Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua paikkaan jossa kävin haastattelussa

Emmäää
17.01.2019 |

Eli eikö tässä kohtaa kannattais vaan jo soittaa tai meilata sinne paikkaan että sai vaikka toisen tarjouksen? Säästää rekrytoijankin vaivaa ja aikaa. Miksi ihmeessä odottaisin soittoa sieltä, kun en halua sinne ja hei onhan se maukaampaa keretä sanomaan ensin, että sai muuta. Todella kirpee ja nyrpee kuva jäi. Kemiat ei kohdannut tai jotain vaan. Hapan ihminen oli ja toinen vaan möllötti tyhmän näkösenä hiljaa. Haluaisinko työskennellä heidän kanssaan 😂 En.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kannattaa jättää sikseen. Jos jäi yhtään huono fiilis, niin ei kannata jatkaa prosessia.

Vierailija
2/3 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itsekin, kun kävin JYSKissä työhaastattelussa ja se mielikuva minkä sain aluepäälliköstä ja myymäläpäälliköstä, jotka siis minua haastattelivat, oli jotain aivan hirveää. Nyrpeitä nenänvarttaan pitkin katsovia ylimielisiä kantturoita. Olin huojentunut, kun en saanut paikkaa. Eipähän tarvinnut ilmoittaa työkkärille, että en halua ottaa paikkaa vastaan ja näin saada karenssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös häivyin takavasemmalle paikasta, jossa päällikkö tuijotti niin kiileästi ja happamasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme