Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, jos 30-vuotias mies käy saunassa vanhempien kanssa?

Vierailija
19.01.2019 |

Selvisi, että poikaystäväni käy vielä kotona käydessään saunassa äitinsä ja isänsä kanssa. Mitä tästä pitäisi ajatella? Minusta hieman outoa...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa saunoa perheensä kanssa missä kokoonpanossa tahansa. Se on outoa, jos sitä paheksutaan. Alkaa mennä jo ihan vainoharhaiseksi Amerikanmeiningiksi, jos perheen yhteisiä saunahetkiä katsotaan vinoon.

Vierailija
22/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se heidän tapanaan on, niin en nyt tuosta mitään ongelmaa kehittäisi itselleni.

Jos se nyt sinulle sitäpaitsi (kuten sanot) vasta nyt  'selvisi' , niin eiväthän he sitten  sinua saunaansa mitenkään ole mukaan pyytäneet tai pakottaneet.

Ei minusta tuossa, mitä siitä kerrot, ole mitään 'epänormaalia'. 

Se on vain heidän saunomistapansa, johon sinun ei ole tarpeen puuttua, sillä näinhän tapahtuu vain  (...kuten itse kerrot) silloin kun hän siellä vanhempiensa luona vierailee.

Koska kyse on vain pelkästä saunomisesta, niin et sinä oikeastaan voi sitä heiltä kieltääkään.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musts toi on hienoa. Itse en tosin suostu saunomaan kenenkään muun kuin mieheni ja lapseni kanssa.

Vierailija
24/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poika 27v tulee kotona käymään, käydään porukalla saunassa, äiti, isä ja poika. Saunassa on mukava jutella ja kuunnella puiden hohinaa saunanpesästä. Vuorotellen suihkutellaan, mutta lauteilla istutaan yhtäaikaa.  Pienestä pitäen tehty näin, nytkin vaikka pojalla on oma perhe. Poika vain saunoo meidän kanssa, ei miniä.

Vierailija
25/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi outoa, jos tykkää sekasaunoa, mutta ei voisi omien vanhempien tai sisarusten kanssa saunoa. Sekasaunojat julistaa, ettei saunominen ole seksuaalinen juttu, mutta jos oman sisaruksen tai vanhemman kanssa (joka eri sukupuolta) ei kuitenkaan voi saunoa niin hieman putoaa pohja tuolta uskottelulta.

Vierailija
26/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa.

Vierailija
27/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään outoa. Minä käyn usein appiukkoni kanssa saunassa ja siinäkään ei ole mitään outoa. Se on paljon helpompaakin, kun on joku kaverina pesemässä selän. En tykkää lainkaan saunoa yksin. Mieheni ei astmaatikkona tykkää yhtään saunasta, niin siksi näin.

Vierailija
28/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on, jos EI yhteissauno. Se kertoo regressiivisestä suhtautumisesta omaan ja muiden kehoon, vääristyneestä seksuaalisuudesta ja jostain syvemmästä outoudesta psyykeessä.

Vierailija
29/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aikuinen saa omaa selkäänsä itse pestyä.

Vierailija
30/35 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epänormaalia, nimittäin miettiä kenen kanssa joku käy saunassa.

Vierailija
31/35 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu perheestä. Itse en enää murrosiästä lähtien ole halunnut saunoa isän kanssa. Isä on ihan asiallinen tyyppi, mutta jotenkin vaan tuli raja vastaan minulle.

Äidin ja siskojeni kanssa kyllä saunon. Siskotkaan eivät enää isän kanssa.

Vierailija
32/35 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on täysin normaalia. Perheen kesken voi saunoa minkä tahansa ikäisenä, eihän alastomuus ole silloin mitään erityistä. Itse esim. saunon useinkin veljeni kanssa eikä siinä ole mitään kummallista. Jos on vieraita, niin on saunavuorot sukupuolten mukaan.

Alastomuus on ihan sitä samaa ja missä vaan. Se on erityistä.

Vierailija
33/35 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa , mutta varmaan maaseudulla tällaista tapahtuu sitten.

Vierailija
34/35 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia, jos 47-vuotiasta naista ei pätkääkään kiinnosta, kuka saunoo kenenkin kanssa. Tuskin ne siellä saunassa ihmeemmin irstailevat.

Vierailija
35/35 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia, jos 47-vuotiasta naista ei pätkääkään kiinnosta, kuka saunoo kenenkin kanssa. Tuskin ne siellä saunassa ihmeemmin irstailevat.

Kunpa tietäisitkin ;)

Äitinsä poika 44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän