Millainen nössykkä antaa pettämisen anteeksi?
Kyllä voi olla itsetunto alhaalla, jos antaa itseään kohdella kynnysmattona!
Jos kumppani menee harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa, niin se tarkoittaa sitä, että sinä et kiinnosta kumppaniasi, hän ei arvosta sinua pätkän vertaa, käyttää hyväksi jne. Sellaiselleko ihmiselle annat uuden mahdollisuuden elämässäsi? Ja hän käyttää hyväuskoisuuttasi varmasti vielä hyväkseen!
Kommentit (23)
Niin, jos toinen on irtisanonut se**elämän, mutta on itse tyytyväinen muutoin suhteeseen. Mitä toisen pitäisi tehdä? Jos se riittää että pari kertaa kuussa joku haluaa sinua ja kotona on perheellä kaikki hyvin. Onko se sitten väärin?
Puolisoa kyllä rakastaa ja haluaa hänenkin onneaan ja näin hän on tyytyväinen. Toki en hänelle kerro omista seikkailuistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen nössykkä pitää olla jos ei ikinä petä?
Etenkin jos olet miesMitä arvostettavaa ja kunnioitettavaa pettämisessä on? - Huolimatta siitä, että olen jonkin verran opiskellut ja jonkin verran menestynyt ja pärjännyt elämässäni, niin vielä en ole oppinut tai mutoin omaksunut käsitystä siitä, että pettämine ja kusettamine olisivat millä tavoin arvostettava, toivottava ja kunnioutettava tavoite tai päämääärä. - Olen tullut kriitiseksi ja aina toisinaan joudun tekemään rajauksia ja valintoja. Yksi niistä on se, että en halua kyynistyä ja katkeroitua niin paljon, että pitäisin pettämistä ja kusettamista meriittinä, vaan mieluummi haastan ja kokeile mieskuntoni rajoja, jollain muulla tavoin.
"7"
En minä sitä varsinaisesti arvosta tai kunnioita, koska ei minua kiinnosta muutenkaan mitä muut tekevät.
Kivempi se on hässiä useampaa kuin vain yhtä, ja jos ei sitä kehtaa tehdä, on aika nössykkä.
Mitä arvostettavaa ja kunnioitettavaa pettämisessä on? - Huolimatta siitä, että olen jonkin verran opiskellut ja jonkin verran menestynyt ja pärjännyt elämässäni, niin vielä en ole oppinut tai mutoin omaksunut käsitystä siitä, että pettämine ja kusettamine olisivat millä tavoin arvostettava, toivottava ja kunnioutettava tavoite tai päämääärä. - Olen tullut kriitiseksi ja aina toisinaan joudun tekemään rajauksia ja valintoja. Yksi niistä on se, että en halua kyynistyä ja katkeroitua niin paljon, että pitäisin pettämistä ja kusettamista meriittinä, vaan mieluummi haastan ja kokeile mieskuntoni rajoja, jollain muulla tavoin.
"7"