Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo kun en välitä luonnosta?

Vierailija
19.01.2019 |

Hiljattain minut pysäytty kauppakeskuksessa joku energiayhtiön edustaja ja aloitti keskustelun kysymällä, että olen varmaankin luonnon ystävä. Vastasin, että enpä oikeastaan ole. Tottakai on kiva, että sitä luontoa on olemassa, mutta en esim. Tykkää yhtään mennä metsään. Sielläon punkkeja ja muita eläimiä ja muutenkin metsä on jokseekin ahdistava ja jopa vähän pelottava paikka.
En välitä mökkeilystä. Jos mökissä on kunnon piha ja siisti nurmialue, niin voisin pari päivää viettää siellä.
Olen kaupunki-ihminen vaikka en keskustassa asukaan. Haluan, ettäympärilläni on elämää ja muita ihmisiä.

Miksi oletuksena on, että kaikki tykkäävät luonnosta ja saavat sieltä mielenrauhaa?
Minulle mielenrauhaa tuo paikka auringossa uima-altaalla, mihin näkyy meri ja palmuja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten koskaan ole ollut retkeilemässä ja nukkunut nuotion vieressä samassa makuupussisa naisen kanssa? Hienompaa ei voi olla

Vierailija
2/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten koskaan ole ollut retkeilemässä ja nukkunut nuotion vieressä samassa makuupussisa naisen kanssa? Hienompaa ei voi olla

Olen nuorempana nukkunut teltassa enkä enää ikinä aio nukkua siellä. En tosin saisi untakaan kun kuuntelisin kaikkia luonnon risahduksia. Ajatuskin ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ap on nainen? Eikä lesbo?

Vierailija
4/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa virkistyminen on vain yksi luonnon puoli. Ehkä energiayhtiön edustaja ei tarkoittanut pelkästään sitä.

Välitätkö luonnosta esimerkiksi sen suhteen, että saamme luonnosta juomaveden, puhtaan ilman, ruoan ja suuren osan kaikista raaka-aineista?

Vierailija
5/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ap on nainen? Eikä lesbo?

No sitten miehen kanssa.

Vierailija
6/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on täysin normaali, siis jos on nuori kaupunkilainen. Muutaman vuosikymmenen kuluttua suurin osa ajattelee samallatavoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä