Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirpa Selänne ja Päivi Räsänen voisivat olla siskoksia

Vierailija
15.01.2019 |

ulkonäkönsä puolesta

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmilla on kamalat rypyt huulten yläpuolella.

Monella on tuon ikäisenä, mielestäni ei kamalat. Sinullakin voi olla ehkä vielä enemmän ryppyjä. Nekin johtuu osittain geeniperimästä.

Mulla ei ole edes yhtä ryppyä huulien ympäristössä. Olen 41. En tosin ole nähnyt kenelläkään sukulaisellani huuliryppyjä edes 60 vuotiaana.

Vierailija
22/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa? Samaa on hiukset ja että ovat keski-ikäisiä. 

Tyyli sama, ei ulkonäkö. Molemmat nuorekkaita, hyvävartaloisia, vaikka pyöräyttäneet 4 ja 5 mukulaa. Joten lihavien ei kannattaisi sitä lihavuuttaan selittää raskauksilla. Toki se kilonsa jättää vähäksi aikaa, mutta pois niistä pääsee, jos tahdonvoimaa on.

Koitahan ymmärtää että on erimallisia erilailla toimivia kehoja, jotkut tikkulaihat esim ovat ns "läpipaskoja", eli heihin ei ravinto tartu, vaikka söisivär 24/7, toisten elimistö taas kerää kaiken itseensä. Toki itse voi vaikuttaa asioihin, mutta se miten se tehoaa, riippuu kehon toiminnoiosta. Lihavuuteen taipuvaisten kehot on luotu selviytymään, läpipaskot kuolisivat pula-aikana.

Sirpan ja Päivin vartalontoimintamalleista en tiedä.

Ravitsemusterapeutti tietää nämä asiat ja on tottunut näihin selityksiin. Toki eroja on siksi itseensä onkin hyvä ttutustua eikä hokea vanhoja valheita. Kukaan ei ´kerää kaikkea´eikä ´kukaan ole läpipasko`. Täällä on näitä nettijuttuja ja naistenlehtien totuuksia, etten yhtään ihmettele, että keskustelujen tasoa on ihmetelty. Heippa vaan !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyli sama, ei ulkonäkö. Molemmat nuorekkaita, hyvävartaloisia, vaikka pyöräyttäneet 4 ja 5 mukulaa. Joten lihavien ei kannattaisi sitä lihavuuttaan selittää raskauksilla. Toki se kilonsa jättää vähäksi aikaa, mutta pois niistä pääsee, jos tahdonvoimaa on.

Koitahan ymmärtää että on erimallisia erilailla toimivia kehoja, jotkut tikkulaihat esim ovat ns "läpipaskoja", eli heihin ei ravinto tartu, vaikka söisivär 24/7, toisten elimistö taas kerää kaiken itseensä. Toki itse voi vaikuttaa asioihin, mutta se miten se tehoaa, riippuu kehon toiminnoiosta. Lihavuuteen taipuvaisten kehot on luotu selviytymään, läpipaskot kuolisivat pula-aikana.

Ravitsemusterapeutti tietää nämä asiat ja on tottunut näihin selityksiin. Toki eroja on siksi itseensä onkin hyvä ttutustua eikä hokea vanhoja valheita. Kukaan ei ´kerää kaikkea´eikä ´kukaan ole läpipasko`. Täällä on näitä nettijuttuja ja naistenlehtien totuuksia, etten yhtään ihmettele, että keskustelujen tasoa on ihmetelty. Heippa vaan !

Kyllä todellakin on, esim pitkäraajaiset ns."tikkujalkaiset" ihmiset usein ovat niitä jotka eivät liho millään konstilla, jalat ovat ikuisesti vain ne tikut ja muukin keho luinen.

Sitten on persjalkaisten rotu, johon useimmat suomalaiset kuuluvat, joilla elimistö käyttää kaiken ravinnon hyödyksi, luultavasti johtuu arktisista geeneistämme. kun elämme näitä runsauden aikoja, persjalkainen on vaarassa kerätä vararavintoa liikaa.

Vierailija
24/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus minusta tuntuu, että nämä elämän viisaudet ja realismi tulee naiselta, jolla painoa 100kg, työntää lastenvaunuja ja kiroaa, kun väki ei heti ymmärrä väistyä hänen tieltään. Kaupassa hän lataa hihnalle hampparit ja sipsit. Keho on usein täysin mauttomasti tatuoitu, kireät farkut ja avara toppi päällä.Tänne kirjoitetaan sitten muita moittien ja odotetaan peukutuksia. Kerrankin joku edes tavallisimpia yhdyssanoja taitamaton neuvoi muita parisuhdeasioissa. Ei tainnut purra kehenkään.

Oma elämä ei ole aina se, josta neuvot ja viisaus tulee. En paheksu sairautta, vaan laiskuutta ja ilkeyttä.

Vierailija
25/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi on tehnyt hienon uran ja tekee edelleen ja kasvattanut 5 lasta.

Vierailija
26/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus minusta tuntuu, että nämä elämän viisaudet ja realismi tulee naiselta, jolla painoa 100kg, työntää lastenvaunuja ja kiroaa, kun väki ei heti ymmärrä väistyä hänen tieltään. Kaupassa hän lataa hihnalle hampparit ja sipsit. Keho on usein täysin mauttomasti tatuoitu, kireät farkut ja avara toppi päällä.Tänne kirjoitetaan sitten muita moittien ja odotetaan peukutuksia. Kerrankin joku edes tavallisimpia yhdyssanoja taitamaton neuvoi muita parisuhdeasioissa. Ei tainnut purra kehenkään.

Oma elämä ei ole aina se, josta neuvot ja viisaus tulee. En paheksu sairautta, vaan laiskuutta ja ilkeyttä.

Tuliko tämä väärään ketjuun?

Vierailija
27/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat sovinisteja. Molemmat blondeja. Molemmilla monta lasta. Molemmilla saman aikakauden nimi. Molemmat jäntevän kuivakkakehoisia. 

Kyllä sopisivat siskoiksi.

Vierailija
28/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin saat kyllä ryppyjä, jos saat elettyä elämää elämässä.

Sirpa Selänne on 50v ja Päivi Räsänen 60v.

Juu, paljon on yhteistä. Molemmat hyvä käytöksesiä, empatiakykyisiä, hymy herkässä, välittömiä ja toisen huomioon ottavia.

Molemmat vähän kuin naapurin tyttöjä.

Vierailija
29/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, paljon on yhteistä. Molemmat hyvä käytöksesiä, empatiakykyisiä, hymy herkässä, välittömiä ja toisen huomioon ottavia.

Juuri näin !

Naiset on kyllä toisilleen yhtiä perkeleitä - mikään ei ole hyvä ja mikään ei kelpaa. Ja huomaa vastauksista taas saman juonen: minä,minä,minun,ei minulla jne.jne. Eli jos sulla ei ole niin ei kellään muullakaan voi olla. Pyhä sylvi mitä yksinkertaisia ihmisiä !

Itse katselin Sirpa Selännettä juuri kirjan julkistamiskuvissa, että on jotenkin niin sievä ja herttaisen oloinen, hymyilevä ja käyttäytyy kauniisti. Ottaa muut huomioon, toisin kuin suurin osa ketjun naisista.

Ja päivi Räsänen on ikäisekseen todella upea kaunis nainen.

Vierailija
30/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todellakin on, esim pitkäraajaiset ns."tikkujalkaiset" ihmiset usein ovat niitä jotka eivät liho millään konstilla, jalat ovat ikuisesti vain ne tikut ja muukin keho luinen.

Sitten on persjalkaisten rotu, johon useimmat suomalaiset kuuluvat, joilla elimistö käyttää kaiken ravinnon hyödyksi, luultavasti johtuu arktisista geeneistämme. kun elämme näitä runsauden aikoja, persjalkainen on vaarassa kerätä vararavintoa liikaa.

Ainahan on poikkeuksia, mutta yleensä asiat, lihomiseen ja laihtumiseen johtavat syyt on kyllä tiedossa. Ja tänä päivänä on jopa tiimejä, jotka auttavat lihavia ja tietysti syömishäiriöisiä ottaen huomioon sukutaustan, suvun sairaidet, potilaan omat sairaudet, lapsuudenkodin ruokailutavat, oman suhteen ruokaan yms lukuisat seikat. Ei se ihan niin ole, etteivät tikkujalkaiset liho millään. Itsekin olen persjalkainen, mutta hoikka.

Vierailija
31/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin !

Naiset on kyllä toisilleen yhtiä perkeleitä - mikään ei ole hyvä ja mikään ei kelpaa. Ja huomaa vastauksista taas saman juonen: minä,minä,minun,ei minulla jne.jne. Eli jos sulla ei ole niin ei kellään muullakaan voi olla. Pyhä sylvi mitä yksinkertaisia ihmisiä !

Itse katselin Sirpa Selännettä juuri kirjan julkistamiskuvissa, että on jotenkin niin sievä ja herttaisen oloinen, hymyilevä ja käyttäytyy kauniisti. Ottaa muut huomioon, toisin kuin suurin osa ketjun naisista.

Niin minustakin. Molemmilla sydämen sivistystä. Päivi korkealle koulutettu uraihminen, mutta herttainen ja sydämellinen ja tinkimätön. Sirpa taas on ollut kotiäiti, mutta sivistynyt sydämeltään, herttainen ja lapsistaan huoltapitänyt.

2 erilaisen elämän elänyttä naista, molemmat symppiksiä, joka näkyy myös ulkonäössä.

32/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, että Sirpa polttaa, siksi ne huulirypyt. Ainakin, kun oliko se Veitolan ollessa yökylässä, niin joi drinkkejä. En usko, ttä Räsänen harrastaa näitä, joten siinä mielessä Räsäsen ihon kunto ymsäilyy paremmin.

Vierailija
33/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räsänen ja Sirpa ovat nyt ihan eri tilanteessa (tässäkin) asiassa. Räsänen on pitänyt kehostaan huolta hoitaen samalla erittäin haastavaa ja aikaa vievää uraa. Sirpalla nyt on aina ollut kotona gymit, poolit ja lastenhoitaja jne. käytössä halutessaan, ei tuo tilanne ole normielämään mitenkään verrannollinen.

Mitähän tarkoitat normielämällä? Kyllä terveellistä ja itsestään huoltapitävää elämäää voi elää jokainen, jos itse näkee sen tarpeuden ja terveellisyyden. Ihan ilman rahaakin ja lastenhoitajia. Kuntoillakin voi ihan ilmaiseksi.

No jos et tajua, miten erilaisia mahdollisuuksia miljönääri-kotirouvalla on vrt. tavallisessa työssä käyvällä perheenäidillä, niin en voi mitään. Kunnostaan voi pitää huolta halvallakin, mutta enpä Sirpaa nostaisi miksikään roolimalliksi, sillä aika moni olisi tuollaisilla mahdollisuuksilla hoikempi, terveempi, paremmassa kunnossa, huolitellumpi jne. Sama kuvio koskee tietysti myös miehiä. Sori vaan realismista.

Ei Sirpaa ole roolimalliksi nostettu, miten ihmeessä luet. Ollaan kehuttu hänen ulkonäköä. Itse en häntä tunne ja jos minulla olisi roolimalli, se lähtisi tietysti ihmisen tuntemisesta. Oletko itse tyytyväinen omaan ulkonäköösi?

Juurihan kirjoittaja, jolle vastasin, käytti Sirpaa esimerkkinä siitä, miten tahdonvoimalla pääsee raskauskiloista eroon. Anteeksi vain, mutta tästä asiasta varmasti keksisi jonkun enemmän reaalielämässä kiinni olevan esimerkin, jos tarkoitus on todistaa tahdonvoiman merkitystä. Esim Räsänen ja Sirpa ovat eläneet aivan täydellisen erilaisissa tilanteissa.

Olen itse lapseton 30-v. hoikka nainen. Ulkonäköni on omaan silmään ihan ok, hiukset voisivat olla paksummat ja iho parempi, mutta näillä mennään, kiitos kysymästä!

Mutta eikö roolimalli ole hieman eri juttu, av-mammat? Se kattaa kyllä kyllä ihmisen tuntemisen, josta ulkonäkö on tietysti yksi juttu, mutta painotus on henkisillä ominaisuuksilla. Vaikkapa luotettavuus, rehellisyys. Hassua minusta, että Sirpan hyvän ulkonäön kehuminen yhdistettiin roolimalliin. Kuvannee aikamme pinnallisuutta.

Vierailija
34/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Muistelisin, että Sirpa polttaa, siksi ne huulirypyt. Ainakin, kun oliko se Veitolan ollessa yökylässä, niin joi drinkkejä. En usko, ttä Räsänen harrastaa näitä, joten siinä mielessä Räsäsen ihon kunto ymsäilyy paremmin.

Sitten on myös niitä, jotka polttavat silloin tällöin esim. kun ottavat drinkin.

Vierailija
35/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin !

Niin minustakin. Molemmilla sydämen sivistystä. Päivi korkealle koulutettu uraihminen, mutta herttainen ja sydämellinen ja tinkimätön. Sirpa taas on ollut kotiäiti, mutta sivistynyt sydämeltään, herttainen ja lapsistaan huoltapitänyt.

2 erilaisen elämän elänyttä naista, molemmat symppiksiä, joka näkyy myös ulkonäössä.

No, onhan täällä joku ravitsemusterapeutti, joka ottaa kantaa asioihin yleensä eikä minästään lähtöisin.

Mutta tämä minä on tätä päivää. Kuunnelkaa vähän ihmisten juttuja, kukaan ei oikein välitä tai jaksa kuunnella muita, kun minun asiat NYT.

Vierailija
36/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpalla on sen mallinen suu johon tulee huuliryppyjä iän myötä, kun paljon nauraa. Joillakin taas silämänympärysrypyt ovat tai silmäpussit ovat näkyvät.

Mielestäni hän on hyvässä kunnossa ikäisekseen, iloinen ja hyvin perheestään huolehtinut nainen, fiksut lapset. Vartalokin hyvässä kuosissa. En ymmärrä miksi häntä noin arvostellaan täällä?

Vierailija
37/37 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpalla on sen mallinen suu johon tulee huuliryppyjä iän myötä, kun paljon nauraa. Joillakin taas silämänympärysrypyt ovat tai silmäpussit ovat näkyvät.

Mielestäni hän on hyvässä kunnossa ikäisekseen, iloinen ja hyvin perheestään huolehtinut nainen, fiksut lapset. Vartalokin hyvässä kuosissa. En ymmärrä miksi häntä noin arvostellaan täällä?

Naiset arvostelee herkästi muiden naisten ulkonäköä. Mutta miksi, sitähän voi jokainen miettiä itsekseen ja olla rehellinen itselleen. Tosiasiahan on se, että naiselle ulkonäkö, viehättävyys merkitsee elämässä enemmän. Mies saa olla tuiki tavallinen ja sillä lailla hyvä, mutta tavallinen nainen on ´vaatimaton`, ´hiirulainen`, ties mitä muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän