Robin vai Isac Elliot? Kumpi on mielestänne parempi kokonaisuus?
Kummasta tykkäätte kokonaisuutena enemmän?
Mua alkoi vähän harmittaa Elliot, kun niin ylpeänä kehui, että tietysti vetää lukion normaaliajassa. Täytyy kuulemma olla joku erityissyy, jollei selviä. Oletan tällä viitanneen robiniin, jolla meni 4 vuotta.
Robin on nöyrempi. Kuin naapurinpoika.
Kommentit (50)
O o o ole mulle puuttuva palanen.
Vierailija kirjoitti:
Isac Elliot on vielä ihan pikku poika, Robon on sentään käynyt armeijan kuten kunnon aikuisen miehen kuiluukin. Ja sitten on se komea leuka.
Eiköhän tuo "pikkupoikakin" sen armeijan käy vuoden parin sisään.
Kumpikin symppiksiä poikia. Robin tuntuu olevan tosi hyvä roolimalli. Toisesta en tiedä paljoa.
Jostain luin, että tämän vaaleamman taustalla vaikuttaa aika paljon läheisten hyvä brändäyskoneisto. En tiedä onko totta. Tuo nimikään ei taida olla ihan oma, vaan taiteilijanimi? Saatan olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin symppiksiä poikia. Robin tuntuu olevan tosi hyvä roolimalli. Toisesta en tiedä paljoa.
Jostain luin, että tämän vaaleamman taustalla vaikuttaa aika paljon läheisten hyvä brändäyskoneisto. En tiedä onko totta. Tuo nimikään ei taida olla ihan oma, vaan taiteilijanimi? Saatan olla väärässäkin.
No nimestä ainakin olet väärässä, koska Isac ja Elliot ovat etunimensä. Lunden on sukunimi.
Onkohan nyt Isacilla muuten tämän vuoden Linnan juhliin kutsu pedattu, kun yhteisellä edustusmatkallakin olivat Saulin kanssa.
Kyllä Robin on ehottomasti mun suosikki. Sillä on miellyttävämpi ääni, parempia biisejä. Persoonana kans tykkään, on antanu itestään fiksun, positiivisen, aktiivisen kuvan.
Olin viime vuonna Robinin koulun pihalla auton kanssa odottamassa tytärtäni, kun Robin nousi ulkoportaat ylös ja hymyili minulle portaat noustuaan :)
Arveli ehkä, että olen joku puolituttu ja koulun henkilökuntaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan nyt Isacilla muuten tämän vuoden Linnan juhliin kutsu pedattu, kun yhteisellä edustusmatkallakin olivat Saulin kanssa.
Yhtään en yllättyisi. Kyllähän Robinkin kutsun heti 18-vuotiaana sai, mutta hänhän onkin ollut kansan oma suosikkipoika.
17-vuotiaalla tyttärelläni on 3 Robinin levyä ja juliste seinällä. Hän on käynyt kahdessa Robinin konsertissa. (tämä kaikki tosin muutama vuosi sitten hankittu tai käyty)
Hänellä ei ole yhtään Elliotin levyä eikä julistetta.
Tästä voinee päätellä jotakin.
Laittaisin ihan kumpaa vaan, ja vaikka samaan aikaan. Katsotaan kuinka monta ala-peukkua tää saa. (olin vaan rehellinen)
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin ihan kumpaa vaan, ja vaikka samaan aikaan. Katsotaan kuinka monta ala-peukkua tää saa. (olin vaan rehellinen)
En suosittele. Sen verran ujoja poikia vielä, että hämmentyvät kun näkevätkin kortonkeja.
Kohta 8:58
Isac ei ole minusta mikään niin ikävän oloinen poika, kun täällä tunnutaan ajattelevan. Livenä vaikuttaa kuitenki ihan kivalta. Mutta sen oon huomannut, että kirjallisissa haastatteluissa hänestä saa (ehkä virheellisesti? ) jotenkin nuivan ja vähän itserakkaan kuvan. Ja poseeraa aina vakavana suu raollaan.
Vierailija kirjoitti:
Isac ei ole minusta mikään niin ikävän oloinen poika, kun täällä tunnutaan ajattelevan. Livenä vaikuttaa kuitenki ihan kivalta. Mutta sen oon huomannut, että kirjallisissa haastatteluissa hänestä saa (ehkä virheellisesti? ) jotenkin nuivan ja vähän itserakkaan kuvan. Ja poseeraa aina vakavana suu raollaan.
Minusta symppiksen oloinen mitä jotakin lööppejä nähnyt.
Nämä ei ole minun ikäisten seuraamia henkilöitä, joten en tiedä heistä paljoa.
En usko, että Iisakista kukan ajattelee ikävästi. Symppiksen oloinen. Tällaisissa vertailuketjuissa saattaa saada sen kuvan, koska aina ei kummastakin tiedetä yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Elliotia on aina vähän kalvanut Robinin suosio kotimaassa. En tosin tiedä miksi, kun hän se on olevinaan heistä se maailmantähti.
Ei häntä ole Robin ärsyttänyt, mutta häneen verratuksi tuleminen. Ja tuotahan tässä nytkin täällä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
17-vuotiaalla tyttärelläni on 3 Robinin levyä ja juliste seinällä. Hän on käynyt kahdessa Robinin konsertissa. (tämä kaikki tosin muutama vuosi sitten hankittu tai käyty)
Tykkää suomipopista?
Isacilla olisi potentiaalia, kun tosiaan löytyisi riittävän hyviä biisejä.
Hienosti lauloi Kiinassa perinteisen englantilaisen kansanlaulunkin, uran alkuvaiheessa taisi iskeä äänenmurros ja siksi monille jäi käsitys, ettei osaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Isacilla olisi potentiaalia, kun tosiaan löytyisi riittävän hyviä biisejä.
Hienosti lauloi Kiinassa perinteisen englantilaisen kansanlaulunkin, uran alkuvaiheessa taisi iskeä äänenmurros ja siksi monille jäi käsitys, ettei osaa laulaa.
Kyllä olen Isacia kuullut ohjelmissa ihan viime vuosina, mutta en ole tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkää suomipopista?
No, ei oikeastaan suomipopista, vaan eniten tykkää koreapopista. Seinällä on 7 julistetta korealaisista laulajista. Mutta tykkää robinista enemmän kuin elliotista.
Robin, mutta kuka on Elliot?