Ovatko kommenttinne päätyneet täältä/muualta lehteen?
Huomasin äskettäin, että tämän mediakonsernin verkkolehti oli ottanut sekä lehtijutun otsikoksi että ensimmäiseksi tarinaksi minun tänne kirjoittamani kommentin. Tällä kertaa oli kyseessä oikea tapaus, mutta muutaman kerran ihan omasta päästäni tänne tai lehden kommenttipalstalle keksimäni juttu on kelvannut toimittajan elannon hankkimisen välineeksi. (Trollasin aika paljon ennen monen vuoden palstataukoa.) Olen myös onnistunut lanseeraamaan yhden muotisanan iltapäivälehden käyttöön.
Oletteko kokeneet samaa? Tai ehkä pitää kysyä, kuinka monta kertaa.
Kommentit (16)
Aa Pee kirjoitti:
Olen myös onnistunut lanseeraamaan yhden muotisanan iltapäivälehden käyttöön.
Mikäköhän sana kyseessä?
televisio-ohjelmaan on päätynyt. Ne ovat siis erityisen hyviä.
Mikä juttu ja sana? Olen huomannut kyllä, että vauvan keskustelusta välillä lainattu esim. jotain naapurisopu tai anoppi keskusteluja.
Yksi aloitus on päätynyt kolumniksi. Siitä aiheesta syntyi täällä mittava keskustelu ja n. 3 päivää sen jälkeen kolumnisti oli yllättäen keksinyt aiheen.
Kyllä, muutaman kerran ja lehteen.
Olen kokenut saman kerran, kommenttini oli otsikossa.✌🏻
Joo, koski Kalle Lambergin ja Pia Lambergin epäsuhtaista parisuhdetta 😛
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu ja sana? Olen huomannut kyllä, että vauvan keskustelusta välillä lainattu esim. jotain naapurisopu tai anoppi keskusteluja.
Kouvostoliitto.
Olen ollut kyllä sellaisissa keskipisteissä että minut ollaan yritetty ristittää pisteestä pointtiin. Risti hoitaa pointit.
Kuningas monarkia on pointti ja elämä on risti. Tätä käydään sota kilpailuna jossa risti poistaa pointin koska se tähtää paremmin ja niillä on ihmiskunnan maailmankaikkeuden ballistinen ohjus joka on sanaakin tehokkaampi varsinkin kuin kuningas monarkialla ollaan puollettu blaa...blaa...blaa... joka tarkoittaa finlandiaksi ķámêļìnpàšķáá kuten tästä sensorista huomataan joka tarkoittaa roma:ksi klitorista. Fu ck th at.
Ihan luonnollinen asia koska toimittaja toki pitää silmänsä auki ja kehittelee jutun aiheita.
Elikkä ei ole kyse siitä että olisi jotain ainutlaatuista jos toimittaja lainaa tai saa ajatuksen mielipiteestäsi.
Jos oisin rölli, nostaisin juuri nyt tuon Antti Heikkilän epäoikeudenmukaisen kohtelun tappiin.
Kohukirja on nyt pakko ostaa, minun ainakin.
Melkoista settiä tulee hesarista päin, "totuuden vääristely" hienolta nimeltään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttu, minä olen tuo nimimerkki Sinkku:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005961380.html
Tuota lanseeraamaani sanaa minun ei olisi tässä yhteydessä pitänyt mainita, enkä mainitse nytkään, koska minusta on hauskaa seurata sen kehittymistä hömppätoimittajien käytössä ja tällä palstalla. Tai ei ehkä tällä palstalla. Palasin tänne vuosien tauon jälkeen kysymään kolmea eri asiaa, joihin toivoin vastauksia omakohtaisista kokemuksista, mutta meno olikin sitä samaa kuin ennenkin. Kahteen kysymykseen sain muutaman veetuilukommentin, kolmannesta muodostui tosi kiva ketju, joka täysin käsittämättömästi poistatettiin; ilmeisesti joku lukija ei tykännyt liian sympaattisista ongelmista ja empaattisista kommenteista. Ei maksa vaivaa kirjoittaa jäsenneltyjä ja huoliteltuja mielipiteitä, kun niiden kohtalo on yhtä epävarma kuin Hesarissakin nykyisin.
Noista trollauksistani on muuten kerrottava se, että tarkoitukseni oli aina vilpittömän hyvä.
Kerran iltasanomissa oli juttu provoketjustani. Kalevauva.fi on myös käyttänyt yhtä kommenttiani.
Joo, silloin kun kerroin uudessa x-files kaudessa Scullyn käyttävän peruukkia. Oli jommassa kummassa iltapaskassa juttu ja linkitetty sama tietolähde kuin kommentissani.
Ei, koska pyrin aina kirjoittamaa vain asiallisesti ja järkeviä.