Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tässä kolmekymppisenä havahtunut miettimään, että mitä järkeä oli olla ulkonäkökeskeinen

Vierailija
21.01.2019 |

viimeisen 10 vuoden ajan.
Sai kauneudella huomiota miehiltä, joita kiinnosti lähinnä sitoutumaton seksi. Suurinta osaa ei kiinnosta ottaa vaimoksi, tehdä lapsia, hankkia itse rahaa, pitää huolta perheestä. Tai edes ylipäätään sitoutua pitkäaikaiseen suhteeseen, jossa voidaan jakaa kulut, yhteinen aika sekä arjen ilot ja surut.
Kaikki se aika minkä olen käyttänyt vaatteiden valintaan, kauneuden maksimointiin ja meikkaamiseen... Olen järkyttynyt ja jotenkin hävettää.
Nyt joku tulee huutelemaan, että et varmaan ole vaimomateriaalia, mutta kyllä nyt itse katsoisin ihan hyvin olevani kelpaava, joskaan en ulkonäön osalta lähellä täydellistä edes kaiken panostamisen kanssa. Mutta nätti, päihteetön ja hyvää seuraa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se ulkonäkö ei edes vaikuta siihen saako 20-30 vuotias nainen seksiä. Se kun saa sitä jos vaan haluaa.

Vierailija
2/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mulla oli ainakin pari-kolmekymppisenä niin ettei itseänikään olisi vielä kiinnostanut mikään "kotileikki" vaan halusin nimenomaan sitoutumatonta seksiä ja yleensä kokemuksia miehistä. Ja siihen toimi hyvin se erittäin laitettu ja seksikäs ulkonäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitään järkeä. Seksiä saa vaikka olisi mummon huivi päässä.

Vierailija
4/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kyllä saanut varmasti sitoutumista haluavan miehen, mutta päätit itse valita noita pukkeja. Kyllä ulkonäöstään huolehtiva nainen kelpaa myös parisuhdekeskeisille miehille

Vierailija
5/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella herkkä, hiljainen ja arka ihminen, enkä siis kovin valloittava persoona. Siksi ainoa mahdollisuuteni saada hyväksyntää ihmisiltä on koettaa näyttää kauniilta. Juuri noiden pelkkää seksiä haluavien miesten vuoksi on monta kertaa tehnyt mieli tehdä ulkonäölle jotain pahaa, vaikka leikata hiukset kokonaa pois, että minut nähtäisiin muunakin kuin barbienukkena. Mutta sittenhän olisin kokonaan yksin.

Vierailija
6/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja se ulkonäkö ei edes vaikuta siihen saako 20-30 vuotias nainen seksiä. Se kun saa sitä jos vaan haluaa.

Toki, jos esim. alkoholisoitunut 50-60 v tai ulkomaalaistaustainen käy. Ainakin itseäni lähestyi lähinnä sellaiset, kun en ollut nuorenakaan kovin nätti. Suunnilleen ikäiseni ja taviksen oloiset ei lähestyneet ollenkaan, ja jos minä lähestyin, katsottiin kuin halpaa makkaraa ja torjuttiin naurahtaen. Niinpä pääsin neitsyydestäni vasta yli kolmekymppisenä, ja sittenkin vasta laskemalla tasoa hyväksymään nämä pa kolaistaustaiset.

Vierailija
7/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todella herkkä, hiljainen ja arka ihminen, enkä siis kovin valloittava persoona. Siksi ainoa mahdollisuuteni saada hyväksyntää ihmisiltä on koettaa näyttää kauniilta. Juuri noiden pelkkää seksiä haluavien miesten vuoksi on monta kertaa tehnyt mieli tehdä ulkonäölle jotain pahaa, vaikka leikata hiukset kokonaa pois, että minut nähtäisiin muunakin kuin barbienukkena. Mutta sittenhän olisin kokonaan yksin.

Mulla oli sama. Mutta en SILTI tahtonut oikein löytää miesseuraa. Vasta kun yli kolmekymppisenä löysin, kumppanini uskalsi kertoa että olin vaikuttanut ylimieliseltä ja pelottavalta, sellaiselta kylmältä jääkuningattarelta joka torjuu miehiä varmasti liukuhihnalta. Hän ei olisi kuulemma ilman kovaa humalatilaa uskaltanut ollenkana lähestyä. 

Ja minä kun koko ajan luulin, että näytän ujolta ja aralta, mitä oikeasti siis olin. Ilmeisesti laitettu, kaunis ja vetäytyvä tulkitaan usein niin, että on ylpeä ja kylmä.

Vierailija
8/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, jos esim. alkoholisoitunut 50-60 v tai ulkomaalaistaustainen käy. Ainakin itseäni lähestyi lähinnä sellaiset, kun en ollut nuorenakaan kovin nätti. Suunnilleen ikäiseni ja taviksen oloiset ei lähestyneet ollenkaan, ja jos minä lähestyin, katsottiin kuin halpaa makkaraa ja torjuttiin naurahtaen. Niinpä pääsin neitsyydestäni vasta yli kolmekymppisenä, ja sittenkin vasta laskemalla tasoa hyväksymään nämä pa kolaistaustaiset.

Sama juttu täällä. Tosin laskin rimaa jo ennen kolmeakymppiä. Ei ole helppoa olla ujo ja vaatimattoman näköinen nainen. :/

Vierailija
9/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha.. joo kyllä niitä kilttejä ja kunnollisia miehiä on, mutta niin kuin eräs tuossa ylempänä totesi haluatte niitä pukkeja. Haluatte ryypätä ja viettää yön humalaseksiä harrastaen. Aamulla luikitte häpeissänne sitten kotiin.

Teille kiltti ja perhekeskeinen mies on outolintu.

Vierailija
10/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ihan suomalaiset nuoret miehetkin haluaa seksiä.

Vierailija
11/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on tärkeämpää; itsesi arvostaminen sellaisena kuin olet, vai muiden käyttöesineenä oleminen, jotta olisit samanlainen kuin muut (eli joku kumppani, ei saa olla sinkku).

Vierailija
12/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mieluummin kehittäisi luonnetta? Altistaa itsensä tilanteille, joissa ei arkuudella pärjää

Vierailija
13/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on tärkeämpää; itsesi arvostaminen sellaisena kuin olet, vai muiden käyttöesineenä oleminen, jotta olisit samanlainen kuin muut (eli joku kumppani, ei saa olla sinkku).

Viimeiset kaksi vuotta olen ollut yksin, kun olen kieltäytynyt olemasta kenenkään käyttöesine. Ne miessuhteeni eivät ole aina olleet edes parisuhteita, vaan usein minun puoleltani ihan vain kaverisuhteita miesten kanssa, jotka ovat pitäneet minusta ulkonäköni vuoksi ja siksi että olen nainen. En siis tavoittele samanlaisuutta muiden kanssa vaan sitä, että olisi edes jonkinlaisia ihmissuhteita. Naisille olen liian hiljainen ja epäkiinnostava, että saisin heistä ystäviä.

Vierailija
14/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan häpeät - tuo kuuluu ihan luonnolliseen kehitykseen. Kyllä sitä tuli itsekin nuorena tehtyä kaikenlaista hölmöä vääränlaisten arvojen pohjalta, mutta siinäpähän sitä oppi mikä elämässä on tärkeää ja mikä ei. Tuskin kuitenkaan olet tehnyt mitään peruuttamatonta(?).

Ja voin taata että oppiminen jatkuu, eli ei elämä ole valmista vielä kolmikymppisenäkään, lähellekään. Rohkeasti vaan kohti uusia juttuja:).

Vierailija
15/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät saa. Vaikka kuinka täällä internetissä väitätte muuta.

Vierailija
16/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ihan suomalaiset nuoret miehetkin haluaa seksiä.

Totta kai haluavat, mutta eivät he sitä kenen kanssa tahansa halua.

Vierailija
17/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset mieluummin kehittäisi luonnetta? Altistaa itsensä tilanteille, joissa ei arkuudella pärjää

Vuosia koetin "kehittää luonnetta" ja ympärille löytyikin ihmisiä, mutta tuntui koko ajan, että tämä henkilö ei ole minä, että minä esitän koko ajan. Se arkuus ja herkkyys on minua, ja minä koen että ne ovat myös voimavaroja. Kun piilotan ne, kovetan itseni niin, että viimeistäänkin karkotan pois ihmiset, jotka todella voisivat pitää minusta omana itsenäni.

Vierailija
18/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron omasta tilanteestani ja älkää ottako yleistyksenä koska kaikilla on eri tavoitteet. Mutta itse opettelin ulkonäköön liittyvät "taidot" teini-iässä, eli meikkaamaan sen verran, että "edustan" silloin jos asiaan kuuluu, voimaan hyvin (mikä lie tärkein) ja löysin sen oman tyylin (tavis). Ja löysin mieheni 19-vuotiaana ja ihan rehellisesti en ole varma miten mieheni minut näkisi jos olisimme tavanneet 30 v enkä olisi koskaan ollut rakastavassa suhteessa vaan vain omillani ja nauttinut sitoutumattomasta seksistä (silloin olisin tietenkin ihan eri ihminen muutenkin). Mutta tuskin meistä olisi tuossa tapauksessa paria tullut vaan (minun mielestäni) parhaat, pätevimmät, menestyvimmät, mutta myös sitoutumiskykyisimmät uroot olisi jo aikalailla viety markkinoilta, mieheni myös. Mutta varmasti joku vielä vapautuu, ole silloin valmiina! 

Vierailija
19/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse etsin sitä sitoutuvaa perhe-elämää rakastavaa ja vaimoaan arvostavaa aviomies tyyppiä ja katsein heti nämä luettelemasi seikat. Sitoutumattoman seksin ensimmäisenä. Todella vaikeahan se oli löytää mutta löytyipä kuitenkin kun ei tuhlannut aikaa renttuihin.

Vierailija
20/28 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liikaa keskittyä ulkonäköasioihin, ne antaa loppupeleissä aika vähän sulle itsellesi. Tai ainakin omalla kohdallani näin. Paljon onnellisempi ja itsevarmempi olen, kun keskitän energiani mieluisiin harrastuksiin. Se onnistumisen tunne ja itsensä ylittäminen, kun huomaa kehittyvänsä esimerkiksi jossain urheilulajissa. Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä