Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko jos miehesi puhuisi sinusta epäkunnioitettavasti kavereilleen?

Vierailija
20.01.2019 |

Tuossa se kysymys suunnilleen tulikin. Sinulle puhutaan asiallisesti ja sitten haukkuu seläntakana. Minun mielestäni aika lapsellista.
Ap.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtäkään tilannetta miksi se noin tekisi, mutta kyllä, suuttuisin.

Vierailija
2/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin, mutta eise olisi mun mies jos se noin tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti suuttuisin, ja olisin todella pettynyt. Me ollaan ylpeitä toisistamme ja kunnioitetaan toisiamme, enkä usko että tässä suhteessa tollaseen pskanpuhumiseen törmään.

Vierailija
4/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtäkään tilannetta miksi se noin tekisi, mutta kyllä, suuttuisin.

En voi kertoa mitä on sanottu, koska voisi johtaa tunnistukseen. Minua vituttaa. Itse olen puhunut miehestäni aina kunnioitettavaan sävyyn ja tuntuu todella pahalta, miten raadollisesti hän minusta puhuu.

Minun tekisi mieli lähteä kotoa vähäksi aikaa miettimään mitä oikein haluan. Ei täältä niin vaan lähdetä kun on kuitenkin lapsi.

Minun mielestäni parisuhteeseen kuuluu kunnioitus ja vaikka olisi vaikeaa niin silti koittaa pitää ne isoimmat sammakot suussa.

Tiedän myös, että se jolle sitä pahaa on puhuttu levittää asioita aika monelle muullekin.

Miten minä pystyn nielemään pettymykseni ja kuvitella vielä, että mieheni rakastaisi minua?Miten unohdan?

Ap.

Vierailija
5/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovesta ulos.

Vierailija
6/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi mieheni tekisi niin, en minäkään ikinä hauku häntä ulkopuolisille vaikka välillä onkin vähän pässi. Äitini inhoaa miestäni (for no reason) ja useammin joudun puolustamaan miestäni, mm. uravalintaansa. Kyllä parin pitää olla samalla puolella tai sitten on vain kulissipari. Jätä se sika!

Vierailija
7/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli mies, joka antoi kavereidensa puhua minusta epäkunnioittavasti ollessaan itse paikalla. Kun jälkikäteen koetin asiasta sanoa, väitti minun olevan vainoharhainen ja ettei varmasti kyllä kukaan sanonut minulle mitään sellaista, mitä kerroin, vaikka seisoi itse vieressä.

Vierailija
8/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti suuttuisin, ja olisin todella pettynyt. Me ollaan ylpeitä toisistamme ja kunnioitetaan toisiamme, enkä usko että tässä suhteessa tollaseen pskanpuhumiseen törmään.

En olisi uskonut minäkään, näin kuitenkin kävi.

Tiedän muuten, että miehet juoruavat yllättävän paljon ja haukkuvat naisiaan, koska suoraankaan ei uskalleta sanoa.

Ällöttävää.

Vierailija
9/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän loukkaantuisin kuin suuttuisin. Olisin kyllä myös ihmeissäni moisesta muutoksesta, mieheni on kaikki 26 vuotta ollut oikea herrasmies käytöksessään.

Vierailija
10/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha. Nyt otatte kunnon keskustelun aiheesta. Jos ei ymmärrä eikä tule vastaan, niin mies vaihtoon. Yksinkin on ihan hyvä olla, usko pois.

Vierailija
11/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä kun sait tietää asiasta. Nyt sitten päätös, annatko sen toimia noin jatkossa eli jatkat suhdetta.

Vierailija
12/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon, että se vaimon haukkuminen on yllättävän yleistä. Olen itse kuullut miten miehet puhuvat kumppaneistaan. Tämä koskee muitakin kuin minua.

Yllättävän pahalle kyllä tuntuu.

AP.

Vierailija
13/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on b.itch, todella inhottavaa. Voittehan yrittää selvittää ymmärtääkö mies itse, ettei tuollaista kuulu tehdä mikäli haluaa parisuhteen säilyttää. Jos hän ei ymmärrä tai parisuhde ei ole tärkeä niin sitten on hyvä, ettei lapsia ole vielä yhtä enempää ja pääset i.diootista eroon. 

Vierailija
14/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut että tämä on pokemminkin naisten juttu. Miehet puhuu harrastuksista.

Vierailija
15/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähinnä ällistynyt. Hienotunteinen herrasmiespuolisoni puhuu kaikista ihmisistä niin kunnioittavasti, että en edes kykene kuvittelemaan hänen puhuvan epäkunnioittavasti minusta.

Jos näin tapahtuisi, epäilisin aivokasvainta tai muuta vakavaa sairautta, joka voi kääntää ihmisen käytöksen päälaelleen.

Vierailija
16/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhe todella olisi epäkunnioitavaa... joo suuttuisin kyllä. Sitten taas jos puhe on enemmän sellaista pahan olon purkamista vaikka sävy puheissa olisi negatiivista niin en ole suuttunut.

Vierailija
17/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuullut että tämä on pokemminkin naisten juttu. Miehet puhuu harrastuksista.

Olen kuullut miehen tuttavan haukkuvan vaimoaan laiskaksi ja vähän muuksikin. Aikoo heittää pihalle heti, kun lapset muuttavat pois kotoa. Lasten takia vielä sietää. 

Vierailija
18/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanon, että se vaimon haukkuminen on yllättävän yleistä. Olen itse kuullut miten miehet puhuvat kumppaneistaan. Tämä koskee muitakin kuin minua.

Yllättävän pahalle kyllä tuntuu.

AP.

Olen erimieltä. Miehet arvostelevat puolisonsa rahankäyttöä joskus. X:ää arvostelevat kaikki eronneet, niin naisetkin. Mutta puolisoaan haukkuvia miehiä en ole juurikaan kohdannut. Varmasti heitäkin on, ei se kuitenkaan yleistä ole.

M62

Vierailija
19/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut miehen tuttavan haukkuvan vaimoaan laiskaksi ja vähän muuksikin. Aikoo heittää pihalle heti, kun lapset muuttavat pois kotoa. Lasten takia vielä sietää. 

Minä puhuin ihan yleisesti, mutta onhan meitä moneen junaan. Toisaalta on myös sanottu että miehet eivät uskalla erota, niin on tässä positiivisiakin puolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme