Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, jos 30-vuotias mies käy saunassa vanhempien kanssa?

Vierailija
19.01.2019 |

Selvisi, että poikaystäväni käy vielä kotona käydessään saunassa äitinsä ja isänsä kanssa. Mitä tästä pitäisi ajatella? Minusta hieman outoa...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko vanhemmat kaupungissa, tämä olisi todella outoa, maalla normaalia.

Vierailija
2/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena voi käydä niinkin että on sinut itsensä ja alastomuutensa kanssa.Vanhemmat ovat nähneet miehesi alasti jo ennen sinua.Toki jos ei selviä saunasta ilman vanhempiaan,voi olla hiukan erikoista 3-kymppiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia, vaikkakaan ei kovin yleistä. Varmaan sinutkin halutaan samaan aikaan lauteille, kun menet käymään.

Vierailija
4/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kun menet käymään poikakaverin vanhemmilla, valmistaudu saunaan jos olet pojan isän mielestä viehättävä niin varmasti lämmittää saunan.

Vierailija
5/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, jos on niiden omaishoitaja ):

Vierailija
6/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien vai vanhemman? - Itse käyn toisnen vanhempani kanssa saunassa toisinaan, jota ennen tai meidän jälkeemme käy toinen vanhemmista yksin tai yhdessä samaa sukupuolta olevan sisarukseni kanssa. Ja kyllä Olen nähnyt kumpaisenkin vanhempani alasti, eikä se ole jättänyt minulle traumoja.   

Vierailija
7/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun muun vanhempien kanssa se on ok, mutta omien vanhempiensa kanssa se on hieman outoa.

Vierailija
8/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi normaalia, koska se ei ole yleistä. Tarkemmin ajateltuna ei tietenkään mitenkään älytöntä. Yleisempää, eli normaalimpaa lienee se, että pojat saunovat isänsä kanssa läpi elämän ja tytöt äitinsä kanssa.

Itse en saunoisi kummankaan kanssa, mutta olenkin kamala sievistelijä. Niin ja olen 28v.

Vierailija
9/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen vahempieni mökillä käymässä ilman miestäni, käyn aina vanhempien kanssa yhdessä saunassa. Paljon mukavampi käydä yhdessä kuin yksinään kökkiä siellä.

N27

Vierailija
10/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, jos on niiden omaishoitaja ):

Näin minäkin ajattelen: ok, jos vanhemmat tarvitsevat apua saunomisessa, mutta muuten pidän outona. Itse en ainakaan lähtisi siihen neljänneksi, vaan ehdottaisin saunomista pariskunnittain tai jos tosiaan tarvitsevat apua, niin siten, että naiset (anoppi ja miniä/tyttöystävä) keskenään ja miehet (isä ja poika) keskenään. 

Vierailija
11/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun muun vanhempien kanssa se on ok, mutta omien vanhempiensa kanssa se on hieman outoa.

Tuo on outoa. Minä ajattelen juuri päinvastoin.

Vierailija
12/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko outo? Yli 40v ikäisenä olen käynyt isän ja äitipuolen kanssa saunassa, yhdessä ja erikseen.

Vierailija
13/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kohta 50-vuotias. Äiti on kuollut, mutta isä käy aina välillä meillä viikonloppuisin, ja mökillä olemme kesällä usein yhdessä. Jos paikalla on vain oma perheeni ja isä, saunomme koko porukalla (minä, mies, isä, lapset). Jos on enemmän väkeä, pidetään naisten ja miesten vuorot. 

Vierailija
14/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani 23v saunoo kuulemma usein mummonsa kanssa hänen luonaan kyläillessään. Pitäisikö huolestua? Oletteko muuten ihan syntyperäisiä suomalaisia te perheen yhteissaunomisen ihmettelijät?

Vierailija
15/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaali aikuinen? Oudolta tuntuu. 

Vierailija
16/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta oudolta. Mökillä saunomme aina yhdessä. Luulin, että näin kaikki muutkin suomalaiset perheet tekevät? Ainakin suurin osa ihmisistä jotka tunnen. Itse olen 39-vuotias.

Vierailija
17/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi tosi outoa, mutta mitäpä se minulle kuuluu. En ymmärrä sekasaunomistakaaan. Tai vielä tarkemmin saunomista yleensäkään.

Vierailija
18/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on täysin normaalia. Perheen kesken voi saunoa minkä tahansa ikäisenä, eihän alastomuus ole silloin mitään erityistä. Itse esim. saunon useinkin veljeni kanssa eikä siinä ole mitään kummallista. Jos on vieraita, niin on saunavuorot sukupuolten mukaan.

Vierailija
19/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään outoa olen 50v mies ja käyn vanhempien kans saunassa. Asuvat samassa taloyhtiössä.

Vierailija
20/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan todella perverssiä, itse lopetin vanhempieni kanssa yhteissaunomisen 11 vuotiaana ja en todellakaan ymmärrä tätä suomalaisten tapaa, että koko perhe käy vauvasta vaariin yhteissaunassa. Toivottavasti nämä yhteissaunoja ymmärtävät antaan teineille edes yksityisyyttä.