Mitä mieltä olet homoseksuaalisuudesta?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Jos joku mun pojista ilmoittautuisi homoksi niin todella vaikea paikka, siis minulle. Onneksi kaikilla on tyttöystävät ja puolisot. Onnea vaan niille joiden lapset on homppeleita. Hullua hommaa.
Onko sillä väliä jos edes yksi lapsista jatkaa sukua?
Mulla on kaksi veljeä eli yhteensä siis perheessä kolme lasta, ollaan kaikki heteroita mutta kenelläkään ei ole eikä tule lapsia. Eipä se heteroseksuaalisuus suvun jatkumista takaa. Homoseksuaalit voivat muuten myös hankkia lapsia, joko adoptoimalla tai sitten ihan biologisia.
Peukutin, mutta kohdun vuokrausta pidän epäeettisenä jos puhutaan miesparien biologisista lapsista. Naispareille biologiset suotakaan, ja adoptiot kaikille potentiaalisille hyville vanhemmille.
Tottakai hyväksyn. Minusta kaikki, mitä kaksi (tai useampi) täysipäistä aikuista keskenään kaikkien osallistuvien suostumuksella harjoittaa on okei.
Ei se ketään vahingoita, eikä ole minulta pois mitenkään, jos samaa sukupuolta olevat rakastavat toisiaan ja harjoittavat seksiä ja avioituvat ja kasvattavat lapsia.
Love is love is love.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytkö homouden?
Kyllä se on ihan mukavaa. Peppu vaan tulee joskus tosi kipeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että se määrittyy sikiöaikana ja tässä mietin mahtaako vauva mahassa olla homo, bi vai hetero tai jopa trans. Sen näkee sitten.
Transsukupuolisuus tai -sukupuolisuus eivät liity seksuaalisuuteen millään tavalla. He voivat olla seksuaaliselta suuntautumiseltaan minkälaisia tahansa.
Joo, on se varmaan ok. Onneksi kuitenkaan moisia ei ole ystävissä. Minulle käy näin oikein hyvin.
Olen homo enkä kysele ap:ltä hyväksyntää asialle, jolle en voi mitään.
Voisitko ap avata myös ketjun "hyväksytkö vasenkätisyyden"?
M26
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy. Raamattu sanoo että se on sairasta ja homojen vanhemmat epäonnistui kasvatuksessaa
Sairaampaa on, että joku ajattelee noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että se määrittyy sikiöaikana ja tässä mietin mahtaako vauva mahassa olla homo, bi vai hetero tai jopa trans. Sen näkee sitten.
Transsukupuolisuus tai -sukupuolisuus eivät liity seksuaalisuuteen millään tavalla. He voivat olla seksuaaliselta suuntautumiseltaan minkälaisia tahansa.
Trans-etuliite voi saada jatkokseen myös päätteen seksuaali. Ja silloin se sanailuna nyt liittyy ihan riittävästi aiheeseen, mutta toivottavasti sait oikeat pilkkuorgasmit, olit niiiiiiiiiiiiin tarkkana, oih!
Itse homona en voi sietää tällaisia mitä mieltä -kysymyksiä. Olemassaoloni tai ihmisarvoni ei ole mielipidekysymys, enkä kaipaa teidän mielipiteitänne.
Vierailija kirjoitti:
Olen homo enkä kysele ap:ltä hyväksyntää asialle, jolle en voi mitään.
Voisitko ap avata myös ketjun "hyväksytkö vasenkätisyyden"?
M26
Täydellisesti sanottu.
N63
Mulla on elämässä niin paljon kaikkea juttua että ei oikein kosketa mua.
Ajattelen että jos joku on sitä mieltä että en saa tehdä omassa elämässäni juttuja niin haistakoon paska.
Eli hyväksyn ja ei sellaista edes tarvitse miettiä tai kysyä. Mitä se mulle kuuluu mitä mieltä mä olen jonkun seksitouhuista tai suuntautuneisuudesta.
Enemmän ihmettelen niitä ihmisiä jotka on sitä mieltä että niillä on oikeus kieltää tai olla hyväksymättä tiettyjen ihmisten yksilönvapauteen kuuluvia asioita.
Sellainen että puututaan tai arvostellaan jonkun homoutta tai elämäntyyliä on vähän sama kuin työnnettäisi sormea sen tyypin perceeseen ilman lupaa.
Työntäkää se sormi omaan perceeseenne ja hyräilkää itsenne uneen. Jättäkää muut rauhaan.
Sinä varmaan leikkaat hiuksiasi, käytät sekaisin eri materiaaleja vaatteissasi ja syöt mereneläviä? Nekin on Raamatussa kiellettyjä mutta et kiinnitä niihin huomiota koska haluat vain käyttää uskontoa tekosyynä kusipäisyydellesi ja syrjimisellesi.
Pitäisikö siitä olla jotain erityistä mieltä? Minusta on kummallista, että vielä tänäkin päivänä ei-heteroseksuaalisuus on niin iso ja käsittämätön asia joillekin, että siitä pitäisi olla jotain mieltä. Sama juttu toisten ihmisten suuntautumisen suhteen: en oikein ymmärrä, miksi sitä pitää spekuloida niin kovasti. Sen toki ymmärrän, että kumppania hakiessa on oleellista selvittää, onko hänen seksuaalinen suuntautumisensa sama kuin itsellä.
Minä tunnen paljon homoseksuaaleja ja ovat ihmisiä siinä, missä heterotkin. Jotkut ovat aivan loistotyyppejä, toiset ok mutta eivät herätä sen suurempia tunteita ja muutama pakollinen kuspo/sekopää mahtuu myös joukkoon. Allekirjoitin tasa-arvoista avioliittolakia ajavan kansalaisaloitteen, koska mielestäni kahdella täysivaltaisella aikuisella pitää olla oikeus avioitua. Riippumatta siitä, ovatko heteroita, homoja, biseksuaaleja, aseksuaaleja vai jotain ihan muuta.
Itse varsinainen homoseksuaalisuus ei häiritse minua millään tavalla. Sitä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Homoseksuaalisuutta esiintyy myös monilla eläinlajeilla, joten siinä mielessä pidän sitä jokseenkin luonnollisena.
Itse homoseksuaalit ovatkin sitten hieman toinen juttu. Minua ei häiritse pätkääkään, jos kaksi miestä tai naista elää rakastavassa ja monogamisessa parisuhteessa. Sen sijaan homoseksuaalien parissa vastuuton seksielämä, pettäminen ja runsaat partnerit tuntuvat olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Erityisesti homomiehiin kiteytyy kaikki vastenmielisimmät maskuliiniset ja feminiiniset ominaisuudet; miesten eläimellinen ja holtiton seksikäytös yhdistettynä naisten pinnallisuuteen, tyhjäpäisyyteen, itsekkyyteen ja ylidramaattisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy. Raamattu sanoo että se on sairasta ja homojen vanhemmat epäonnistui kasvatuksessaa
Ei sano. Vaan että homoseksiä harjoittavat pitää surmata. Sitäkö kannatat?
Vierailija kirjoitti:
Itse varsinainen homoseksuaalisuus ei häiritse minua millään tavalla. Sitä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Homoseksuaalisuutta esiintyy myös monilla eläinlajeilla, joten siinä mielessä pidän sitä jokseenkin luonnollisena.
Itse homoseksuaalit ovatkin sitten hieman toinen juttu. Minua ei häiritse pätkääkään, jos kaksi miestä tai naista elää rakastavassa ja monogamisessa parisuhteessa. Sen sijaan homoseksuaalien parissa vastuuton seksielämä, pettäminen ja runsaat partnerit tuntuvat olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Erityisesti homomiehiin kiteytyy kaikki vastenmielisimmät maskuliiniset ja feminiiniset ominaisuudet; miesten eläimellinen ja holtiton seksikäytös yhdistettynä naisten pinnallisuuteen, tyhjäpäisyyteen, itsekkyyteen ja ylidramaattisuuteen.
Ennakkoluulojen, mielikuvien ja stereotypioiden mukaiset biletys- ja irtoseksikulttuurissa mukana olevat homot eivät edusta kaikkia homomiehiä. Tuolla logiikalla et ilmeisesti hyväksy myöskään heteroseksuaaleja siksi, että osa heistä elää rakkaudettomassa liitossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Jos joku mun pojista ilmoittautuisi homoksi niin todella vaikea paikka, siis minulle. Onneksi kaikilla on tyttöystävät ja puolisot. Onnea vaan niille joiden lapset on homppeleita. Hullua hommaa.
Onko sillä väliä jos edes yksi lapsista jatkaa sukua?
Mulla on kaksi veljeä eli yhteensä siis perheessä kolme lasta, ollaan kaikki heteroita mutta kenelläkään ei ole eikä tule lapsia. Eipä se heteroseksuaalisuus suvun jatkumista takaa. Homoseksuaalit voivat muuten myös hankkia lapsia, joko adoptoimalla tai sitten ihan biologisia.
Peukutin, mutta kohdun vuokrausta pidän epäeettisenä jos puhutaan miesparien biologisista lapsista. Naispareille biologiset suotakaan, ja adoptiot kaikille potentiaalisille hyville vanhemmille.
Homomies voi saada biologisen lapsen myös niin, että hankkii sen yhteisymmärryksessä joko sinkkunaisen tai vaikkapa lesboparin toisen osapuolen kanssa esimerkiksi muumimukimenetelmällä ja molemmat ovat sitten lapsen virallisia vanhempia ja osallistuvat lapsen kasvatukseen. Kyse ei ole siis kohdunvuokrauksesta. Ja tokihan monet homot ovat kaapissa ollessaan hankkineet lapsia naisten kanssa ihan perinteisinkin menetelmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trans-etuliite voi saada jatkokseen myös päätteen seksuaali. Ja silloin se sanailuna nyt liittyy ihan riittävästi aiheeseen, mutta toivottavasti sait oikeat pilkkuorgasmit, olit niiiiiiiiiiiiin tarkkana, oih!
No ei suorastaan voi. Nykyaikana puhutaan ihan transsukupuolisista. Transseksuaali termiä käytettiin silloin kun sen ajateltiin olevan tai enneminkin miellettiin seksuaalisuuden ilmiöksi. Myös englannin kieli aiheuttaa asiassa sekaannusta.
Joo mutta en ole mikään auktoriteetti, jonka hyväksyntää edes tarvittaisiin. Ei vaivaa ja haittaa yhtään .
Ihmisiä ovat siinä missä muutkin ja tätä nyt ei tarvitse kenellekään täysjärkiselle ja täyspäiselle edes todistella millään tavoin.
Se taas millaisen ja kumpaa sukupuolta edustavan parisuhteen ,seurustelu ja /tai seksikumppanin itselleen haluaa on jokaisen oma asia.
Siis :kaikille. Pitäisi olla jo lähinnä itsestäänselvyys mielestäni kaikille kumpikin noista edellämainituista asioista.
Aina vaan näkyy löytyvän niitä, jotka kuvittelevat omaa 'hyväksyntäänsä'ä ja lupaansa tarvittavan sille, että jotkut heille täysin tuntemattomatkin ihmiset omalla tahollaan saisivat elää omaa elämäänsä. Kyllä on jo suuruudenhulluus ja kuvitelmat itsestään heillä huipussaan !
En voi muuta sanoa, en, en..