Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelevat teinit (16v+) - kuinka usein yökylässä?

Vierailija
17.01.2019 |

Kuinka usein teidän nuoret nukkuu tyttö- tai poikaystävänsä kanssa?

Viikonloppuisin vai myös viikolla?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä ei tarvitse vielä leikkiä kotia.

Vierailija
2/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? En ikinä päästäisi alaikäistä seurustelukumppaninsa luo yöksi. Olen lapsilleni tehnyt erittäin selväksi, että jos alaikäisenä seksiä harrastavat niin saavat arestissa ja ilman älypuhelimia 18-vuotiaaksi asti. Sama juttu alkoholinkäytön ja kotibileiden suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä ei tarvitse vielä leikkiä kotia.

Kysymys ei tainnut koskea sinua :)

Vierailija
4/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä? En ikinä päästäisi alaikäistä seurustelukumppaninsa luo yöksi. Olen lapsilleni tehnyt erittäin selväksi, että jos alaikäisenä seksiä harrastavat niin saavat arestissa ja ilman älypuhelimia 18-vuotiaaksi asti. Sama juttu alkoholinkäytön ja kotibileiden suhteen.

Eihän sitä seksiä tarvitse harrastaa vaikka yhdessä nukkuisi. Ja toisinpäin, ei tarvitse nukkua voidakseen harrastaa seksiä.

Vierailija
5/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletko tosissasi, mutta tiedän kyllä että tällaisia ihmisiä on oikeasti olemassa. En todellakaan ymmärrä tuollaista. Nainen menettää neitsyyden keskimäärin juurikin 16-vuotiaana, ja itse tein sen jo 13-vuotiaana. Jos nuori pariskunta haluaa harrastaa seksiä, he kyllä keksivät paikan ja ajan. Ei aina yökyläily tarkoita automaattisesti seksiä, eikä yökylättömyys seksittömyyttä. Vanhemmat eivät voi päättää minkä ikäisenä lapsensa aloittaa seksielämän.

Vierailija
6/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapset ovat yhtään sinuun tulleita, eivät taida seurustelukumppania kovin helposti löytääkään...

Vierailija
7/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 16 vuotias käy yökylässä poikaystävänsä luona aina kun poikaystävän vaimo on syöpähoidoissa,

Vierailija
8/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vastaan vielä itse kysymykseenkin. Itse päästäisin ainakin viikonloppuisin ja myös pari kertaa viikossa viikolla, kunhan koulunkäynti ei kärsi siitä.

Vierailija
9/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Meillä silloin noin 16v nuoret yökyläili ihan koko ajan. Arkena ja viikonloppuna. Mielestäni se oli paljon ja liikaa, mutta vaikeaa siihen oli puuttuakaan et välillä saa ja välillä ei saa. Suhde kesti pari vuotta.

Olivat joko meillä tai pojan kotona. Vuorotellen aika tasaisesti.

Vierailija
10/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut kirjoittamaton sääntö, että viikolla ei yökyläillä, mutta nyt siitä on livetty. Ehkä juuri siksi, ettei ole koskaan sovittu. Nuoret kai itsekin ajatteli, ettei olisi soveliasta, jonka vuoksi asiasta ei edes keskusteltu.

Mutta eipä tuo kohta 18-vuotiaan kanssa nyt ole mikään ongelma, kun opiskelutkin sujuu.

Vierailija
11/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä päästäisi 16 vuotiasta yökylään poikaystävän luokse. Kai vanhemmat voi sen estää alaikäisistä kun on kysymys.

Vierailija
12/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä päästäisi 16 vuotiasta yökylään poikaystävän luokse. Kai vanhemmat voi sen estää alaikäisistä kun on kysymys.

Uteliaisuudesta kysyn, että minkä ikäisiä lapsia sinulla on ja seurustelevatko?

Jotkut asiat kokee ehkä erilailla silloin kun ne ovat ajankohtaisia.

Vierailija
13/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin ja loma-aikoina lähes joka yö. Suunnilleen vuorotellen molempien kotona.

Vierailija
14/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin, koska asuvat eri kaupungeissa.

Vierailija
15/28 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaan äitinä hirvittää. Seurusteleeko monet jo 16-vuotiaina? Justhan tuo vielä leikki barbeilla...

Vierailija
16/28 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut tähän asiaan oikein vaikutusmahdollisuutta enkä edes tiedä milloin yökyläily alkoi. Mutta seurustelu alkoi kun tyttö oli 16 ja poika 17. Asuivat koulun asuntolassa ja varmaan ovat siellä yökyläilleet toistensa huoneessa jossain vaiheessa. Toinen seurusteluvuosi meni heillä etäsuhteessa ja nyt asuvat yhdessä.

Vierailija
17/28 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 19- ja 17v tyttäret. Vanhempi asuukin jo opiskelupaikkakunnalla poikakaverin kanssa. Alkoivat seurustella 9-luokan jälkeisenä kesänä eli 16v??!

N. Puolen vuoden seurustelun jälkeen yökyläilivät viikonloppuisin sekä meillä että pojan kotona.

Mun mielestä kriteeri myös että pitää olla ”vakiintunut” suhde. Viikon tuttavuuden luona en antais yökyläillä

Ja hyvin tiedosta sen, että seksin harrastamista yökyläkielto ei estä😂😂17v ei seurustele, mut sama sääntö hänen kanssa!

Vierailija
18/28 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletko tosissasi, mutta tiedän kyllä että tällaisia ihmisiä on oikeasti olemassa. En todellakaan ymmärrä tuollaista. Nainen menettää neitsyyden keskimäärin juurikin 16-vuotiaana, ja itse tein sen jo 13-vuotiaana. Jos nuori pariskunta haluaa harrastaa seksiä, he kyllä keksivät paikan ja ajan. Ei aina yökyläily tarkoita automaattisesti seksiä, eikä yökylättömyys seksittömyyttä. Vanhemmat eivät voi päättää minkä ikäisenä lapsensa aloittaa seksielämän.

Tämä on totta,nuori pariskunta kylä löytää ajan ja paikan. Siksi ei ole tarvetta yökyläilyyn, koska nuoret kyllä paikkansa muutenkinn jostain löytävät ja jos eivät löydä, ei vanhempien tarvitse toimia avustajina. Hävettävää ajatella, että jotkut nuoret eivät kykenisi edes seksiin ilman, että vanhemmat heille kaiken sitä varten valmistavat.

Vierailija
19/28 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt 18 v poika, ja seurustelu alkoi 15 v, alusta asti ovat saaneet olla molempien perheissä ihan vapaasti. En osaa sanoa milloin seksielämä on alkanut, ollaan puhuttu, että alatte sitten kun molemmat on valmiita ja haluavat ja ehkäisy on hoidossa. En tosiaan usko, että yökyläilyn estäminen tähän mitenkään vaikuttaisi. Onneks meillä on ihanat, fiksut nuoret.

Vierailija
20/28 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 19- ja 17v tyttäret. Vanhempi asuukin jo opiskelupaikkakunnalla poikakaverin kanssa. Alkoivat seurustella 9-luokan jälkeisenä kesänä eli 16v??!

N. Puolen vuoden seurustelun jälkeen yökyläilivät viikonloppuisin sekä meillä että pojan kotona.

Mun mielestä kriteeri myös että pitää olla ”vakiintunut” suhde. Viikon tuttavuuden luona en antais yökyläillä

Ja hyvin tiedosta sen, että seksin harrastamista yökyläkielto ei estä😂😂17v ei seurustele, mut sama sääntö hänen kanssa!

Harvoin näkee täällä näin järkeviä vanhempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi