Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eläimiä päiväunissanne?

Vierailija
16.01.2019 |

Mitä ajattelette tästä ja onko kukaan muu näin "päästään vialla" kuin minä? Vai olenko päästänyt mun masturbointini todella vapaalle tasolle?

Siis..

A) jos olen todella nautinnon huipulla ja seksi on niin törkeän hyvää niin sanon "pane mua, SIKA!" En oikeastaan halua ajatella että olisin kenenkään miehen kanssa, jota vois luonnehtia siaksi, niinku omahyväiset miehet, mut siinä tilanteessa se tuntuu niin sopivalta ja hyvältä kutsua miestä siksi.

B) Masturboin aina tyttöjen kanssa, koska tytöt on kauniimmat ja seksymmät kuin miehet ja ehkä siinä sekoittuu se, että millainen itse haluaisin näyttää ja olla seksissä sekä kokea sen aikana.

No, yks mun lemppareistani on se, et olen peppu pystyssä, mut rintani on maassa ja joku istuu päälläni, niin et oma rintakehänsä on mun peppuun päi ja kiusoittelee mua, kuten laittamalla sormensa peppuuni. Toinen nainen hieroo hieromasauvalla klittaani. Olen niin hurmoksessa et pyydän et joku tulis nyt sisään ja niin tytöt lupaa tehdä. Mut en saa katsoa ja tytöt häipyy (mut siltikin olen samassa asennossa). Tilalle tulee iso dobermann joka panee mut hurmioon :D ja mä olen onnellinen mun laukeemisestani...

Miehet, sikoja ja koiria... Kellään muulla näin? xD

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän