Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vesijuokset mieluummin kuin uit?

Uimari
16.01.2019 |

Aina uimahallissa on nykyään enemmän vesijuoksijoita kuin uimareita, varsinkin naiset näyttävät useimmin vesijuoksevan. Miksi siis vesijuokset etkä ui? Itse uin ennemmin, kun se tuntuu tehokkaammalta. Ja en myöskään oikein tykkää vesijuoksuvyöstä, kun se pitää pitää laittaa tiukkaan, ettei se nouse juostessa. Ja sittenhän se painaa ikävästi. Oon myös kyllä juossut ilman vesijuoksuvyötä ja se on ihan ok.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uintitekniikka on sen verran huono, että saan niskakipuja jos uin pitempää matkaa. Tiedän, että on kaikenmaailman aikuisten uimakouluja, mutta asia ei mua niin paljoa häiritse että viitsisin sellaiselle osallistua. Tykkään muutenkin vesijuoksusta enemmän. 

Vierailija
2/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesijuoksussa voi kelluskella ympäri allasta. Uinti on rasittavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin hyvä uimari, siksi mieluummin vesijuoksen.

Vierailija
4/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin yllä eli tekniikkani ei ole kunnossa, hartiat jumiutuvat vääränlaisesta kauhomisesta.

Ja se vyö ei kyllä vedessä tunnu juuri miltään, vaikka napakasti onkin vyötäröllä.

Vierailija
5/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun pitämään silmälaseja myös altaassa, joten uinti on hankalaa. Vesijuoksu onnistuu hyvin.

Vierailija
6/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesijuostessa saa ihan luvan kanssa näyttää typerältä.

Vierailija
7/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ainakin on paljon parempi vesijuoksutekniikka kuin uimatekniikka. Saan helpommin sykkeen ylös. Ja minä todellakin vesijuoksen enkä vain vesikävele, toki olen nuori enkä mikään vaivainen mummelo. 

Vierailija
8/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä joudun pitämään silmälaseja myös altaassa, joten uinti on hankalaa. Vesijuoksu onnistuu hyvin.

Uimalaseja saa myös vahvuuksilla :)

t. puolisokea uimari

Vierailija
9/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä kapeilla uintiradoilla on paljon porukkaa=ahdasta ja ainaista väistelyä. Vesijuoksijat eivät lyö ja raavi siinä määrin kuin uimarit:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä