Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ehdottaa miehelle seksielämä lopettamista?

Vierailija
18.01.2019 |

Mies on yli nelikymppinen kuten itsekkin. Hän ei kiihotu minusta ja monesti erektionsa on nykyään ongelmia. Velvollisuudesta panee n 2-3 kertaa kuukaudessa. Aina sanoo ettei tiedä toimiiko eli saako seisokin pidettyä. Itse jännitän sitä aina. Miten siis lopetus puheeksi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko nyt kyse siitä että miestä ei kiinnosta ap vai seksi yleensä? Yllättävän moni mies tuntuu kokevan paineita sängyssä. Mielen valtaa joku työjuttu tai huoli siitä laukeaako. Voiko olla niistä johtuvaa? Toisaalta toisia ei vaan kiinnosta. Tuskin mikään pilleri auttaa, jos mies ei yksinkertaisesti vaan halua.

Meillä toimii niin, että jos mies ei halua, hän osallistuu mun masturbointiin esimerkiksi tissejä hyväilemällä. Tai hyväilee pillua. (hänen käsistään tosin laukean vain harvoin, joten jos toivon orkkua, omat kädet on em. tilanteessa näppärin)

Itse sanoisin varmaan jotain tyyliin että mua vähän vaivaa kun koet seksin työläänä, haluaisitko että pidettäisiin taukoa.

Mitä tulee n22:n (provo?) kommenttiin, kyllä nelikymppisilläkin on haluja, minä ainakin olen vasta päässyt vauhtiin :)

N41

Vierailija
22/22 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja siis luulee, että miehen erektiohäiriö tarkoittaa aina sitä ettei mies halua kyseistä naista. Kannattaisi perehtyä hieman asiaan. Laittaa se oma ego vähäksi aikaa sivuun, lopettaa miehen puolesta jännittäminen ja sanoa miehelle että ei se haittaa vaikkei seisoisi. Erektiohäiriöt ovat yleisiä, asiasta löytyy paljon tietoa ja ongelmaan saa myös halutessaan apua.

Tietysti ap voit miehesi puolesta päättää että mies ei tästä eteenpäin tarvitse seksiä lainkaan, sen voi kokonaan lopettaa tai mennä vieraisiin jos vaikka siellä seisoisi. Voin vannoa, että tämä lähestymistapa nolaa miehen täysin.

Toinen, se fiksumpi lähestymistapa olisi jutella miehen kanssa aiheesta kivasti. Saatat kuulla että seksiä kyllä tekee mieli ja ihan sinun kanssa, alakerta vaan ei aina pelitä ja se hävettää. Otatte yhdessä asioista selvää ja kannustat miestä. Saattaa olla että saatte vielä ihan kivasti peittoa heiluteltua kolkyt vuottakin vielä.

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi