Onko Helsinkiläisi kehotettu huomenna pitämään rokulipäivä kun on verikuu
Ja pakkastakin melkein -10, pittäis vissiin muuttaa Helsinkiin olis paljon vappaata
Kommentit (16)
Tottakai. Hullua mennä tuonne ulos ihmissusien joukkoon.
Juu ja se kuu on ohi yhdeksältä, ysiin töihin
Kyllä jokainen vastuullinen työnantaja käskee työntekijöidensä pysyä kotona noissa olosuhteissa. Ei helsinkiläinen tuollaista kestä mitenkään.
Minä varmaan pidän. Lauantai aamuna alkoi yökkötauti eikä ole vielä ohi..
hesalaine kirjoitti:
Minä varmaan pidän. Lauantai aamuna alkoi yökkötauti eikä ole vielä ohi..
Meillä kanssa yökkötautia. Nyt vaan pelätään pahinta tuleeko tartunta itsellekin...
Vierailija kirjoitti:
Ole nyt kuitenkin varovainen siellä ulkona liikkuessa. Kuitenkin melkein -10 pakkasta luvattu. Suosittelen vahvasti harkitsemaan sitä rokulipäivää tuollaisissa arktisissa lukemissa.
Oijoi kun se kuu on ohi ennen kuin duuni alkaa. Jos olisi ollut yövuoro niin olisi ollut vapaa yö.
Metro ei kulje, junat nukkuu ja raitiovaunut lakossa. Google jumittaa hauista "millä töihin" kun jalatkin puutuneet ja jopo pöllitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole nyt kuitenkin varovainen siellä ulkona liikkuessa. Kuitenkin melkein -10 pakkasta luvattu. Suosittelen vahvasti harkitsemaan sitä rokulipäivää tuollaisissa arktisissa lukemissa.
Nyt olit jo liian ilkeä, pyydän anteeksi hänen puolesta.
Aloittaja vois mennä kouluun, jahka vi*******taan ehtii - helsinkiläinen kirjoitetaan pienellä 🙂
Eikö tää helsinkiläisten haukkuminen täytä vihapuheen kriteerejä? Eräistä kansallisuuksista ei saa puhua mitään, heti menee banniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas on sinulla pipo kireänä, kun et pientä huumoria ymmärrä. Ei ole mitään anteeksi pyydettävää minun puolestani. Seison sanojeni takana. t. tuo lainaamasi henkilö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas on sinulla pipo kireänä, kun et pientä huumoria ymmärrä. Ei ole mitään anteeksi pyydettävää minun puolestani. Seison sanojeni takana. t. tuo lainaamasi henkilö
Ymmärretään, juntti olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, Mie olen alunperin Lapista ja elin siellä 80-90 luvun pakkaset. Ja suurin osa on muualta. Elä sie huoli. Huolehdi ensin itsestäsi.
Totta mooses. Kaubat on giinni ja sgolet myös.