Rakastan talvea!
Valkoinen kurittaja on kuulemma tulossa pääkaupunkiseudulle ja on luvattu jatkuvaa lumisadetta jopa kaksi vuorokautta putkeen! Olen aivan ekstaasissa! Talvella kuuluu olla valkoista ja lumista, ja nyt sitä saadaan! Valkoinen kurittaja, tule ja kurita! <3<3<3
Kommentit (13)
Talvella on pakko olla pöksyt, mutta kesällä tarkenee ilman pöksyjä. Kesällä ei tarvitse olla topattu ja pystyy liikkumaan ja hengittämään vapaammin kuin talven pakkasissa. Hyvä, että tulee edes lunta, kun on talvi, mutta ei ole kesän voittanutta!
Minä en pidä talvesta. Siksi nukun karhujen tapaan talviunta. Palstailen horroksessa... krooooh... zzZZZzzZz... krooh! 😴 zzzzz
Valkoinen kurittaja...😂😂😂😂 No ainakin jotain uutta keksivät tällä kertaa. Joo, muakin saa kurittaa niin maan pe##eleesti! 🌨☃️❄️
Minä taas pakkasia. Saisi tulla kunnon pakkaset tänne Kouvolaan. 20 olisi ihan sopiva!
Todellakin IHANAA!! Mikä tahansa voittaa sen karseen hellekesän. Aah, talven raikkaus <3
Mutta just nyt on täydellinen lumimäärä. Ei tarvita senttiäkään enempää!
Joo rakastan minäkin talvea mutta täällä on ainakin jo niin paljon lunta että kiitos riittää, ei enää lisää!
Osallistut varmaan mielelläsi myös auraustalkoisiin.
Talvi on kiva, mutta ainakin Jyväskylässä aurauskalusto ei riitä ja ihmisten on vaikeuksia päästä töihin. onneksi vielä vähän löytyy yhteisvastuullisuutta näihin päiviin.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas pakkasia. Saisi tulla kunnon pakkaset tänne Kouvolaan. 20 olisi ihan sopiva!
Niin viime viikkoina otsikot olleet että hyytävät ilmat tulee. Jaa koskahan ne mahtaa tulla.
Niin minäkin, ihanaa että pitkästä aikaa talvi on näyttänyt ja tuntunut talvelta.
Vaikkei -20 pakkasia vielä ole nähty, tervetuloa niillekin.
Minä synnyinkin paukkupakkasilla. Sekin voi vaikuttaa, tiedän kesällä syntyneitä, jotka pitävät enemmän kesästä. Minä taas olen aina tykännyt enemmän talvesta ja syksystä.
Illalla ja huomenna on parasta liikkua jaloin- ja varata kotiin tarvikkeita. Luultavasti kohta alkaa. Huomenna saa kaivautua ulos hangesta. Kaikki viltit ja saappaat esille, ulkoiluun ja lumisadekääriytymiseen
Hankala dilemma, jos kokee pakottavaa tarvetta nudismiin ja viuhahteluun juuri ankarimmilla talvimyräköillä. Useimmilla helle tekee tämän.