Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytetään miehen kanssa samaa kotinettiä. Jos mies googlettaa jotain, voiko mun facessa näkyä sen pohjalta mainoksia?

Vierailija
18.01.2019 |

Siis asutaan kaksin korvessa miehen kanssa, eli ei ole muita saman netin käyttäjiä. Onko mahdollista että mies on googletellut/hakenut tietoa netistä ja minäkin näen facebookin mainoksissa saman asian? Se on ainakin varma että jos itse googlaan vaikka sänkyjä, niin kohta face kaupittelee mulle sänkyjä eri firmoilta.

Tulee meinaa nyt häämainoksia, ja itse en ole lainkaan asiaa edes miettinyt niin mietin voisiko mies olla vihdoinkin aikeissa kosia :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Teillä on yhteinen, ulospäin näkyvä ip mutta selailujanne pääsee edelleen seuraamaan mm. evästeillä. Mitä tietokoneita teillä on? Linux/Windows, Mac vai Android/iOS?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies googlasi isoa elintä. Eräänä iltapäivänä tuli kylään uros. Kyllä nautin. Mieheni oli silloin Tampereella.

Vierailija
4/8 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi paikkakunnan/maan mukaan laittaa niitä mainoksia jos on se asetuksista sallittu.

Ja onko teillä omat google tilit? vai käytättekö samaa? en tarkoita gmail hommaa.

Vierailija
5/8 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet koko ajan faceen ja googleen kirjautunut niin sun ei tarvitse kuin googlata niitä parisänkyjä. Face on ehtinyt kerätä koko sun suhdehistoriasi. Riittää että kirjoitat tänne vaavikselle  ihana uusi mies blaa blaa tai puhelimen vierellä kerrot kaverilles että sen kanssa mä haluun naimisiin.

Vierailija
6/8 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos roikut vauvapalstalla niin tottakai saat myös häämainoksia. 

Vierailija
7/8 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/8 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä usein tulee.