Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri meni lähikauppaan autolla vaikka matkaa olisi 200m

Vierailija
20.01.2019 |

Turhaa saastuttamista. Tuollaisen ihmistyypin takia tää planeetta tuhoutuu.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on paska tyyppi

Vierailija
2/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen täyden ostoskassin kanssa en todellakaan kävele.

Tiedoksi sulle, köyhä, autoton kyttä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen piti ostaa 15kg koiranruokasäkki ja pari kassillista ruokaa.

Vierailija
4/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattasko käydä kaupassa vähän useammin niin ei tarvitse raahata kolmea kassia kerralla? Ja tolla mun naapurilla oli vain yksi ostoskassi, näin parvekkeelta.

Vierailija
5/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, kävelen pitkiä matkoja ilman kantamusta, mutta auto on keksitty jotta naisten ei tarvitse olla kuormajuhtia. Näillä nivelrikkoisilla sormilla en yli 3 kilon ostoksia kantele.782

Vierailija
6/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole koiraa ja yhden kassillisen kantoi, sekin näytti vajaalta eli ei ollut edes täynnä. Todennäköisesti nekin ostokset olisi saanut kuljetettua käsin tai repussa.

Vierailija
7/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee asialle mitään

Vierailija
8/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, kävelen pitkiä matkoja ilman kantamusta, mutta auto on keksitty jotta naisten ei tarvitse olla kuormajuhtia. Näillä nivelrikkoisilla sormilla en yli 3 kilon ostoksia kantele.782

Tuo mun naapuri on nuori mies, iäksi arvioin 20-22v.

Vierailija
9/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus huipussaan. Mä käyn aina kaupassa joak on 1km päässä mun kotoa, lähikauppa ois 200m päässä. Saan siinä samalla hyötyliikuntaa, tulee aina 2km kävelyä ihan huomaamatta :)

Vierailija
10/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole koiraa ja yhden kassillisen kantoi, sekin näytti vajaalta eli ei ollut edes täynnä. Todennäköisesti nekin ostokset olisi saanut kuljetettua käsin tai repussa.

Okei. Mene huomauttamaan asiasta, onhan tuo kohtuutonta!!! 🤣

Vierailija
11/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön se siellä kyylää verhonraosta naapureiden touhuja. Käytä aikasi viisaammin ja käy kantamassa veronmaksajan ostokset. Vastikkeeton raha pois pihakyttääjiltä.

Vierailija
12/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskuus huipussaan. Mä käyn aina kaupassa joak on 1km päässä mun kotoa, lähikauppa ois 200m päässä. Saan siinä samalla hyötyliikuntaa, tulee aina 2km kävelyä ihan huomaamatta :)

Itse teen samoin sillä erotuksella, että käyn lähikaupan sijaan usein kahden kilometrin päässä olevassa kaupassa. Kauppareissulla tulee hyötyliikuntaa 4km.

Vierailija
13/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö ap, että on olemassa ihmisiä, joilla on sairauksia? Minulla ja serkullani on paha astma. Näin kylmällä säällä voimme saada helposti täällä Keski-Suomessa astmakohtauksen. Eilen menin kauppaan, joka on vastapäisessä talossa, ja kotiin palattuani yskin tunnin, vaikka ostin heti lääkettä. Henki ei kulkenut kunnolla. Serkkuni asuu kilometrin päässä kaupasta, eikä voi kävellä sinne pakkasella. Eikä tämä ole pukeutumiskysymys tai lääkityskysymys, vaan se, että meillä on todella vaikea astma. Näytän päällepäin terveeltä. Naapurilla voi olla sama juttu.

Vierailija
14/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön se siellä kyylää verhonraosta naapureiden touhuja. Käytä aikasi viisaammin ja käy kantamassa veronmaksajan ostokset. Vastikkeeton raha pois pihakyttääjiltä.

Nyt on sunnuntai niin ei ole töitä.

Vierailija
15/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattasko käydä kaupassa vähän useammin niin ei tarvitse raahata kolmea kassia kerralla? Ja tolla mun naapurilla oli vain yksi ostoskassi, näin parvekkeelta.

Jotkut ihmiset tekee töitä, ei niillä ole aikaa kaupassa jatkuvasti hyppiä...saati sitten kyylätä toisten tekemisiä...

Vierailija
16/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin heppu raivostui minulle, kun en lähtenyt käyttämään häntä autolla tupakkaostoksilla. Kioskille on matkaa 200 m, mutta autotallilleni (on eri suunnassa) 450 m. Olisi peräti halunnut itse kävellä autolleni...

Vierailija
17/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö ap, että on olemassa ihmisiä, joilla on sairauksia? Minulla ja serkullani on paha astma. Näin kylmällä säällä voimme saada helposti täällä Keski-Suomessa astmakohtauksen. Eilen menin kauppaan, joka on vastapäisessä talossa, ja kotiin palattuani yskin tunnin, vaikka ostin heti lääkettä. Henki ei kulkenut kunnolla. Serkkuni asuu kilometrin päässä kaupasta, eikä voi kävellä sinne pakkasella. Eikä tämä ole pukeutumiskysymys tai lääkityskysymys, vaan se, että meillä on todella vaikea astma. Näytän päällepäin terveeltä. Naapurilla voi olla sama juttu.

Naapuri on terve. Harrastaa ainakin juoksua, eilen näin sen lenkillä että astmaa sillä ei ainakaan ole.

Vierailija
18/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät, ettei sinne auton peräkonttiin jäänyt joku painava ostos, jonka hakee myöhemmin?

Vierailija
19/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vittuako sä kyttäät toisia ihmisiä?

Vierailija
20/63 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaveri ajoi pyörällä 100m kauppaan. Itse kävelin "jäljessä", kun sai pyöränsä lukittua niin olin jo ottanut kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän