Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tulossa hulluksi. Tarvitsen jonkun mökin tai tilaa itselleni jossa voisin olla hiljaa ihan yksikseen.

Vierailija
18.01.2019 |

Heräsin 5 aikaan aamulla ja nukuin reilu 4 tuntia ja minua stressaa. En ole päässyt vielä rutiineihin ja palstailen liikaa. Osaan kyllä ministroida hyvinvointini rauhoittumalla mutta jotain aktiviteettiä tarvisin ja olen sortunut tämän yhteiskunnan varastelusta. Päässäni mojottaa enkä voi oikein tottua mihinkään koska kaikki päivät ovat samanlaisia ja olen oravan pyörässä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutiinit on jokaisella yksilöllisiä ja ne vaihtelevat elämäntilanteen mukaan.

Niin kauan kun kiinnostaa palstailla niin eipä hätää.

Ja lataa Tinderi niin tulee kummasti sisältöä ja säpinää jos kerran on liian samankaltaisia päivät.

Käy treffaamassa kahvilla (älä kotuio roudaa tuntemattomia) hyvännäköisiä ja mukavia ihmisiä.

Ole mukava ja kohtelias treffeillä, äläkä märise --- ja TADAA saat kavereita.

Jos vieläki ahdistaa niin soita terveyskeskuksen päivystykseen ja varaa aika mielenterveyshoitajalle.

Vierailija
2/5 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta nyt on tällä hetkellä se, mikä se on.

Siihen voimme vaikuttaa siten, että mennään kaikki kimpassa äänestämään ensi vaaleissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rutiinit on jokaisella yksilöllisiä ja ne vaihtelevat elämäntilanteen mukaan.

Niin kauan kun kiinnostaa palstailla niin eipä hätää.

Ja lataa Tinderi niin tulee kummasti sisältöä ja säpinää jos kerran on liian samankaltaisia päivät.

Käy treffaamassa kahvilla (älä kotuio roudaa tuntemattomia) hyvännäköisiä ja mukavia ihmisiä.

Ole mukava ja kohtelias treffeillä, äläkä märise --- ja TADAA saat kavereita.

Jos vieläki ahdistaa niin soita terveyskeskuksen päivystykseen ja varaa aika mielenterveyshoitajalle.

Saako Tinderistä kavereitakin? (En ap)

Vierailija
4/5 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee mun mökille. Siellä lakkaa pään mojotus, kun lämmität mökkiä ja saunaa. Voit samalla tehdä lumityöt ja avannon järveen.

Vierailija
5/5 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap enkä ole ikinä saanut matchia tinderissä. Joskus ollut 4 hyvää kuvaa eikä mitään tulosta ole tullut. Ei tinder silti huono ole. Enkä ruve maksamaan mistään tinderistä centtiäkään. Kerran menin johonkin id-ioottiin seuranhaku sivustolle ja minulle tuli tietämättäni reilun 200e laskua kuin he saivat ip-osoitteeni. En myöskään usko tarvitsevani apua. Palsta aktiivisuus parantaa oloani kummasti. Heti kuin olen ilman puhelinta niin oloni on kuin olisin valvonut 2yötä putkeen tai muuten vain tollo olo. Jatkuva palstailu saa rutiinit melko vammaiseksi, riippuu myös palstailun luonteesta kokonaisuudessa. Voin kumminkin niin hyvin että sairaalaan ei pidä mennä.