Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoisin että eräällä ihmisellä olisi vaikeuksia saada lapsi

Vierailija
15.05.2006 |

siinä vaiheessa kun hän sitä haluaa. Lapsettomuutta en edes hänelle toivo. Mutta joutuisipa hän edes muutaman kuukauden toivomaan raskautta ja huomaamaan millaista se on.

Tiedän, olen kamala kun edes ajattelen näin. Haukkukaa minut ihan rauhassa... mutta en voi tälle ajatukselle mitään.

Tämä ihminen tiesi että olemme jo vuoden turhaan toivoneet raskautta. Ja silti hän tuli minulle kehumaan kuinka hän tulisi raskaaksi heti jos tahtoisi.. ei välttämättä kuulosta isolle jutulle mutta minua se satutti.

Kyseessä on kuitenkin jo lähemmäs kolmikymppinen ihminen kuka noin sanoin. Tämä sama ihminen on tehnyt ainakin kaksi aborttia ( ties vaikka enemmänkin )

Tunnen itseni kamalaksi kun edes ajattelen noin. Nyt olen kuitenkin jo onnellisesti äiti. Mutta en voi ajatuksilleni mitään...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä ap:ta!! ja kyllähän ihmisillä saa tunteita olla ja saa niitä tunteita purkaakin!!

Vierailija
2/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi naivilta ja lapselliselta tuollainen ajattelumalli. Vaikka joskus olisikin tullut helposti raskaaksi, tilanteet muuttuvat, on sekundaarista lapsettomuutta jne. Minusta tuo kertoo typeryydestä, ja totta tosiaan, typeriä naisia on aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raukan tuttavaa. Mistäs te tiedätte mikä pulmunen ap on? Ties mitä itse sanonut tuttavalleen. No onneks kenellekään ei aiheudu lapsettomuutta av-eukkojen toivomuksista.

Vierailija
4/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No onneks kenellekään ei aiheudu lapsettomuutta av-eukkojen toivomuksista.

Vierailija
5/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pyhimyksiä te olette? Totta kai meillä kaikilla on synkkiä tuntemuksia, jotka voivat johtua jonkun ihmisen sanomisista ja tekemisistä. Itse esimerkiksi toivoisin, että sellaiset ihmiset, jotka pilkkaavat itseään köyhempiä ja vähempiosaisia saisivat itse kokea joskus puutetta... Että tietäisivät mistä puhuvat. Hui, olenpa paha ihminen kun tällaista ajattelen!

Vierailija
6/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pyytänyt ketään haukkumaan tätä tuttavaani. Purinpa vain ajatuksiani tänne. Ja kuten kirjoitin, en hänelle lapsettomuutta toivo. Toivon vain että hän edes muutaman kuukauden joutuisi toivomaan ja pettymään... ehkä huomaisi sitten millaista se on.

t: ap

P.s Se piti vielä kirjoittaa tästä ihmisestä että hän on nuo abortitkin tehnyt vakituisessa parisuhteessa ja yli kymmenen vuotta on samanmiehen kanssa ollut. Joten omaa typeryyttäkin on tuossa touhussa mukana... pakko olla