Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion laittaa välit poikki ihmiseen jonka tiedän kostavan sen

Vierailija
20.01.2019 |

Hän tekee takuulla ainakin perättömän lastensuojeluilmoituksen ja todennäköisesti paljon muutakin vaikeuttaakseen elämääni. Kannattaisiko minun soittaa sosiaalitoimistoon jo etukäteen ja kertoa tilanne, tosin en voi tietää syyttääkö hän minua sitten narkkariksi, juopoksi vai hulluksi kun sen ilmoituksen tekee. Melko varmasti näin kuitenkin tulee tapahtumaan jos vaan vanhat merkit pitävät paikkansa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun anna tehdä vaan. Sossut ottaa sinuun sitten yhteyden ja tarkistavat ilanteen tarvittaessa kotikäynnillä. Jos kaikki on ok, siitä jää tieto rekisteriin ja ei seuraa mitään. Jos soitat etukäteen, se voi myös kuulostaa selittelyltä.

Vierailija
2/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta... miksi laitat välit poikki? Varmadti aiheellista, kun osaat odottaa kostoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tehdä ilmoitus. Kun kaikki on kunnossa, elämä jatkuu.

Vierailija
4/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalitoimisto tutkii kuitenkin asian. Ja hyvä niin, sitten tietävät mikä on oikea tilanne.

Vierailija
5/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on valheista kiinnijääminen ja tolkuton paskanpuhuminen. Hän on onnistunut aiheuttamaan mulle todella paljon harmia. Erittäin kaksinaamainen ihminen.

Vierailija
6/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä on valheista kiinnijääminen ja tolkuton paskanpuhuminen. Hän on onnistunut aiheuttamaan mulle todella paljon harmia. Erittäin kaksinaamainen ihminen.

Niin tämä siis ap. Olen tässä vuosien varrella todennut, että lasujen tehtailu on tämän henkilön lempihuvia joten osaan toki odottaa tätä itsekin.

Vierailija
7/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hänelle valkenee, että pistät välit poikki?

Vierailija
8/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kysymys narsistikaverista, ei kannata katkaista välejä kerralla. Hivuttaudu pikku hiljaa kauemmas. Vastaa harvemmin viesteihin, venytä vastausvälejä. Jos on jotain tapaamisia, sulla on lapset/äiti/itse kipeä tms. Älä tee välien katkaisusta dramatiikkaa. Narsistikaveri tulee joka tapauksessa puhumaan sinusta pahaa muille, hän ei vain tajua, että syy siihen, miksi hänen seuransa ei kiinnosta, on hän itse. Mutta kun hivuttautuu pois, ei tarvitse pelätä suurta kostoa.

Vierailija
9/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mulla on vielä mietinnässä että pyydänkö ihan suoraan olemaan ottamatta yhteyttä muhun enää vai alanko vaan feidata henkilöä ulos pikkuhiljaa.

Vierailija
10/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kysymys narsistikaverista, ei kannata katkaista välejä kerralla. Hivuttaudu pikku hiljaa kauemmas. Vastaa harvemmin viesteihin, venytä vastausvälejä. Jos on jotain tapaamisia, sulla on lapset/äiti/itse kipeä tms. Älä tee välien katkaisusta dramatiikkaa. Narsistikaveri tulee joka tapauksessa puhumaan sinusta pahaa muille, hän ei vain tajua, että syy siihen, miksi hänen seuransa ei kiinnosta, on hän itse. Mutta kun hivuttautuu pois, ei tarvitse pelätä suurta kostoa.

Juu, tämä henkilö on myös todella vaikea hivuttaa pois koska yrittää soittaa useita kertoja viikossa ja pommittaa jatkuvasti viesteillä. Itsehän en ole enää aikoihin ollut hänen suuntaansa aktiivinen. Hän ei aio päästää irti. Lisäksi soittelee myös lasteni puhelimiin jos minä en vastaa.

Vierailija
11/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän jäi juuri kiinni teosta jonka vuoksi menetin työpaikan. Tämän vuoksi mietin myös olisiko parempi laittaa kertarytinällä välit poikki. En edes ymmärrä miten hän kehtaa tekonsa jälkeen tunkea elämääni?

Vierailija
12/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tämä henkilö on myös todella vaikea hivuttaa pois koska yrittää soittaa useita kertoja viikossa ja pommittaa jatkuvasti viesteillä. Itsehän en ole enää aikoihin ollut hänen suuntaansa aktiivinen. Hän ei aio päästää irti. Lisäksi soittelee myös lasteni puhelimiin jos minä en vastaa.

Sulla on pitkä prosessi edessä. Poista sun lasten puhelimista hänen nimi, niin että numero näkyy tuntemattomana, uutena, jos soittaa. Tai tietysti riippuu, minkä ikäisiä sun lapset on. Kai he tietää, että ei vastailla tuntemattomiin numeroihin. Kyllä se siitä, kun tekee pikku hiljaa. Sun pitää nyt opetella teeskentelemään.

Vierailija
13/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän jäi juuri kiinni teosta jonka vuoksi menetin työpaikan. Tämän vuoksi mietin myös olisiko parempi laittaa kertarytinällä välit poikki. En edes ymmärrä miten hän kehtaa tekonsa jälkeen tunkea elämääni?

Mikä se tekoja oli?

Vierailija
14/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on viisautta.

Vierailija
15/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se numero puhelinten mustalle listalle, niin soitot ei edes näy saati kuulu!

Vierailija
16/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat kaikkien numerot ja uudet salaisiksi. On ilmeisesti lasten mummo vai? Onko muutto mahdollinen?

Vierailija
17/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mummo vaan vanha ”ystävä”. Luulen että hän tulee ymmärtämään hivutustaktiikan joten joudun laittamaan kertarytinällä välit poikki kuitenkin. Jos hän nyt on soitellut useita kertoja viikossa niin varmaan aika nopeasti tajuaa sen että jotain on tekeillä kun en ollenkaan vastaa enää. Muutto ei ole mahdollinen tässä tilanteessa valitettavasti.

Vierailija
18/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mummo vaan vanha ”ystävä”. Luulen että hän tulee ymmärtämään hivutustaktiikan joten joudun laittamaan kertarytinällä välit poikki kuitenkin. Jos hän nyt on soitellut useita kertoja viikossa niin varmaan aika nopeasti tajuaa sen että jotain on tekeillä kun en ollenkaan vastaa enää. Muutto ei ole mahdollinen tässä tilanteessa valitettavasti.

Älä tee niin, että et ollenkaan vastaa. Vastaa kyllä, mutta älä niin nopeasti. Tapaa myös, mutta vähän harvemmin. Voithan antaa ihan syitäkin (ne voi siis keksiä), miksi et päässyt vastaamaan.

"Arvaa, että jotain on tekeillä." No niin onkin, kasvatat itsearvostusta ja suojelet itseäsi ja vedät rajoja sellaisten ihmisten suhteen, joihin ei voi luottaa.

Vierailija
19/19 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up