Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä kiusaajasta ja hänen puolustajastaan?

Vierailija
19.01.2019 |

Kiusaamisen annetaan tapahtua ja puolustaja puolustaa kiusaajaa kertomalla että minulla on asenneongelma kiusaajaa kohtaan ja minun ei pitäisi vaan välittää.
Tilanne pahenee jatkuvasti ja mun täytyy näiden kahden kanssa olla päivittäin tekemisissä. Apua!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna heille jotain, ihan vaikka suklaapatukka, tehoaa yllättävän hyvin. Mä annoin naapurille kestokassin ja on ollut siitä lähtien kuin ihmisenmieli.

Vierailija
2/11 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi oikeastaan puolustaa itseäni mitenkään, kun heti sanotaan että minulla on asenneongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna heille jotain, ihan vaikka suklaapatukka, tehoaa yllättävän hyvin. Mä annoin naapurille kestokassin ja on ollut siitä lähtien kuin ihmisenmieli.

Koitettu! :D Sepä antoi lahjan eteen päin ja ja jatkaa ilkeilyä.

Vierailija
4/11 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin saada jotenkin pesäeron heistä. Olette töissä samassa paikassa vai?

Vierailija
5/11 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisin saada jotenkin pesäeron heistä. Olette töissä samassa paikassa vai?

No vähän vaikeempi kuvio. Anoppi ja poika. Miehen äiti tietää tasan miten saa minut tolaltani, puhuu ilkeästi niin ettei poikansa kuule ja moittii kaikesta, on todella kiero ja kun kerron tästä, mies suuttuu minulle ja huutaa että minulla on asennevamma ja olen ilkeä ja ikävä. Anoppi osaa oikeasti pyörittää todella hienosti asiat niin että saa minut näyttämään ihan kauhealta ihmiseltä.

Olen oikeasti ihan loppu.

Vierailija
6/11 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help?!

Vierailija
7/11 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ukko jos ei saa napanuoraansa poikki..

Vierailija
8/11 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työpaikalla yks henkilö rupes kiristämään mua. Sanoi tietävänsä mitä minä teen ja jollen vapaaehtoisesti etsi itselleni uutta työpaikkaa poliisit tulevat kuulemma hakemaan minut. Ei ole aavistustakaan mistä hän puhui, mutta ostin hänelle (vittuillakseni) lahjaksi sixpäkin kaljaa, saadakseni hänet uskomaan että hän on päässyt liian lähelle jotain totuutta ja yritän lahjoa häntä hiljaiseksi.

Vierailija
9/11 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii hieman oivaltamista ja nokkeluutta, mutta tee ne kunnolla naurunalaiseksi. Sopivassa tilanteessa, isommassa ryhmässä, "sohaiset viattomasti" oikeaan kohtaan. Tunne vihollisesi, kerää tietoa. Ajoitus on tärkeää. Toimii!

Vierailija
10/11 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

been there, done that kirjoitti:

Vaatii hieman oivaltamista ja nokkeluutta, mutta tee ne kunnolla naurunalaiseksi. Sopivassa tilanteessa, isommassa ryhmässä, "sohaiset viattomasti" oikeaan kohtaan. Tunne vihollisesi, kerää tietoa. Ajoitus on tärkeää. Toimii!

Tiedän.. Olen yrittänyt, mutta miehellä on niin syvä rakkaus-suhde äitiinsä, että varmasti mieluummin jättää perheensä ja minut ennenkuin myöntää mitään. Ilmiselviin tilanteisiin sanoo että älä välitä ja toisaalta syyttää minua ja asennettani. Nyt on jo lapsetkin aseina ja nappuloina mukana tässä sairaassa pelissä. Itse olen koittanut suhtautua etäisesti ja järkevästi, mutta on löytänyt keinot siihenkin..

On todella kiero nainen, joka on saanut tietynlaisen marttyyrikruunun, koskemattomuuden ja käyttää sitä kun puuttuu lastensa elämään.

Vierailija
11/11 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kai tavata anoppia vain miehen seurassa ja kieltäytyä kahdenkeskisestä seurustelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän