Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu jatkuva kyllästyminen?

Vierailija
17.01.2019 |

Tuli mieleen yhdestä ketjusta jossa moni sanoi, ettei ole mitään järkeä tuhlata päivästään kahdeksaa tuntia tekemällä huonosti palkattua työtä. Mitä ihmettä te ihmiset oikein teette? Miten ette voi kyllästyä kotona olemiseen? Itse suostuisin heti tekemään työtä, jossa palkka on sellainen että saman saisi kotona istumalla.

Itse tein palkatonta (tosin sain opinto- ja asumistuen) työtä yli puoli vuotta, ja se oli elämäni parasta aikaa. Olin tosi energinen töiden jälkeen. Maanantaisin siivosin asuntoni heti töiden jälkeen. Muina päivinä tyytyväisyyttä kesti vain pari tuntia, jonka aikana kävin suihkussa ja istuin koneella. Sitten katsoin kelloa ja valittelin "vielä pitäisi valvoa 5 tuntia". Väkisin lähdin kävelylle niin olo meni ohi. Olen avosuhteessa henkilön kanssa joka myös on aika kyllästynyt elämäänsä, mutta työpäivistä hän ei saa energiaa vaan masentuu. Ei todellakaan tarvitse tekemistä pitkän päivän jälkeen. Viihtyy myös kauemmin tietokoneella kuin minä, sekä näkee kavereitaan.

En ole adhd-ihminen, piirteitä aspergerista on mutta sekö saa minut tarvitsemaan jatkuvasti virikkeitä? Mistä johtuu että työ tuo energiaa vaikka kärsin vakavasta sosiaalisten tilanteiden pelosta, ja töissä ahdisti koko ajan?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä