Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiseen seurakuntaan voisi mennä mukaan noin 35-vuotias kiltti yh-äiti?

Vierailija
19.01.2019 |

Missä seurakunnassa pk-seudulla olisi toimintaa ikäiselleni? Ja missä minua ei hyljeksittäisi liikaa sen vuoksi, että olen eronnut ja asun ainoana aikuisena lasteni kanssa? Minua kiinnostaa jumalanpalvelukset, mutta myös muu toiminta. Ainakin ihan tavallisessa seurakunnassa lähikaupunginosassa on hyvin iäkästä, joskin mukavaa porukkaa. Joku ns. lahkokin voisi käydä, kunhan siellä pitäydytään Raamatun sanassa ja melko maltillisissa tulkinnoissa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kilttinä nuorena miehenä monta kertaa miettinyt meneväni johonkin seurakuntaan kuuntelemaan pyhää sanaa. Miettinyt myös, että sieltä voisi löytyä joku mukava saman henkinen nainenkin. Vielä en ole kehdannut vaikka asia pyörii kovin mielessä. Kuulemma nuorille komeille miehille on tarvetta näissä piireissä.

Vierailija
42/49 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen kilttinä nuorena miehenä monta kertaa miettinyt meneväni johonkin seurakuntaan kuuntelemaan pyhää sanaa. Miettinyt myös, että sieltä voisi löytyä joku mukava saman henkinen nainenkin. Vielä en ole kehdannut vaikka asia pyörii kovin mielessä. Kuulemma nuorille komeille miehille on tarvetta näissä piireissä.

Ne repii sinut kappaleiksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne repii sinut kappaleiksi :D

Joo, hyvä idea. :) Oikeasti, jos veri vetää seurakuntaan, niin miehet kyllä sitä kautta saavat helposti tyttöystävänkin. 👍

Vierailija
44/49 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot olevasi " kiltti".

Keille ja millä tavalla?

Oikeastaan koko maailmalle. Itseäni kohtaan tosin olen aika ankara välillä. Olen kärsivällinen, yritän aina parastani, koetan aina toimia siten kuin olisi fiksua ja vastuullista. Toki teen välillä erehdyksiäkin. Olen raitis ja tupakoimaton ollut aina, en ole koskaan harrastanut irtosuhteita, olen opiskellut tunnollisesti ja tehty aikuisena töitä ja kiltisti maksanut veroni jne. Kierrätän jne.

Vierailija
45/49 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^eron lisäksi olen tehnyt muutaman pahan virheen/virhearvion elämässäni, mutta en voi oikein avautua niistä täällä. Muuten olen elänyt säntillisesti ja vastuullisesti.

Vierailija
46/49 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun mainitsit olevasi kiltti. Tuhmia ei hyväksytä.

:) Tarkoitan, että sen ole sellainen "paha" ja seksuaalisesti aktiivinen moniongelmainen yh-äiti, vaan statuksestani ja erostani huolimatta ihan asiallinen ja normaali ihminen muuten. Hävettää kyllä aivan suunnattomasti se avioeroni ja puolison puuttuminen, mutta näillä eväillä on nyt pakko vain jaksaa mennä. :/

Miksi hävettää ero ja puolison puuttuminen?!

Vierailija
47/49 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. vapaissa suunnissa on yleensä enemmän nuoria ja nuorehkoja ihmisiä mukana kuin perinreisessä ev.lut. srk:ssa.

Vierailija
48/49 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun mainitsit olevasi kiltti. Tuhmia ei hyväksytä.

:) Tarkoitan, että sen ole sellainen "paha" ja seksuaalisesti aktiivinen moniongelmainen yh-äiti, vaan statuksestani ja erostani huolimatta ihan asiallinen ja normaali ihminen muuten. Hävettää kyllä aivan suunnattomasti se avioeroni ja puolison puuttuminen, mutta näillä eväillä on nyt pakko vain jaksaa mennä. :/

Miksi hävettää ero ja puolison puuttuminen?!

En osaa sitä välttämättä edes selittää ja eritellä. Koen epäonnistuneeni aikuisena ihmissuhdeasioissa.

Vierailija
49/49 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain perus WT-seurakunta. Sulla kun on sisäänpääsy vaatimuskin täytetty : 35 v. YH-akka. Onko kersat kaffettipavun väriset ?

Mistä tämä wt-seurakunta sijaintaisee? Kiinnoistais käydä katsomassa paikka josta vaihteeksi saa hyväksyntää.

T. Pikku-miguelin ja ali mehmetin äiti