Minulla on 500 miljoonaa euroa tilillä silti käyn ruoka-avussa!!!!
koska se on kivaa liikuntaa ja pitää ilmaiset ruoat ottaa silti, tosin aion keväällä lähteä Aasiaan asunnolleni Hong Kongiin, ruoka parempaa, vaikka sielläkin syön katuruokaa. Tämä kaikki koska totuin elämään työttömänä pitkään ja en osaa käyttäytyä kuin rikas. on parempi olla vaan kadun ihminen. Myös kuntosaleilla suosin halvinta eli fitness24. autookaan en ole uusinut vaan vanha 2004 Japsiauto on alla. Aasiassa aion kyllä auttaa köyhiä rahoillani.
Kommentit (5)
Joo mehän olime peräkkäin jonossa viimeksi. Sulla on pahanhajuista teutoranttia ta hajuvettä. Lisäksi haiset hielle ja toivon, että pesetät vaatteesi ennen seuraavaa jonotusta. Jos ei ole varaa niin mene vaatejonoon ja homaa itses puhtaaksi. Hoidata hampaasi sillä henkkesi ja suusi haisee tunkiolta. Jos kuitenkin menisit sinne aasiaan siellä sinua ei erota muista.
Vierailija kirjoitti:
Joo mehän olime peräkkäin jonossa viimeksi. Sulla on pahanhajuista teutoranttia ta hajuvettä. Lisäksi haiset hielle ja toivon, että pesetät vaatteesi ennen seuraavaa jonotusta. Jos ei ole varaa niin mene vaatejonoon ja homaa itses puhtaaksi. Hoidata hampaasi sillä henkkesi ja suusi haisee tunkiolta. Jos kuitenkin menisit sinne aasiaan siellä sinua ei erota muista.
en usko koska toisessa jon-ossa edessäni oli kaksi suom-alaista idi-oo-tti-uk-kelia joiden vits-it oli äö-tasoa 20 max, ja toisessa jonossa edessäni oli ven-äl-äinen uk-keli
enkä käytä haj-uvettä koska olen mies
Köyhät joutuu käymään ruokajonossa.
Täällä samanlainen en vaan tykkää tuhlata. Oletko mies? Minä olen nainen ja en tarvitse paljon mitään onnellisuuteen. Sisältö ratkaisee.
Kiva ajatusleikki siellä.