Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalle farkut hautajaisiin?

20.07.2008 |

Sopiiko pojalle laittaa siistit farkut kauluspaidan kanssa hautajaisiin? Mitä mieltä olette?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni hautajaisiin pitää pukeutua farkkuja virallisemmin.

Vierailija
2/5 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä farkut on ihan arkihousut pihalla jne. Jotkut sammarit olisi jo tyylikkäämpi vaihtoehto.

Toisaalta olen nähnyt lapsilla hautajaisissa farkkuja käytettävän ja tuskin kukaan on sitä pahalla katsonut. Mutta itse en kyllä laittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäreille ja vastaaviin voin laittaa kyllä, hautajaisiin en. Melkein mitkä tahansa muut siistit tummahkot housut mielestäni käyvät kyllä (paitsi jotkut verkkari-/ ulkoiluhousutyyliset).

Toki riippuu siitäkin, minkäikäinen poika on kyseessä - taaperoikäisen kohdalla voi mielestäni joustaa enemmän kuin koululaisen.

Vierailija
4/5 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla menisi minun mielestä melkeimpä mitkä vaan tavalliset vauvan vaatteet, kun vauvalle on kuitenkin mukavuus tärkeintä. Ehkä nyt ei ainakaan niitä iloisimpia värejä, mutta beige, sininen, olisi ihan ok.

Sitten taaperolla menisi minun mielestä farkut+kauluspaita ihan hyvin. Yli 2-vuotiaalle jo laittaisin jotkin tummat housut +kauluspaidan. Esim. aiemman vastaajan ehdottamat tummat sammarit olisi parempi vaihtoehto, kuin farkut. Mutta en hautajaisvieraana kuitenkaan pahalla katsoisi, jos leikki-ikäinen tulisi farkuissa. Kunhan ei lenkkarit jalassa!

Kouluikäisellä jo odottaisin sitten olevan tummat housut ja kauluspaita. Siistit tummat sammarit menisi vielä mielestäni kouluikäiselläkin, kunhan eivät vaan missään tapauksessa olisi mitään worker-mallia. Pitäisi niissäkin olla normaalit suorat lahkeet.

Jokatapauksessa kengät tekee ison osan asua, minun mielestäni. Usein näkee lapsia lenkkareissa isoissa juhlissa (kuten isot synttärit tai häät). Lenkkareita en laittaisi lapselle juhlakengäksi, vaan mitkä tahansa muut siistimmät mieluummin.. Mutta sitä kenkäasiaahan ei tässä kysyttykään! :) Tulin nyt vain maininneeksi, kun asia nousi mieleen :)

Vierailija
5/5 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylivauvat on asia erikseen, mutta isommille ehdottomasti juhlavammat vaatteet.