Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on muka aina riitaa

Vierailija
16.01.2019 |

Eli erään sukulaisen mielestä mulla ja miehellä on aina riitaa jos jompikumpi vitsailee esim. 'hän päätti pitää illan kavereiden kanssa ku oon nii huonoa seuraa'. Ihan naurahdus tulee päälle ja asiasta on juteltu sitä enne et toine hakee ja näi, siis asiallisesti ja hyväksyvästi ja tää sukulainen on kuullut sen keskustelun.
Hän on myös tartuttanut tätä muihin. Kerran kaupan kassalla mulla tuli yllättävä hätä vessaa ja kuiskasin miehelle et meen vessaa. Mies jäi lapsemme kanssa kassalle. Ja tottakai joku näki ja kerto tälle sukulaiselle et mie muka lähdin mitään sanomatta vaa pois ja hylkäsin. Tuli soittoa et ollaanko eroamassa. Jatkuvasti tällästä. Sen jälkee ku nähty tätä sukulaista nii joskus ääneenkin oon todennu et nyt ei auta mennä vessaa tai tulee ero.
En vaa käsitä tätä. Muut vitsailee puolisostaan samallalailla ku meki, jopa tää sukulainen ja se on hauskaa ja kukaa ei totea et meneepä teillä huonosti. Mut ku kyse on meistä nii heti on muka riitaa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meilläkään ei minun sukulaiset ymmärtäneet miehen huumoria (mun ja miehen huumori menee yksiin mutta omat sukulaiset tosikkoja). Niin pitkälle pääsivät keskinäisissä keskusteluissaan että yksi lähisukulaisista teki lasun. Ja ei, ei pelkästään miehen puheista mistä huoli alunperin lähti,vaan kaikkea muutakin oli liioiteltu ja musta maalattu huonoksi isäksi. Sossut kävi ja ihmettelivät asiaa, sekä ilmoittivat ettei lastensuojelun tarvetta. Mutta arvatkaapa vain olenko enään siskooni, äitiini saatika vaariini yhteydessä. Minä en koe,että minun tai mieheni pitäisi heitä miellyttää ja mielistellä.  Joidenkin mielestä ihmisten pitäisi toimia tietyllä tavalla ja mukautua heidän mielipiteisiinsä ja kenties kuvitelmiinsa täydellisistä ihmisistä. Tosi asia kuitenkin on, että minulla on omat mielipiteet, toimiva parisuhde ja ihanat lapset ja en koe tarvetta mielistellä sukulaisia sen takia,että mies nyt ei heidän mielestään ole ollut sopiva valinta sitten yli 10 vuoteen..

Vierailija
2/3 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meilläkään ei minun sukulaiset ymmärtäneet miehen huumoria (mun ja miehen huumori menee yksiin mutta omat sukulaiset tosikkoja). Niin pitkälle pääsivät keskinäisissä keskusteluissaan että yksi lähisukulaisista teki lasun. Ja ei, ei pelkästään miehen puheista mistä huoli alunperin lähti,vaan kaikkea muutakin oli liioiteltu ja musta maalattu huonoksi isäksi. Sossut kävi ja ihmettelivät asiaa, sekä ilmoittivat ettei lastensuojelun tarvetta. Mutta arvatkaapa vain olenko enään siskooni, äitiini saatika vaariini yhteydessä. Minä en koe,että minun tai mieheni pitäisi heitä miellyttää ja mielistellä.  Joidenkin mielestä ihmisten pitäisi toimia tietyllä tavalla ja mukautua heidän mielipiteisiinsä ja kenties kuvitelmiinsa täydellisistä ihmisistä. Tosi asia kuitenkin on, että minulla on omat mielipiteet, toimiva parisuhde ja ihanat lapset ja en koe tarvetta mielistellä sukulaisia sen takia,että mies nyt ei heidän mielestään ole ollut sopiva valinta sitten yli 10 vuoteen..

Tosi inhottavaa! Meillä ei onneks nui pitkälle oo menny eikä oikee voi laittaa välejä poikki. Meidän lapset on kavereita keskenään ja paljon tekemisissä muutenki ku sillä et kylästellää toistemme luona. - ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi