Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkkäri antaa minun olla aina rauhassa

Vierailija
18.01.2019 |

Olen tänään ollut 8 viikkoa työttömänä. Saan ihan kelpo summan ansiosidonnaista päivärahaa. Täällä moni väittää, että työkkäri ottaa yhteyttä työttömään, niin ainakaan minun kohdalla se ei pidä paikkansa. Tämä on neljäs kerta kun olen työttömänä, ja joka kerta työkkäristä ei olla edes otettu yhteyttä minuun.

Tosin työttömyysjaksoni ovat maksimillaan kestäneet vain neljä kuukautta. Täytän myös aktiivimallin, koska minulla on pieni sivutulo eräästä omasta hommastani.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäristä ei oteta yhteyttä jos näkyy että omatoimisesti hakee ja työllistyy tietyin väliajoin.

Resurssit pyritään suuntaamaan pitkäaikaistyöttömiin työnhakijoihin,siis joilla ei vuosiin ole ollut mitään.

Vierailija
2/3 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työttömyysjaksot ovat, kuten aloittajalla vain neljän kuukauden mittaisia, niin ei TE-toimisto patista silloin töihin. Pitää olla pitkäaikaistyötön, että ollaan yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi ensi viikolla ilmoittautua työkkäriin ja pelkään jo nyt, mitä siitä tulee. Olen tosin varaamassa itselleni lääkäriajan, koska en ole työkuntoinen ja yritän päästä sairaspäivärahalle.