Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnet elämässäsi eniten kiitollisuutta?

Vierailija
19.01.2019 |

Voisiko kiitollisuutta opetella?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisistäni ja heiltä saamastani tuesta ja rakkaudesta.

Vierailija
2/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kiitollisuutta siitä, että elettyäni monen monta murrosikää ja säätökautta kaikkine lieveilmiöineen olen onnistunut lopettamaan aina ajoissa. Perusasiat on aina olleet hallussa, duunit, rahat, päihteet jne. Nyt taas vähän kutittaa säheltää jotain, koska koen tylsyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmistani. Erityisesti isästäni, joka on valmis auttamaan tilanteessa kuin tilanteessa loputtomalla kärsivällisyydellä ja arvostelematta. Olisin monta kertaa joutunut vaikka millaiseen liemeen ilman hänen tukeaan ja hänen käytössään olevia resursseja. Luojan kiitos, isin kiitos!

Lisäksi olen kiitollinen kumppanistani. Hienon kumppanin saaminen ei ole itsestäänselvyys, kokemus on osoittanut.

Vierailija
4/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkisesti ja fyysisesti terve. Omaa terveyttä ei saisi koskaan pitää itsestäänselvyytenä.

Vierailija
5/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsistani, maailman ihanimmat lapset mulla.

Vierailija
6/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että sain lapsen kummemmin yrittämättä, se oli vain päätös. Tiedän ettei näin monellakaan ole. Minua ei ole koskaan kiusattu. Vaikka välillä on paskaa olen aina selvinnyt.

Vierailija
7/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvallisesta kodista, turvaverkoista, puolisosta jonka kanssa on hyvä olla, toimeentulosta ja suvun pienimmistä rakkaista

8/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi, terveys ja katto pään päällä.

Vierailija
9/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydestäni, 53-vuotias eikä mitään kremppoja vielä. Siitä olen kiitollinen ja teen sen eteen mitä osaan ja kykenen.

Vierailija
10/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut elämässäni onnekas ja saanut paljon enemmän kuin ikinä nuorena olisin kuvitellut. Olen terve, minulla on onnellinen parisuhde, paljon kavereita, kiva työpaikka, hyvä taloudellinen tilanne ja voin jatkuvasti toteuttaa haaveitani ja ideoida uusia.

Vierailija
11/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuutta saavat alistuvaiset.

Espanjankielestä löytyy oikea sana ja tarkoitus tähän... ei tätä sanaa voi suomentaa!!.. *manso*

Mansot saa kiitollisuutta!

Vierailija
12/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että minulle kaikesta huolimatta urkeni hyvä työura jolla olen pystynyt elättämään itseni.

Vierailija
13/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten kuollut työtapaturmassa 21 vuotiaana vaikka vammauduinkin.

Vierailija
14/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmistani. Erityisesti isästäni, joka on valmis auttamaan tilanteessa kuin tilanteessa loputtomalla kärsivällisyydellä ja arvostelematta. Olisin monta kertaa joutunut vaikka millaiseen liemeen ilman hänen tukeaan ja hänen käytössään olevia resursseja. Luojan kiitos, isin kiitos!

Lisäksi olen kiitollinen kumppanistani. Hienon kumppanin saaminen ei ole itsestäänselvyys, kokemus on osoittanut.

Siinäpä varsinaisen karhunpalveluksen tehnyt isä pappa betalar.

Vierailija
15/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodista, lapsista, puolisoista, sisaruksista, vanhemmista, ystävistä..

Vierailija
16/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestakin asiasta. Tässä tärkeimmät satunnaisessa järjestyksessä.

3 lapsestamme. Vaikka sain 2 eri pysyvää vauriota synnytyksistä nro.2 ja 3 (olin leikkauksessakin), niin lapset ovat parasta, mitä minulle on tapahtunut.

Siitä, että omat lapseni eivät elä alkoholistiperheessä.

Miehestäni. Hän on upea isä.

Äidistäni. Maanpäällinen enkeli.

Itsestäni. Olen saavuttanut tasapainon.

Olen kiitollinen ELÄMÄSTÄ. Elämä on parasta just silloin, kun ei tapahdu YHTÄÄN MITÄÄN.

Vierailija
17/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta mitä olen saanut. Elämän ja kaikki mitä saan aistia ja kyllä Av.

Vierailija
18/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noista pennuista!

Kasvoivat aikuisiksi ja silti vieläkin tykkäävät minusta. On ollut varmaan keskimääräistä enemmän ongelmia ja vaikeuksia, mutta siitäkin huolimatta ja sitä paremmalla syyllä olen kiitollinen, että ovat hengissä.

Tuntuvat rakastavan. Minua ja toisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi