Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia esteettisestä hammashoidosta, etenkin kerrostusmuoveista?

Vierailija
19.01.2019 |

Minulla on synnynnäiset kiillevauriot, symmetriset molemmissa etuhampaissa.
Olen hävennyt hampaitani niin kauan kuin muistan ja ollut lähes neuroottinen hampaide hoidon suhteen vaikkei sillä edes ole mitään tekemistä kyseisten vaurioiden kanssa. Nämä ovat syntyneet jo raskausaikana.

Olen nyt lukenut kerrostusmuoveista. Hampaani ovat ehyet ja muutenkin ihan nyvässä kunnossa, nämä kiillevauriot vaan ovat yksinkertaisesti rumat eikä niitä voi olla huomaamatta.
En halua, että hampaitani jyrsitään tai tuhotaan mitenkään, ja olen ymmärtänyt että nämä kerrostusmuovit eivät vahingoittaisi omaa hammasta. Onko kellään kokemusta? Kuinka kauan näiden muovien oletetaan kestävän?

Minua lähimpänä olisi eSmilen klinikka, tästäkin paikasta on kovin ristiriitaista palautetta, joten tuoreita kokemuksia kyseisestä paikastakin olisi mukava kuulla.
Olisi ihanaa hymyillä ja nauraa vapautuneesti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, josko vertaisiani tavoittaisin 😊

Vierailija
2/3 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari vuotta sitten oralilla ottamassa muovit etuhampaisiin kun ovat niin harvat. Vieläkin ovat ihan uudenveroiset ja eilen hammaslääkäri sanoi ettei olisi muoveja edes huomannut jos en olisi asiasta sanonut. Kallista touhua, n. 600€ neljän etummaisen hampan muotoilut mutta elämäni parhaiten käytetty raha! Ihanaa voida hymyillä vapautuneesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen katsonut että alkaen 200€/hammas...mutta toisaalta on kyse isosta asiasta, johon en omilla elintavoillani ole voinut enkä voi vaikuttaa.

Kiva kuulla, että sinulla on ollut noin hyvä kokemus! Oliko teillä puhetta, täytyykö käsittelyä joskus uusia?

Ap