Paljonko on paino tippunut uuden vuoden lupauksien jälkeen?
Eli miten laihdutus etenee? Entä elämäntapamuutos?
Kommentit (10)
En tehnyt mitää uuden vuoden lupauksia. -3kg on lähtenyt elintapoja järkeistämällä. Mitään dieettejä en enää kokeile, enkä totaali kieltäytymistä. Tavoitteena oma hyvä olo, ei niinkää alhainen lukema painossa.
+ 1,5 ja hyvä niin, jonainen päivänä saan vielä tissit ja pepun :)
8 kiloa on pudonnut, reilu viikko täysnutrausta ja sen jälkeen alle 1800 Kcal vuorokaudessa.
-Bias-
Vain alkoholistit ovat tipattomalla.
Kohtuukäyttäjät nauttii edelleenkin pikkuryypyistä.
Bias kirjoitti:
8 kiloa on pudonnut, reilu viikko täysnutrausta ja sen jälkeen alle 1800 Kcal vuorokaudessa.
-Bias-
Kuulostaa hyvältä, mutta eikö nutrauksella lähde lihasmassaa suhteessa enemmän -> paino nousee myöhemmin vielä helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vain alkoholistit ovat tipattomalla.
Kohtuukäyttäjät nauttii edelleenkin pikkuryypyistä.
Kohtuukäytöllä saa maksakirroosin yhtä helposti kuin vetämällä joka viikonloppu räkäkännit. Googlaa jos et usko. Maksalle on hyväksi pitää välillä kunnon tauko.
- 1,2kg, olen tyytyväinen. Ei enää pikadieettejä, joilla olen useamman kerran saavuttanut tavoitepainoni suhteellisen nopeasti, mutta lihonut sitten taas takaisin. Nyt pysyviä elämäntapamuutoksia ja hitaasti tavoitepainooni. 8,8 kg vielä matkaa, juhannukseen mennessä olisi tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Bias kirjoitti:
-Bias-
Kuulostaa hyvältä, mutta eikö nutrauksella lähde lihasmassaa suhteessa enemmän -> paino nousee myöhemmin vielä helpommin.
Ei kyllä kuulosta hyvältä, liian nopea pudotus. Takaisin lihominen on edessä.
+4 kiloa. Lupasin naiselle että hommaan varteen himpun massaa enempi, ja tää taitaa olla aika hyvä alku. Olen ollut aina huono syömään ja taas paljon liikkumaan, kuulemma kuivan maan oravaa enempi muistuttanut. Liikun edelleen (lähes joka päivä hikilenkki) mutta olen alkanut pistämään ruokaa ja mässyä kitusiin reilummin, huomattavasti enempi, saatan jo syödä kaksi ruokaa päivässä. M44
-3 kg tänä aamuna. Tipattomalla mennään ja jatketaan (ehkä pari poikkeusta tulossa) ja liikuntaa n. 5-6 kertaa viikossa. Liikunta salitreeniä ja juoksemista.