Aiotko osallistua Töihin pelkissä sukkahousuissa -päivään?
Luin netistä, että muualla maailmassa aiotaan aloittaa uusi perinne, että mennään töihin tai kouluun ilman housuja tai hametta pelkissä sukkahousuissa. Alushousut ja kengät ovat kuulemma sallittuja. Aiotteko osallistua päivään Suomessa tai muualla ja minkälaisissa sukkahousuissa?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Joo ehdottomasti! Me jo raksan äijien kanssa odotetaan sitä!
Kertokaa sitten, mitkä sukkahousut kestivät koko päivän. Tämä tieto kiinnostaisi tuhansia naisia.
No todellakin aion! Varsinkin kun on pakkasta 10 astetta enkä mä mitään alusvaatteita aio laittaa!
T: Miähinen miäs.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin aion! Varsinkin kun on pakkasta 10 astetta enkä mä mitään alusvaatteita aio laittaa!
T: Miähinen miäs.
Millaiset laitat?
Jotenkin arvelen että saattaisi herättää pahennusta.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa sitten, mitkä sukkahousut kestivät koko päivän. Tämä tieto kiinnostaisi tuhansia naisia.
Paksut puuvillaiset tmv. kestävät kivasti. Niitähän on leikkivillä lapsillakin.
t. nainen
Mä kuulkaa harjottelin jo. Kävin kaupassa pelkillä sukkahousuilla, onneks oli sentään pitkätakki joka peitti persauksen. Minä ja mun tyhjäpää.
Av-mammana käytän läpikuultavia legginsejä housuina muutenkin, joten tempaus ei kauheasti erotu. :(
Vierailija kirjoitti:
Mikä tän pointti on?
Itse aion suhtautua siihen voimaannuttavana harjoitteena. On väärin, että etenkään naiset eivät saa näyttää siltä, mitä he oikeasti ovat, vaan vartaloa on peitettävä ja muotoiltava. Seurauksena on sitten kaikenlaista minäkuvan vääristymää ja sielun ahdistuneisuutta. Toivon, että naiset alkaisivat yleisemminkin pukeutua itselleen mukavalla tavalla. Sukkahousut pehmeän trikoisen yläosan kanssa sopisi parhaiten esimerkiksi toimistotyöhön. Siinä olisi helppo myös taukojumpata eikä kenenkään hygienia vaarantuisi. Lisäksi säästyisi paljon rahaa, kun ei tarvitsisi hankkia hameita ja housuja.
Entä paidat ja takki? ne varmaan kielletty kun kengät ja alkkarit oli mainittu mutta noita ei. Rintsikatkin pitänee jättää pois?
Emmä taida viittii. Työskentelen lasten kanssa, niin vois aika nopeesti tulla rikosrekisteriin merkintä, jos meen alapää paljaana töihin.