Voisitko seurustella sinkkuäidin tai -isän kanssa? Vai ovatko lapset aikaisemmasta suhteesta heti dealbreaker?
Minun tapauksessani seurustelun mahdollisuus riippuisi siitä, kuinka paljon vapaa-aikaa naisella on (esim. viikko/viikko tai vain yksi viikonloppu kuusta) ja millaisia tuhoja raskaus ja synnytys ovat naisen keholle tehneet.
Kommentit (59)
Seurustelen vain neitsyiden kanssa.
Voisin, jos miehen lapset olisivat aikuisia ja asuisivat omillaan kuten oma lapseni.
Itsekkäältä ihmiseltä ei onnistu (koska lapsi vie liika huomiota), epäitsekkäältä onnistuu. Itse myönnän olevani liian itsekäs, jotta voisin jakaa mieheni lapsen kanssa. Siksi en itsekään aio lapsia hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Menikö ap:n provoilu raskauden ja synnytyksen aiheuttamista tuhoista vähän pieleen?
Ei tämä ole provo. Paitsi jos joku provosoituu siitä, että kaikki eivät halua yhäreitä deittailla tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi mukaan uusperhehelvettiin missään tilanteessa. Jokainen huolehtikoot omista vahingoistaan. Olen 26 v. nainen, lapseton.
Ai sittenkö ei tarvi huolehtia omista "vahingoistaan", jos on uusperhe?
Vierailija kirjoitti:
Olet sanonut tämän jo kolmessa eri viestissäsi. Tajusimme jo.
Kyllä vaan. Tosin mies ei olisi enää sinkkuisä, jos seurustelisi minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tapauksessani seurustelun mahdollisuus riippuisi siitä, kuinka paljon vapaa-aikaa naisella on (esim. viikko/viikko tai vain yksi viikonloppu kuusta) ja millaisia tuhoja raskaus ja synnytys ovat naisen keholle tehneet.
Tuhoja?
Näistähän on täälläkin lukemattomia naisten aloittamia ketjuja.
Olen sinkkuäiti. En enää aio seurustella sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole lapsia. Yksi riitti.
En, koska olen jo varattu. Mieheni oli kyllä sinkkuisä, kun hänet tapasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhoja?
Lapastissit ja roikkuva vatsanahka.
En. Olen vapaaehtoisesti lapseton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi mukaan uusperhehelvettiin missään tilanteessa. Jokainen huolehtikoot omista vahingoistaan. Olen 26 v. nainen, lapseton.
Ai sittenkö ei tarvi huolehtia omista "vahingoistaan", jos on uusperhe?
Yleensä siihen lapsitouhuun sotketaan mukaan myös se uusi kumppani. Ja lasten äiti. Ei tule kauppoja.
/22
Päin vastoin, halusin miehen jolla on jo lapset tehtynä. Itsellänikin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen olin kylläkin minä, eli on meitä täällä useampi. Tekeekö tämä joillekin naisille/miehille tiukkaa?
Se onko miehellä lapsia vai ei, ei ole minulle tärkeää. Se on, ettei hän halua niitä lisää.
Eikä ole draamaa exän kanssa.
Itselläni 2 lasta, enempää en halua, asialliset välit lasteni isän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen olin kylläkin minä, eli on meitä täällä useampi. Tekeekö tämä joillekin naisille/miehille tiukkaa?
Kerran neitsyttä tapaillut, never again :D
Vierailija kirjoitti:
Voisin, mutta muiden speksien pitäisi natsata aika täydellisesti. Joskin tässä iässä (40v, mies) se sama on kyllä lapsettomienkin kohdalla. Huonoon ei enää viitsi sortua vakavammassa suhteessa. Lihan piilottamiseen toki kelpaa huonompikin, kunhan ulkonäkö, käytös ja seksuaalinen vapautuneisuus on riittävällä tasolla.
Milloin seksuaalinen vapautuneisuus on riittävällä tasolla? Jos haluaa anaaliseksiä?
Harvalla alle kolmikymppisellä akateemisella naisella on vielä lapsia, joten ei ole tarvinnut tuota murehtia.
Minä en ole edes päässyt treffeille sellaisten miesten kanssa. Kahden kanssa sovittiin treffit, mutta kumpikin teki oharit ja seuraavana päivänä tuli viestiä: "Sori sori, ihan unohdin kun olin lapsen/lasten kanssa." Tosin ihan hyvä näin. Olen nyt 24v. ja avomieheni kanssa olen jutellut, että ehkä joskus sitten hankitaan lapsi, mutta aina kun näen tuttujen lapsia, niin totean miehelle, että en lapsia vielä moneen vuoteen, kiitos. Ehkä sietäisin omaa lasta paremmin kuin muiden, joten tuskin edes sopisin äitipuoleksi.