Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan, joka on ollut töissä yksityisessä sote-alan firmassa, ei varmasti äänestä Kokoomusta tai Keskustaa

Vierailija
19.01.2019 |

Sekä itsellä että tuttavilla pelkästään kamalia kokemuksia. Hirveä ajatella, että ihmiset ollaan työntämässä noiden firmojen armoille.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
2/10 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei eikä moni muukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eivät varmasti edes noissa työskennelleet lääkärit. Niin hurjaa meno on, kun takana on pelkkä rahanahneus.

Vierailija
4/10 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä joutuu hoituliinitkin tekemään lujasti hommia ja lääkärit ottamaan asiakkaan huomioon. Ei ihme että näille jumalasta seuraaville ottaa egoon.

Vierailija
5/10 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha-ahneus? Nuo lääkärit kilpailevat ķàmèļìnpášķàśťá jotta ihmisille voidaan antaa lisää lääkkeitä sielun hoitona ja lääkäri saa tulla iloisena kotiin kehumalla perheelleen mitä töitä on saanut aikaiseksi. Kyllä tämän hetkinen sote täytyy päästä läpi aktiivimallein.

Vierailija
6/10 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä joutuu hoituliinitkin tekemään lujasti hommia ja lääkärit ottamaan asiakkaan huomioon. Ei ihme että näille jumalasta seuraaville ottaa egoon.

No eihän niitä voi haukkuakkaan. Onhan lääkäri joskus pelastanut minut kuolemaltakin mutta ei ķàmèļìnpàśķášťà.

Vierailija
7/10 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, Demokraattisten Av-Mammojen vaalikampanja jatkuu yhtä tasokkaana kuin aina. Aloittajakin itse varmaan uskoo juttunsa, samoin muut valantehneet taistelutoverit. Me muut sivuutamme valistuksenne olankohautuksella; silkkaa soopaa.

Vierailija
8/10 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen

Vierailija
9/10 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, Demokraattisten Av-Mammojen vaalikampanja jatkuu yhtä tasokkaana kuin aina. Aloittajakin itse varmaan uskoo juttunsa, samoin muut valantehneet taistelutoverit. Me muut sivuutamme valistuksenne olankohautuksella; silkkaa soopaa.

Ap on kyllä oikeassa. Oletko itse ollut töissä yksityisen puolen hoitoalan yrityksissä? Minä olin ja siirryin kannattamaan ehdottomasti sitä, että julkinen puoli järjestää nämä asiat.

Vierailija
10/10 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, kyllä äänestää. Äänestäminen perustuu joillain mielikuvaan siitä minkälaisen elämän haluaisi itselleen. Eli korkean tulotason. Jo pelkkä mahdollisuuden olemassa olo saa äänestämään oikeistoa sillä vasemmiston tai demokraattien pelätään vievän tämä mahdollisuus pois.

Se,että on tavallinen pienipalkkainen ei aina riitä äänestämään itselle järkevää puoluetta. Puoluetta joka yrittää edes pitää pienituloisten puolia ja yrittää olla heikentämättä jo saavutettuja etuja.