Kunnon roinabodari saa naiset, sen olen yöelämässä huomannut
Kerrankin norkoilin baarissa tanssilattian reunalla ja kaunis nainen haki minut tanssimaan ja tanssimmekin kiihkeästi lähekkäin, kunnes Mentulan näköinen noin 165cm kalju roinabodari ilmestyi näköpiiriin makkarankuoripaidassaan, tukin paksuisine käsineen joissa verisuonet pullistelivat erittäin maskuliinisesti. Nähtyään tuon miehen nainen jätti minut kuin nallin kallioille ja syöksyi roinamiehen luo ja siinä sai natupoika katsoa vierestä kun lihaksikkaampi korjasi potin. Yritin vielä saada naista takaisin, mutta hän ei minua enää huomannutkaan koska oli roinaajan komeiden lihasten lumoissa ja siinä sai natupoika kateellisena katsoa vierestä kun roinaaja kietoi mahtavat kätensä naisen ympärille heidän tanssiessaan hitaita. Ette arvaakkan kuinka vitutti! Teki mieli juosta samantien ostamaan kunnon horkkuja.
Eli kyllähän se asia niin on, että naiset pitävät isoista bodareista, mitä isompi köntti sitä kauniimpi nainen.
Kommentit (12)
Juu, tiedän kyllä tuon ”kauniin” naiset. Tehty päästä varpaisiin. Siis kaikki lisukkeet.
Sulla on sitten tuollainen naismaku.
Suurin osa naisista haluaa luomubodarin mieheksi. Sana "bodari" vain koetaan jotenkin rahvaanomaisten mielleyhtymien kautta, joten miehen ei kannata tuoda sitä sanallisesti esille, vaikka suurin osa naisista haluaa miehellä olevan luomubodarin vartalon.
Minulla naisena tuollainen Bull Mentula - bodari - miestyyppi ällöttää. Sen sijaan normaali lihaksikas mies viehättää, joka ei ole iso kaappi.
Siinä sai neito pettyä, kun eihän tuolla pötkylällä edes seiso liiallisen hormoninkäytön vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin norkoilin baarissa tanssilattian reunalla ja kaunis nainen haki minut tanssimaan ja tanssimmekin kiihkeästi lähekkäin, kunnes Mentulan näköinen noin 165cm kalju roinabodari ilmestyi näköpiiriin makkarankuoripaidassaan, tukin paksuisine käsineen joissa verisuonet pullistelivat erittäin maskuliinisesti. Nähtyään tuon miehen nainen jätti minut kuin nallin kallioille ja syöksyi roinamiehen luo ja siinä sai natupoika katsoa vierestä kun lihaksikkaampi korjasi potin. Yritin vielä saada naista takaisin, mutta hän ei minua enää huomannutkaan koska oli roinaajan komeiden lihasten lumoissa ja siinä sai natupoika kateellisena katsoa vierestä kun roinaaja kietoi mahtavat kätensä naisen ympärille heidän tanssiessaan hitaita. Ette arvaakkan kuinka vitutti! Teki mieli juosta samantien ostamaan kunnon horkkuja.
Eli kyllähän se asia niin on, että naiset pitävät isoista bodareista, mitä isompi köntti sitä kauniimpi nainen.
Ja sitten ne karvaiset pakarat liikkuivat ylös ja alaa samalla kun suutelit olutpulloa..?
Vierailija kirjoitti:
No viddu ku ajattelee et millasii ala" koukkui tollane mörssö laskettelee johonki valo tolppaa tai puun runkoo
ni kyllhä siitä tot miettii et tot noi.
Sit ku se valotolppa katkee ja puunrunko tumahtelee herää kunnioitus.
kunnioitusha siitä herää et.
Mä tykkään isohkoista bodareista, mutta Bull Mentulan habitus on jo liikaa. Kuten Iso-Arska totesi pahimmista nykybodareista, ettei niiden muoto ole enää klassinen V-malli ylävartalossa, vaan pikemminkin pullo. Eli tasainen iso pötkylä, jonka jatkeena pieni pää. Se ei innosta.
Joten ap, ei muuta kuin salille rautaa nostamaan ja lisää rahkaa ja puuroa ruokavalioon. Kyllä natukin voi saada lisää habaa, jos treenaa ja syö ahkerasti. Toisaalta kun meillä naisilla voi olla niin erilaisia miesmakuja, niin ehkä sitten vaikka olisitkin iso ja "hyväkroppainen", katselisit tanssilattan laidalta, miten nainen lähteekin jonkun hintelän sählynpelaajan tai maratoonarin mukaan. Osa naisista nimittäin tykkää hoikista miehistä.
Ja olisitko halunnut jatkoa noin pöljän naisen kanssa?