Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pahastuisitko

Rouva77
18.01.2019 |

jos vaimosi ehdottaisi kimppakivaa? Takana teillä pitkä parisuhde, jossa suht normia kerran kaksi viikossa vaniljaseksiä.

Olisiko toinen mies täysin nou-nou? (Itse voisin kokeilla molemmat...) Jos ok, mikä yhdistelmä olisi oma toive? Saako vieras mies panna rouvaa vaiko sinua? Jos nainen, niin käsittely sinulle, rouvalle, vaiko molemmille?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. No, en ole tässä mikään tasapuolinen, joten haukkuminen on sallittua. Tässä kuitenkin rehellinen kantani: en halua sänkyymme toista miestä, en panemaan vaimoani enkä minua. Minulle voisi kelvata toinen nainen sänkyymme, mutta haluaako vaimoni sellaista? Eipä ole ainakaan ehdottanut.

Vierailija
2/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kysymys naisenkin näkökulmasta. Jos mies ehdottaa ylim. naista tai miestä mukaan, miettisin enkö riitä (ja onko vaan oma nautinto mielessä) vaiko haluaako hän katsella. Asiasta tarvisi jutella aika perusteellisemmin.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun ehdottaiskin :/

Ite oon ehdottanut kimppakivaa vaimolle, mutta hän ei halua, tai myönnä haluavansa.

Itse haluaisin nimenomaan nähdä, kun vaimo rakastelee toisen miehen kanssa!

Vierailija
4/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista saa ehdottaa meillä. En välttämättä suostuisi kuitenkaan.

Vierailija
5/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon ehdottanut kimppakivaa vaimolle, mutta hän ei halua, tai myönnä haluavansa.

Sinulla on hieno vaimoa,

Vaikka pidäkkin häntä lehmänä

Vierailija
6/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiihottaa ajatus, että vaimoani nussii toinen mies, etenkin joku tuttu (eli ei siis mitään maksettua seuraa), ja nimenomaan seksin takia, ei vakavampaa suhdetta tms. Mutta en tule tätä koskaan ehdottamaan hänelle, sillä tiedän, että se myös sattuisi minua todella paljon. Jos vaimoni sitä puolestaan haluaisi, niin en osaa sanoa miten suhtautuisin - toisaalta kihelmöi, toisaalta pelottaa.

Jos tämä joskus tapahtuisi, niin eniten tykkäisin, jos kundi panee vaimoani ja minä vaan katselen (ja varmaankin runkkaan). Mutta ihan mielelläni menisin mukaankin, esim. niin että vaimo ottaa minulta suihin, kun kaveri panee häntä ja pumppaa spermansa pilluun. (Nytkin tulee stondis kun vain ajattelen!) Ja mitä enemmän rouva on kiimassa, sitä parempi.

En tiedä mikä hitto siinä niin kiehtoo - varmaan täytyisi lukea jotain Freudia, että selviäisi omat kinkit...?

Vierailija
7/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahastuisin. Vaikka ehdottaisi naista, haluaisi myöhemmin miestä kuitenkin. En itse halua toista naista.

Epäilisin pettämistä.

Vierailija
8/24 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin jos vaimo ehdottaisi kimppakivaa jääkaapin kanssa. Se kun olisi vaimoa huomattavasti kiihkeämpi ja kuumempi.

9/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva77 kirjoitti:

jos vaimosi ehdottaisi kimppakivaa? Takana teillä pitkä parisuhde, jossa suht normia kerran kaksi viikossa vaniljaseksiä.

Olisiko toinen mies täysin nou-nou? (Itse voisin kokeilla molemmat...) Jos ok, mikä yhdistelmä olisi oma toive? Saako vieras mies panna rouvaa vaiko sinua? Jos nainen, niin käsittely sinulle, rouvalle, vaiko molemmille?

Olen saanut vaimolta ehdotuksia toisesta miehestä ja myös naisista.

Kumpiakin on ollut mukana.

Kiihotun kun hieromme ja nuolemme vaimoni tissejä ja sivelemme häpykumpua kimpassa.

Meillä vaimo saa ehdottaa miestä itselleen ja myös naista minulle yhtä paljon kuin minäkin.

Kaikki miehet joita vaimo on ehdottanut ja paljon muita ovat panneet vaimoani.

Minusta on parasta kun toisen miehen kanssa pannaan vaimoani.

Paras kimppa mielestäni on 1N (vaimoni) ja 2M

Vierailija
10/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin jos vaimo ehdottaisi kimppakivaa jääkaapin kanssa. Se kun olisi vaimoa huomattavasti kiihkeämpi ja kuumempi.

Ainakin takaa.

Vierailija
11/24 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan pahastuisi. Kysy ja jos näyttää yhtään vihreää valoa niin jutelkaa haluaako mies katsella, osallistua vai kiehtooko miestäsi että kaikki nai kaikkia 😊

Jos tilanne tulisi niin aluksi vaimo saisi ottaa multa suihin kun sitä naitaisiin ja jossain vaiheessa vaihto 😉

Vierailija
12/24 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mies on ollut muutaman kerran panemassa meitä molempia. Mahtavaa ollut ja toivottavasti tulee vielä uusia kertoja. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin se että olen naiseni sisällä ja toinen mies minun pepussani 😍

Vierailija
13/24 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastelee vai panee? :D

14/24 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva77 kirjoitti:

Vaikka kohtuu kokeileva oon, mut ei toinen mies. Toisin päin ehkä vois harkita mutta siinäkin ehtoja. 

Jos tosiaan nainen niin ei haittais vaikka käsittelyä kummallekin.

Tosin tällähetkellä sinkku niin eipä tarvi tämmösiä miettiä enempää ...

Vierailija
15/24 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosissaan ehdottaisi, niin kertoisin että tämäpä olikin sitten tässä.

Vierailija
16/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitaan kirjoitti:

Toinen mies on ollut muutaman kerran panemassa meitä molempia. Mahtavaa ollut ja toivottavasti tulee vielä uusia kertoja. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin se että olen naiseni sisällä ja toinen mies minun pepussani 😍

Voihan hitsi, kun tuota pääsisi itsekin kokemaan... Siis olemaan juurikin siinä "välissä" ;)

Vierailija
17/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pahastuisi, vaimo on paljon seksuaalisempi, ymmärrän että hän tarvitsisi miestä paljon useammin kuin itse vaimoani. Voisin kokeilla tuollaista ilman muuta, eihän se minulta ole pois jos vaimo nauttii

Vierailija
18/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahastusi todellakaan. Mukavaahan se on keskustella ja miettiä jotain pikkujännää. Sekä mitä fiiliksiä se itsessä herättäisi.

Vierailija
19/24 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on kiihottava fiilis niin juuri se kun itse on naisen sisällä ja toinen juuri laittamassa munaa mun sisälle, voi taivas 😊🙏

Vierailija
20/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri se perinteinen tilanne. Jos avaa kolme maitotölkkiä samaan aikaan, kyllä niistä varmuudella yksi happanee, ennen kuin se on juotu loppuun. Ole varuillasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä