Seksi onnistuu vain jos mies tekee aloitteen, miksi??
Jos minä teen aloitteen, joko ei seiso tai ainakin lopahtaa pian. Mikä mättää? Vaikea ottaa puheeksi =(
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Hyväileekö hän sua tällaisessa tilanteessa käsin tai suulla? Vai onko se kerta kaikkiaan loppu siinä tilanteessa?
Kyllä se sitten loppuu siihen. Mies lähtee vessaan tai teeskentelee nukkuvaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväileekö hän sua tällaisessa tilanteessa käsin tai suulla? Vai onko se kerta kaikkiaan loppu siinä tilanteessa?
Kyllä se sitten loppuu siihen. Mies lähtee vessaan tai teeskentelee nukkuvaa tms.
Kurjaa. Voisitko kertoa jotenkin nätisti että sun tekis nyt mieli ja että jos hän ei halua yhdyntää, sulle kelpais esimerkiksi käsin hyväily.
Vaikeahan tässä on arvailla syitä. Rohkeasti puheeksi vaan. Kunnioittavaan sävyyn, ei mitään syyllistämistä vaan ennemminkin, että meillä olis yhdessä hyvä.
Tämä on helppo. Miehesi puuhailee toisen kanssa, - tai sitten yksikseen. Kun sinä ehdotat, niin saattaa olla vasta lauennut, joten ei jaksa enää. Kun taas hän tekee aloitteen, niin pitää huolen, että on varmasti pystyvässä kunnossa.
Sitä miksi näin tekee on jo vaikeampi tietää. Voi olla, että sinun kanssasi seksistä puuttuu jotain hänelle olennaista. Aiemmin joku jo ehdotti, että kysyt mieheltäsi, se olisi paras ratkaisu. Puhukaa!
Kesken kaiken lopahtaminen liittyy ainakin itsellä joko liialliseen väsymykseen tai nautittuun alkoholiin - yhdistettynä siihen etten kiihotu muutenkaan riittävästi.
Itse en enää aloitteita edes tee, mutta jos vaimo kunnon aloitteen tekee, voin hoidella hänelle sen mitä hän tarvitsee käsin, nuollen, leluilla ja lopuksi munalla tai kahden jälkimmäisen yhdistelmällä. Se on sitten fifty-sixty jätänkö homman siihen vai hoitelenko vielä itseni häneen.
En ole koskaan edes kuullut miehestä joka pyytäisi lopettamaan jos herätät suuseksillä.
Mulle tuli ekana mieleen että jos häntä ei haluta kun ehdotat, mutta lähtee kuitenkin leikkiin mukaan. Eikä sitten pystykään keskittymään kunnolla.