Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murha sandhamnissa- sarja

Vierailija
21.01.2019 |

Tietääkö kukaan näkyykö jollain maksullisella kanavalla tv-sarja murha sandhamnissa? Areenassa on yksi kausi, mutta tykästyin sarjaan niin, että haluaisin nähdä muutkin kaudet. Yritin itsekin selvittää, mutta en onnistunut ja täällä yleensä tiedetään kaikkeen vastaus.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kiinnostaa!

Vierailija
2/9 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sarjan sittenkin SF Anytimeltä, ei kuukausimaksua, maksat ainoastaan mitä katsot. Ostin ekan kauden ja maksoi 3€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyköhän suomalaisista palveluista

Vierailija
4/9 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän hyvä sarja. Odotan aina uutta kautta. Kirjoina en ole lukenut, vaikka niitäkin on paljon.

Vierailija
5/9 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tässä joku vuosi sitten ruotsinlaivalla jotain sarjaa, mikä sijoittui Tukholman saaristoon ja siinä murhattiin ihmisiä. Ainakin kaksi tyttöä sai surmansa ja heidän ruumiinosiaan löytyi metsästä. Katsoin vain yhden jakson ja tykkäsin kovasti. Olen unohtanut sarjan nimen ja olen ollut harmissani kun en sitä muista että voisin katsoa sitä. Voisikohan tämä Sandhamn olla kyseinen sarja?

Vierailija
6/9 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tässä joku vuosi sitten ruotsinlaivalla jotain sarjaa, mikä sijoittui Tukholman saaristoon ja siinä murhattiin ihmisiä. Ainakin kaksi tyttöä sai surmansa ja heidän ruumiinosiaan löytyi metsästä. Katsoin vain yhden jakson ja tykkäsin kovasti. Olen unohtanut sarjan nimen ja olen ollut harmissani kun en sitä muista että voisin katsoa sitä. Voisikohan tämä Sandhamn olla kyseinen sarja?

Joo, voisi olla Sandhamnin kolmoskausi.

Vierailija
7/9 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei! Kiitos. Minulle jäi erityisesti mieleen sellainen kohtaus, missä eräs tyttö pyöräilee metsätiellä ja huomaa jonkun kaivavan kuoppaa keskellä metsää. Hän pysähtyy ja kaivaja huomaa hänet. Tyttö yrittää paeta, mutta jää kiinni ja hänenkin ruumiinosiaan löytyy metsästä seuraavassa jaksossa. Tämä jäi elävästi mieleeni. Onkohan tämä tosiaan Sandholmista?

Vierailija
8/9 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei! Kiitos. Minulle jäi erityisesti mieleen sellainen kohtaus, missä eräs tyttö pyöräilee metsätiellä ja huomaa jonkun kaivavan kuoppaa keskellä metsää. Hän pysähtyy ja kaivaja huomaa hänet. Tyttö yrittää paeta, mutta jää kiinni ja hänenkin ruumiinosiaan löytyy metsästä seuraavassa jaksossa. Tämä jäi elävästi mieleeni. Onkohan tämä tosiaan Sandholmista?

Äh siis Sandhamnia tarkoitin.

Vierailija
9/9 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi ihan samoin, ihastuttiin sarjaan. Tilasin just cd on.com:istä 1-5 kaudet 17e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi