Miten saada..
Keskustelu poistettavaksi? Käyttämällä seuraavia kommentteja keskustelussa:
Oulun tapahtumien uutisointi oli ps:n strateginen siirto. Ajoitus oli täydellinen. Sen jälkeen muut olivat pakotettuja toimimaan-olisi muuten vaikuttanut salailulta. Ps:n keppihevonen, jolla tulee taatusti ääniä.
Olen vuodesta 2015 ihmellyt median linjaa negatiivisten asioiden valkaisemisessa. On se sitten ollut raaiskausjuttuja, mahanmuutto-ongelmia tai jotain muuta niin kaikki jutut on kirjoitettu jokseenkin puolueellisesti. Olenko ainut, vai onko joku miettinyt samaa?
Huomattu on. Sama juttu palstalla: jos ketju saa järkeviä kommentteja, niin joku tulee pilaamaan (tahallaan?) ketjun, että saadaan silloin vihdoin ja viimein poistettua.
Vaalit lähestyy ja paniikki persujen mahdollisesta noususta kasvaa. Media ei todellakaan ole yhtäkkiä heräänyt ja korjannut kurssiaan vapaaehtoisesti. Saivat mv lehden tuhottua, jonka nostivat salailullaan ja valehtelullaan. Rehellisesti olen sitä mieltä, että stratekia on toiminut hyvin. Sääli.
Olen myös ihmeissäni. Kun sitä samaa soopaa tuutattiin alkuaikoina, niin ihmettelin onko mussa jotain vikaa kun kantani oli hieman skeptisempi. Ja se alkuaikojen hehkutus ja lässytys.. Nyt sitten puhutaan asioita jopa niinkuin ne ovat.