Mitä poliisikoulussa siis tehdään?
Miten poliisina oloon valmistaudutaan? Mitä kaikkea poliisikoulussa opiskellaan?
Kommentit (9)
Höh. Kai nyt vauvalla hyvin tämäkin tiedetään. Ap
Uudet oppilaat jaetaan ensin kahteen ryhmään, joista toista opetetaan lukemaan ja toista kirjoittamaan. Tulevien poliisien äly ei riitä molempien opetteluun, ja sen (tietysti myös turvallisuuden) vuoksi poliisit liikkuvat pareittain.
Mielestäni rikostutkijakoulu tulisi olla erikseen.
Kenttäpoliisin työ vaati erilaisia taitoja kuin rikospoliisin, joka ei toimi fyysisenä auktoriteettina.
Poliisit ovat markkinoineen itsensä ulos joidenkin hakijoiden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Kenttäpoliisin työ vaati erilaisia taitoja kuin rikospoliisin, joka ei toimi fyysisenä auktoriteettina.
Se onkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin
Onko? Miten sinne pääsee?
Olen muutaman kerran poliisikoulun sivuihin tutustunut ja aina olen saanut sellaisen käsityksen, että pitää käydä tuo poliisikoulu ja poliisikouluun tarvitaan hyvät fyysiset valmiudet, vaikka voittaisi aivokapasiteetiltaan kaikki, niin silti ei ovet aukea, jos on huono liikunnassa.
Kannattaa katsoa neloselta Poliisiopisto #1, sieltä opintojen sisältö selviää!
Huudetaan "vihapuhetta, vihapuhetta" ja huidotaan toisia etälamauttimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin
Onko? Miten sinne pääsee?
Olen muutaman kerran poliisikoulun sivuihin tutustunut ja aina olen saanut sellaisen käsityksen, että pitää käydä tuo poliisikoulu ja poliisikouluun tarvitaan hyvät fyysiset valmiudet, vaikka voittaisi aivokapasiteetiltaan kaikki, niin silti ei ovet aukea, jos on huono liikunnassa.
Ystäväni pääsi rikostutkinnan puolelle,ensin kenttäpoliisina ja menestyi hyvin ( oman kertomansa mukaan oli myös vähän onnea). Nyt on jatkanut vielä siitäkin opintoja, opiskeli psykologiaa jotta pääsi rikoosoikeuden puolelle.
Älä vaan poliisiammattikorkeakoulun sivuilta katso.
Paljon kivempi arvuutella täällä vauvapalstalla.