Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion vaatimalla vaatia TE-toimistoa järjestämään minut uudelleen työnhakukurssille, jossa aion nolata kurssinpitäjän tuomalla hänen turhuutensa esiin

Vierailija
21.01.2019 |

Näin toimin minä.

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuitenkin kannattaisi keskittyä työnhakuun?

Vierailija
2/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssinpitäjä ei ole pelkästään turha, vaan myös yhteiskunnallisesti haitallinen. Sen asian otan eritoten esiin ensi kerralla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kurssit toikii nykyään netissä.

Vierailija
4/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin olet turha, koska haluat aiheuttaa muille pahaa

Vierailija
5/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa valitetaan niin seuraavaksi kunnon juoksutukset ja kyykytykset ja sitten on mieli hyvä?

Vierailija
6/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
7/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolaat vain itsesi.

Vierailija
8/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska kävin kyseisen kurssin ja sain varmistuksen olettamaani. Verorahoja tuhlataan turhiin kursseihin. Valtaosa työttömistä osaa hakea töitä ilman tuollaisia turhia kursseja ja sille marginaaliporukalle, joka ei osaa, voidaan järjestää työnhakuapua TE-toimistostakin. Eli turhia ovat ja kalliita. Ap

Vierailija
9/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuokin turhuuteen menevät verorahat voitaisiin laittaa ennemmin vaikka vanhusten hoitoon. Teen hyvän työn yhteiskunnalle, kun menen kyseenalaistajan haarniskassa ensi kerralla työnhakukurssille, nippu kysymyksiä mukanani. Ap

Vierailija
10/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiinnostavaa olla paikalla näkemässä, miten ap saa jauhot suuhun.

Vierailija
11/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kiinnostavaa olla paikalla näkemässä, miten ap saa jauhot suuhun.

No jotkut onnekkaat pääsevät kokemaan tuon huvin. Tulen kyllä sitten tänne kertomaan, kun olen saanut kurssin taas käytyä.

Nyt on ainakin aikaa valmistella kiusallisia kysymyksiä ja toteamuksia kurssinpitäjälle. Pokkaa minulla on, kun on tuollaisista periaatteellisista asioista kyse.

Yhteiskunnan puolesta. Ap

Vierailija
12/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 8v?

Vierailija
13/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko 8v?

Roustaa sinä paremmin. Ap

Vierailija
14/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin toimin minä.

No jos riittää energiaa moiseen.

Olen ollut tällaisella kurssilla, jossa oli myös tällainen "nolaaja". Itsensä kyllä lähinnä nolasi. Huusi, väitteli, lähti ovet paukkuen tiehensä ekalla kerralla ja sen jälkeen häntä ei näkynyt. Vetäjä ilmeisesti järjesti hänelle karenssin, ainakin näin vihjasi tekevänsä lähtönsä jälkeen. Siinä se.

Turhiahan nuo kurssit pääosin ovat, mutta niin on moni asia täällä maan päällä. Lukemattomia turhia palavereja ja kokouksia istutaan tänäänkin ympäri maan. Täysin turhia muistioita ja raportteja kirjoitetaan, kukaan ei niitä koskaan lue tai kaipaa. Tietokoneilla surffataan työajalla, istutaan kahvihuoneessa juoruamassa, nostetaan palkkaa, joka juoksee. Turhaa kaikki, mutta näin se on.

Vierailija
15/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräällä työnhakukurssilla muutamaa vuotta sitten. Viikon kesti ja joka ikinen päivä askarreltiin paperista ja piirreltiin. Välillä idioottimaisia paritehtäviä tyyliin mikä on lempivärisi ja mitä harrastat. Mitään cv:n harjoittelua ei ollut, eikä juurikaan käsitelty työnhakua.  Aivan turhaa touhua ja naurettavaa.  Sain sitten joksikin aikaa ihan omalla aktiiviisuudella töitä. Kun työrupeama loppui, minulle tarjottiin tismalleen samaa työnhakukurssia uudestaan! Kieltäydyin ja karenssiahan siitä pätkähti. Onneksi nyt taas tiedossa töitä, osa-aikaista mutta kuiteskin :)  En ole ainakaan omasta tuttavapiiristä tai muilta ihmisiltä kuullut, että ketään olisi nuo hölmöläiskurssit auttaneet työllistymään,

Vierailija
16/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä vaan, jos kerran karenssia haluat! :D Jos olisit fiksu, niin olisit saanut töitä jo aika päivä sitten ja sinun ei tarvitsisi moisia kursseja edes ajatella. Vauvapalstalla mesoaminen ei mielestäni ole sitä parasta ajanvietettä työttömälle.

Vierailija
17/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin toimin minä.

No jos riittää energiaa moiseen.

Olen ollut tällaisella kurssilla, jossa oli myös tällainen "nolaaja". Itsensä kyllä lähinnä nolasi. Huusi, väitteli, lähti ovet paukkuen tiehensä ekalla kerralla ja sen jälkeen häntä ei näkynyt. Vetäjä ilmeisesti järjesti hänelle karenssin, ainakin näin vihjasi tekevänsä lähtönsä jälkeen. Siinä se.

Turhiahan nuo kurssit pääosin ovat, mutta niin on moni asia täällä maan päällä. Lukemattomia turhia palavereja ja kokouksia istutaan tänäänkin ympäri maan. Täysin turhia muistioita ja raportteja kirjoitetaan, kukaan ei niitä koskaan lue tai kaipaa. Tietokoneilla surffataan työajalla, istutaan kahvihuoneessa juoruamassa, nostetaan palkkaa, joka juoksee. Turhaa kaikki, mutta näin se on.

Energiani ja aikani kyllä riittävät helposti yhden kurssin käymiseen, etenkin kun siellä on paljon hupia tiedossa.

En ole menossa paikalle nolaamaan itseäni, vaan kurssinpitäjän. En todellakaan aio huutaa, saati paiskoa ovia.

Aion valmistella sellaisen tietopaketin, että kurssinpitäjän ei varmasti tee mieli väitellä minun kanssani, ainakaan pitkään.

Minulle ei karenssia saa kukaan mitenkään. Osaan kyllä kikkailla systeemin kanssa. Ap

Vierailija
18/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 8v?

Roustaa sinä paremmin. Ap

Mene sinä töihin, äläkä täällä valita.

Ai niin, olet niin huono, ettei sinua kukaan huoli. Ja typeräkin kaiken lisäksi.

Vierailija
19/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuokin turhuuteen menevät verorahat voitaisiin laittaa ennemmin vaikka vanhusten hoitoon. Teen hyvän työn yhteiskunnalle, kun menen kyseenalaistajan haarniskassa ensi kerralla työnhakukurssille, nippu kysymyksiä mukanani. Ap

Käytä tuo tarmo järkevämpiin suuntiin. Työkkäriin, kuntaan, politikkoihin jne. Vaikka saisit puhuttua sen kurssin pitäjän työttömäksi niin sen tilalle tulee vain toinen. Tiedän ettei nuista kursseista ole mitään hyötyä ja siksi niihin on järjetöntä tuhlata rahaa saati aikaa.

Vierailija
20/134 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan siitä vaan, jos kerran karenssia haluat! :D Jos olisit fiksu, niin olisit saanut töitä jo aika päivä sitten ja sinun ei tarvitsisi moisia kursseja edes ajatella. Vauvapalstalla mesoaminen ei mielestäni ole sitä parasta ajanvietettä työttömälle.

Katsos kun minä menenkin omasta tahdostani tuolle kurssille. Töihin en enää aio mennä koskaan ja asia hoituu aina viimeistään saikuttaen. Saan aina tarvittaessa saikkua, joten minulle ei saa annettua ikinä mitään sanktioita, eikä minua voida pakottaa tekemään mitään mitä en tahdo tehdä. Turhaan siis tuhlaat aikaasi johonkin karenssilla uhoamiseen tällä kertaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä