin ällöä! Näyttää linnun oksennukselta ja maistuu pahalle.
Hillo käy jos se ei vaan ole jotain ällömakeaa mansikkahilloa 😝
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma Espoossa ja Kauniaisissa myydään enemmän mantelimassalla.
Joku tiesi kertoa että ruotsinkieliset suosii mantelimassa, suomenkieliset hilloa.
Ruotsissa kuulemma ei tunneta sellaista kuin laskiaispulla hillolla :D Ne olivat järkyttyneet kun suomalainen kaveri oli pyytänyt siitä sellaista versiota kahvilassa.
Makuasia mutta mun mielestä mantelimassa on pahaa. Muutenkin mielummin viineri tai leivos.
Britti työkaveri laittoi kumpaakin. Toimistoon laski jäätävä hiljaisuus. Ei ollu tullu kyllä ikinä mieleenkään et niin voisi tehdä 😁 en ole ehkä vieläkään toipunut tästä.
Oi, mä teen itse laskiaispullat. Koverran hatun alta pullaan kolon, käytän sen kovertamani sisuksen mantelimassan tekoon. Täytän kolot massalla, laitan lusikallisen kermavaahtoa ja lopuksi hattu.
Kaupan tai leipomon valmiita laskiaispullia en ole uskaltanut ostaakaan, luulen etteivät ne maistu lähellekään niin hyviltä kuin ne mihin olen lapsuudesta asti tottunut.
Hillo. Natsaa mielestäni paremmin kermavaahdon kanssa.
En kylläkään yleensä tule syöneeksi laskiaispullia. Viimeksi taisin syödä sellaisen joskus vuonna 2012. Jospa sitä tänä vuonna ostaisi ja söisi yhden sellaisen, niin sitten kestää taas seuraavat seitsemän vuotta ilman :D
Mantelimassalla, mutta lisäksi pitää olla kermavaahtoa.
Mantelimassa meni himpun verran hillon ohi, mutta hyviä molemmat. Kun tehdään kotona, mun mies ottaa hilloa ja mantelimassaa, mutta ei kermaa, ja minä ja lapset otetaan usein kaikkia täytteitä samaan pullaan.
Hillo!