Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö luonnon blondille punainen huulipuna?

Vierailija
16.01.2019 |

Ostin kirkkaanpunaisen huulipunan ja kerään rohkeutta käyttää sitä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on kauniin malliset huulet, valkoiset hampaat ja hyvä iho niin siitä vaan rohkeasti punaista huuliin.

Vierailija
2/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sen tietää onko noin? On hyvä iho ainakin ja pisamia. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sopii.

Vierailija
4/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu täysin ihon väristä ja punaisen sävystä. Kirkkaanpunaisia huulipuniakin on kymmeniä eri sävyjä.

Vierailija
5/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MACin Ruby Woo -punan väitetään sopivan kaikille.

Vierailija
6/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei helvetissä sovi

Vierailija
7/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondille punainen huulipuna sopii parhaiten.

Vierailija
8/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan ei sopinut mulle. Oli liian kylmä sävy. Ostin Linda Hallbergin meikkikynän sävyssä anger mood, on lämmin punainen. Sopii paremmin ja pysyy kuin tauti. Itse asiassa näyttää kuin "valkaisisi" hampaatkin. 

Mietin vain tuleeko vaaleista hiuksista ja punaisista huulista jotenkin halpa vaikutelma? Mitä mieltä?

ap

Vierailija
9/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei helvetissä sovi

Tässä oli kyse huulipunan käytöstä maan päällä.

Vierailija
10/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostat kirkkaansävyisiä meikkejä, jos olet noin epävarma niitä käyttämään.

Vierailija
11/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan ei sopinut mulle. Oli liian kylmä sävy. Ostin Linda Hallbergin meikkikynän sävyssä anger mood, on lämmin punainen. Sopii paremmin ja pysyy kuin tauti. Itse asiassa näyttää kuin "valkaisisi" hampaatkin. 

Mietin vain tuleeko vaaleista hiuksista ja punaisista huulista jotenkin halpa vaikutelma? Mitä mieltä?

ap

Ei, jos olet muuten tyylikäs. Toki tuota yhdistelmää ns. sutturoillakin näkee...

Muista keventää silmämeikkiä, jos huomiotaherättävä huulipuna.

Vierailija
12/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Esim. laulaja Chisulle sopii todella hyvin. Toinen upea ilmestys on Susanna Laine, eikä valittamista ole Maisassakaan. Se ei tosin ole aito blondi kai. Mutta vaalea iho on.

Ja vaatii kyllä koko paketin, eli sopivan tyylikkäät vaatteet ja asusteet. Lenkkarien sijasta korkkarit. Kynnet tärkeät myös, eli lakkaa.

Vierailija
13/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ensinnäkin ihan sen punaisen sävystä ja sopiiko se omaan ihonsävyysi. Hiusten värillä ei niinkään väliä. Väärä punainen voi luoda räikeän pelle-efektin. Toiseksi, joillekin punainen vaan sopii paremmin kuin toisille. Minulle ei sovi ollenkaan kirkas punainen, mutta olen löytänyt pari kivaa hiukan taitettua sävyä jotka käyvät "punaisesta" olematta varsinaisesti sitä. 

Oletko kokeillut yksin kotona, miltä näytti? Voit kysyä myös jonkun luottoystävän mielipidettä. Ja viimeikseksi, punaistakin huulipunaa voi laittaa kevyesti, suosittelen että katsot ohjeita netistä. 

Vierailija
14/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Esim. laulaja Chisulle sopii todella hyvin. Toinen upea ilmestys on Susanna Laine, eikä valittamista ole Maisassakaan. Se ei tosin ole aito blondi kai. Mutta vaalea iho on.

Ja vaatii kyllä koko paketin, eli sopivan tyylikkäät vaatteet ja asusteet. Lenkkarien sijasta korkkarit. Kynnet tärkeät myös, eli lakkaa.

No, minusta ei vaadi todellakaan kynsien lakkausta. Punaista huulipunaa voi käyttää "ranskalaiseen" tyyliin rennosti, eli lenkkarienkin kanssa, kunhan look on muuten sopivan harkittu. 

Vierailija
15/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vaikuta persoonalta, jolle kirkkaanpunaiset huulet sopivat.

Vierailija
16/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ohut ylähuuli niin ei sovi.

Vierailija
17/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla normaalit huulet.

ap

Vierailija
18/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä missä tilanteissa voi käyttää? Ei ainakaan töissä mielestäni, iltamenoja ei ole..

ap

Vierailija
19/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään laittaa huulipunaa (tai siis rajauskynää, väritän sillä huulet kauttaaltaan), kun lähden päiväretkelle kirjastoon tai museoon tai näyttelyyn. Väri ei kulu huulten sisärajalta, kun ei tarvitse puhua.

En muuten koskaan aiemmin tykännyt käyttää mitään huulimeikkiä, koska mulla on pieni suppusuu ja kaikki sävyt näyttivät aina vaan pinkiltä ja tunsin näyttäväni äidin meikkejä lainanneelta lapselta. Sitten tajusin, että olen väritykseltäni neutraali ja murrettu, joten tarvitsen taitetun sammutetun aavistuksen lämpimän punaisen, jotta se näyttää punaiselta. Johan auttoi.

Minusta "punainen huulipuna" näyttää hyvältä tyylistä riippuen, ei ole hiustenväristä kiinni.

Vierailija
20/22 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan blondille sovi parhaiten!!! :C Tummalle sopii parhaiten... blondeille useinkaan ei :D joskus joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi