Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain mun mies voi tuoda Fazerin toffeekrokanttilevyn,

Vierailija
20.01.2019 |

vaikka pyysin tuomaan ja lähetin whatsapp viestissä kuvan Fazerin crunchy caramel seasalt pikkupatukasta. Ihan eri suklaa ja valmistusaineet. Ihan eri maku. En voi syödä toffeekrokanttia. Ei voi ikinä hoitaa mitään asiaa huolella.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi syödä toffeekrokanttia?

Oletko muuten jollain tavalla vammainen ja avuton ihminen fyysisestikin.

Vierailija
2/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että minua hävettäisi olla sellainen kenelle miehen pitää tuoda kaupasta yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että minua hävettäisi olla sellainen kenelle miehen pitää tuoda kaupasta yhtään mitään.

Etkö sinä sitten osta koskaan miehellekään mitään tämän pyynnöstä tai muuten vain ilahduttaaksesi häntä? Aika tyly tyyli teillä.

Vierailija
4/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä. Miten tuollainen mies pärjää työelämässä kun ei ilmeisesti osaa lukea ja joku hahmotushäiriökin taitaa olla? Ja miten näitä miehiä on niin paljon?

Vierailija
5/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, voiko naista nöyryyttää pahemmin?

Vierailija
6/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä sitten osta koskaan miehellekään mitään tämän pyynnöstä tai muuten vain ilahduttaaksesi häntä? Aika tyly tyyli teillä.

Aika tyly tyyli ihmisellä joka haukkuu netissä miehensä, kun hän toi suklaata.

Joo no ei ole ollut tapana ostattaa kenelläkään mitään minkä saa itsekin ostettua.

Ilahduttaa voi muullakin tavoin kuin lahjomalla.

Vierailija
7/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo yrityksestä pitäisi kiittää ja kannustaa, muuten lannistuu.

Vierailija
8/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei miehelle kaupassa osu ensimmäisenä käteen haettu tuote, se on sitten "ei siellä ollut niitä" tuote.

Vaikka olisi kuvakin tuotteesta jonka halusit, ei silmä vaan hahmota sellaista muiden joukosta. Jonkinlaista hahmotushäiriötä esiintyy miespuolisille useinkin. Ei kyllä koskaan rautakaupassa tai muussa vastaavassa miesten puodissa.

Vierailija
9/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastroi se sika!

Vierailija
10/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella ihmisellä on tarve avautua tällaisesta asiasta vauvapalstalla?

Vierailija
11/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin kerran miehelle tekstarilla kauppalistan. Siinä luki kirsikkatomaattia. Tuli sokeroituja säilykekirsikoita.

Vierailija
12/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tyly tyyli ihmisellä joka haukkuu netissä miehensä, kun hän toi suklaata.

Joo no ei ole ollut tapana ostattaa kenelläkään mitään minkä saa itsekin ostettua.

Ilahduttaa voi muullakin tavoin kuin lahjomalla.

Mites se on lahjontaa, että avoliitossa oleva pari ostelee yhteisiä ruokia kotiin?

Vai meneekö teillä niin, että molemmilla tiukasti omat rahat ja ruuatkin on nimikoitu jääkaapissa?

Vierailija
13/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos siellä kaupassa ei ihan oikeasti ollut pyytämääsi tuotetta. Mies sitten yritti korvata puutteen ostamalla lähimmäksi toivetta arvioimaansa tuotetta ja vieläpä suuremman määrän kuin pyysit. Ja tästä ystävällisestä eleestä sinä tulet kitisemään palstalle. Mene itse ostamaan suklaasi, jos on noin vaikeaa.

Vierailija
14/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin kerran miehelle tekstarilla kauppalistan. Siinä luki kirsikkatomaattia. Tuli sokeroituja säilykekirsikoita.

Tää oli hyvä :D Mitäpä niitä sanoja suotta loppuun asti lukemaan. Kirsikka kuin kirsikka :D

Vierailija
15/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varmaan kauppareissulla meni 3 h..

Vierailija
16/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno mies. Onko lukutaidoton ja puolisokea?

Vierailija
17/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa settiä kun kaveri pyysi miestään tuomaan kaupasta "jotain kivaa" (ei määritellyt sen enempää), ja mies toi hiusväriä emännälle (tämä värjää hiuksiaan aina). Eihän se sitten emännälle kelvannutkaan vaan loukkaantui "enkö minä kelpaa ilman hiusväriä"-parkuminen alkoi. No joo, sellaista kivaa.

Vierailija
18/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta läski!

Vierailija
19/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oma perse enää irtoa sohvasta? Eivätkö jalat enää kanna ihravuorta, vai miksi et mennyt itse kauppaan?

Vierailija
20/20 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois edes olla tuollaisen miehen kans! Lukutaidoton tallukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi