Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uino Aino ja Henry Harjusola välirikko?

ulla taalasmaa
16.01.2019 |

Pohdin tuossa, että tietääkö kukaan miksi Uino ja Henry ei oo enään tekemisissä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Hemppa kyllästyi Uinon ulinoihin..?

Vierailija
2/36 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä noi on? Jotain jääkiekkoilijoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne Naagin joulukalenterissa molemmat mutta Birtney Sunnell ei ollut.

Vierailija
4/36 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee siitä, että Henry osaa olla aika itsekäs persoona ja ei koskaan näe itsessään mitään vikaa. Oletteko koskaan kuulleet, että Henry pyytäisi anteeksi somessaan jotain tai myöntäisi olevan väärässä? Sitähän minäkin. En ihmettele yhtään, että Aino ei halua hengata Henryn kanssa vapaaehtoisesti, jos ei ole töistä kysymys. Tekihän Henry myös aikamoiset temput Britneyllekin, joka johti hänen pois muuttamiseen, vaikka suunnitelmissa oli muuttaa yhteiseen isoon kämppään..

Vierailija
5/36 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus Henrystä kirjoitti:

Johtunee siitä, että Henry osaa olla aika itsekäs persoona ja ei koskaan näe itsessään mitään vikaa. Oletteko koskaan kuulleet, että Henry pyytäisi anteeksi somessaan jotain tai myöntäisi olevan väärässä? Sitähän minäkin. En ihmettele yhtään, että Aino ei halua hengata Henryn kanssa vapaaehtoisesti, jos ei ole töistä kysymys. Tekihän Henry myös aikamoiset temput Britneyllekin, joka johti hänen pois muuttamiseen, vaikka suunnitelmissa oli muuttaa yhteiseen isoon kämppään..

Oikeesti? :o Henry kyl vaikuttaa välillä tosi ilkeeltä imo, tulee sellai olo että se somessa osaa esittää hyvin kilttiä, mutta välillä verhon takaa vilahtaa todellinen luonne.. Oon myös kuullut sen olevan tosi valikoiva kavereistaan ja että "hyväksi käyttää" läheisiään. Sen takia mulla on kans sellai kutina, että Henry on tässä tehnyt jotain.. Mutta hyvin on osannut kyl seuraajille myydä tän "olen kiltti ja ihana" -kortin..

Vierailija
6/36 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Henry teki Britneylle??

Vierailija
7/36 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että Valtgeri ja Henry on bestiksiä.. Valtteri kun on oikeesti tosi symppis.

Vierailija
8/36 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunut kirjoitti:

Oikeesti? :o Henry kyl vaikuttaa välillä tosi ilkeeltä imo, tulee sellai olo että se somessa osaa esittää hyvin kilttiä, mutta välillä verhon takaa vilahtaa todellinen luonne.. Oon myös kuullut sen olevan tosi valikoiva kavereistaan ja että "hyväksi käyttää" läheisiään. Sen takia mulla on kans sellai kutina, että Henry on tässä tehnyt jotain.. Mutta hyvin on osannut kyl seuraajille myydä tän "olen kiltti ja ihana" -kortin..

Mä tunsin tämän kyseisen Hempan vuosia sitten. Silloin hän oli se, jota muutama kaverinsa hyväksi käytti. Harmi, että on itse nykyään sellainen.

Vierailija
9/36 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tää on? Mistä tiedät etteivät ole väleissä? Tietääkö muuten kukaan mistä liinan ja Henryn välirikko tuli tai Teemun ja Henryn?

Vierailija
10/36 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No henryssä on itsekäs, tiuskiva, neitimäinen ja tyly puoli. Nykyään on todella rahanahne vaikka varaa on. Ruinasi muutonkin yhteistyönä itselleen.

Vierailija
11/36 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aika selkäänpuukottavalta. Musta oli kummallista, miten se aluksi hehkutti sitä suomalaista plastiikkakirurgia, joka teki ensimmäisen perseoperaation, otti mukaan videollekin. Sitten hetken päästä haukkui suomalaiset kirurgit ja lähti Espanjaan. 

Vierailija
12/36 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu Teemun ja Hempan välillä? Kyl mun mielestä uino vaikuttaa V-mäisemmältä emännältä, tosin kohta tää ketju poistuu kun sanoo uino ainosta jotain negatiivista.. Ootteko huomannut, et kaikki hänestä aloitetut ketjut on poistettu?

Vierailija
13/36 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis eihän Aino ja Hemppa edes oo olleet mitään hyviä ystäviä? Hemppa on Valtterin parhaita kavereita ja siinä sivussa myös Jannen, Aino taas oli niiden naapuri ja hyvä ystävä. Mutta ei Aino ja Hemppa oo koskaan mitenkään erityisemmin hengailleet yhdessä. 

Tuohon Britneyn juttuun sitten niin.. Öh, Britney punkkasi ilmaiseksi toisen nurkissa kuukausia ja sitten hänelle tehtiin likainen temppu kun ei haluttukaan muuttaa yhteiseen uuteen kämppään? :D Just. 

Vierailija
14/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis eihän Aino ja Hemppa edes oo olleet mitään hyviä ystäviä? Hemppa on Valtterin parhaita kavereita ja siinä sivussa myös Jannen, Aino taas oli niiden naapuri ja hyvä ystävä. Mutta ei Aino ja Hemppa oo koskaan mitenkään erityisemmin hengailleet yhdessä. 

Tuohon Britneyn juttuun sitten niin.. Öh, Britney punkkasi ilmaiseksi toisen nurkissa kuukausia ja sitten hänelle tehtiin likainen temppu kun ei haluttukaan muuttaa yhteiseen uuteen kämppään? :D Just. 

Ainosta en tiedä, arvauksia on. Mutta tarkennuksena Henry ei ollut se joka ei halunnut muuttaa isompaan yhteiseen kämppään. Päätös lähteä oli Britneyn.

Vierailija
15/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalanaama

Vierailija
17/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livingggg

Vierailija
18/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet ja pyrstö ku aku ankalla.

Vierailija
19/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Henryn ja kohokukkien välillä tapahtui?