Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robin vai Isac Elliot? Kumpi on mielestänne parempi kokonaisuus?

Vierailija
15.01.2019 |

Kummasta tykkäätte kokonaisuutena enemmän?

Mua alkoi vähän harmittaa Elliot, kun niin ylpeänä kehui, että tietysti vetää lukion normaaliajassa. Täytyy kuulemma olla joku erityissyy, jollei selviä. Oletan tällä viitanneen robiniin, jolla meni 4 vuotta.

Robin on nöyrempi. Kuin naapurinpoika.

Robin vai Isac Elliot? Kumpi on mielestänne parempi kokonaisuus?

Vaihtoehdot

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin, mutta kuka on Elliot?

Vierailija
22/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

O o o ole mulle puuttuva palanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isac Elliot on vielä ihan pikku poika, Robon on sentään käynyt armeijan kuten kunnon aikuisen miehen kuiluukin. Ja sitten on se komea leuka.

Eiköhän tuo "pikkupoikakin" sen armeijan käy vuoden parin sisään.

Vierailija
24/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin symppiksiä poikia. Robin tuntuu olevan tosi hyvä roolimalli. Toisesta en tiedä paljoa.

Jostain luin, että tämän vaaleamman taustalla vaikuttaa aika paljon läheisten hyvä brändäyskoneisto. En tiedä onko totta.  Tuo nimikään ei taida olla ihan oma, vaan taiteilijanimi? Saatan olla väärässäkin.

Vierailija
25/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin symppiksiä poikia. Robin tuntuu olevan tosi hyvä roolimalli. Toisesta en tiedä paljoa.

Jostain luin, että tämän vaaleamman taustalla vaikuttaa aika paljon läheisten hyvä brändäyskoneisto. En tiedä onko totta.  Tuo nimikään ei taida olla ihan oma, vaan taiteilijanimi? Saatan olla väärässäkin.

No nimestä ainakin olet väärässä, koska Isac ja Elliot ovat etunimensä. Lunden on sukunimi.

Vierailija
26/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdentekeviä

Vierailija
27/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt Isacilla muuten tämän vuoden Linnan juhliin kutsu pedattu, kun yhteisellä edustusmatkallakin olivat Saulin kanssa.

Vierailija
28/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Robin on ehottomasti mun suosikki. Sillä on miellyttävämpi ääni, parempia biisejä. Persoonana kans tykkään, on antanu itestään fiksun, positiivisen, aktiivisen kuvan.

Vierailija
29/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime vuonna Robinin koulun pihalla auton kanssa odottamassa tytärtäni, kun Robin nousi ulkoportaat ylös ja hymyili minulle portaat noustuaan :)

Arveli ehkä, että olen joku puolituttu ja koulun henkilökuntaa tms.

Vierailija
30/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan nyt Isacilla muuten tämän vuoden Linnan juhliin kutsu pedattu, kun yhteisellä edustusmatkallakin olivat Saulin kanssa.

Yhtään en yllättyisi. Kyllähän Robinkin kutsun heti 18-vuotiaana sai, mutta hänhän onkin ollut kansan oma suosikkipoika.

Vierailija
31/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaalla tyttärelläni on 3 Robinin levyä ja juliste seinällä. Hän on käynyt kahdessa Robinin konsertissa. (tämä kaikki tosin muutama vuosi sitten hankittu tai käyty)

Hänellä ei ole yhtään Elliotin levyä eikä julistetta.

Tästä voinee päätellä jotakin.

Vierailija
32/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin ihan kumpaa vaan, ja vaikka samaan aikaan. Katsotaan kuinka monta ala-peukkua tää saa. (olin vaan rehellinen)

Vierailija
33/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin ihan kumpaa vaan, ja vaikka samaan aikaan. Katsotaan kuinka monta ala-peukkua tää saa. (olin vaan rehellinen)

En suosittele. Sen verran ujoja poikia vielä, että hämmentyvät kun näkevätkin kortonkeja.

Kohta 8:58

Vierailija
34/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isac ei ole minusta mikään niin ikävän oloinen poika, kun täällä tunnutaan ajattelevan. Livenä vaikuttaa kuitenki ihan kivalta. Mutta sen oon huomannut, että kirjallisissa haastatteluissa hänestä saa (ehkä virheellisesti? ) jotenkin nuivan ja vähän itserakkaan kuvan. Ja poseeraa aina vakavana suu raollaan.

Vierailija
35/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isac ei ole minusta mikään niin ikävän oloinen poika, kun täällä tunnutaan ajattelevan. Livenä vaikuttaa kuitenki ihan kivalta. Mutta sen oon huomannut, että kirjallisissa haastatteluissa hänestä saa (ehkä virheellisesti? ) jotenkin nuivan ja vähän itserakkaan kuvan. Ja poseeraa aina vakavana suu raollaan.

Minusta symppiksen oloinen mitä jotakin lööppejä nähnyt. 

Nämä ei ole minun ikäisten seuraamia henkilöitä, joten en tiedä heistä paljoa.

En usko, että Iisakista kukan ajattelee ikävästi. Symppiksen oloinen. Tällaisissa vertailuketjuissa saattaa saada sen kuvan, koska aina ei kummastakin tiedetä yhtä paljon.

Vierailija
36/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elliotia on aina vähän kalvanut Robinin suosio kotimaassa. En tosin tiedä miksi, kun hän se on olevinaan heistä se maailmantähti.

Ei häntä ole Robin ärsyttänyt, mutta häneen verratuksi tuleminen. Ja tuotahan tässä nytkin täällä tehdään.

https://www.voice.fi/musiikki/a-143747

Vierailija
37/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17-vuotiaalla tyttärelläni on 3 Robinin levyä ja juliste seinällä. Hän on käynyt kahdessa Robinin konsertissa. (tämä kaikki tosin muutama vuosi sitten hankittu tai käyty)

Tykkää suomipopista?

Vierailija
38/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isacilla olisi potentiaalia, kun tosiaan löytyisi riittävän hyviä biisejä.

Hienosti lauloi Kiinassa perinteisen englantilaisen kansanlaulunkin, uran alkuvaiheessa taisi iskeä äänenmurros ja siksi monille jäi käsitys, ettei osaa laulaa.

Vierailija
39/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isacilla olisi potentiaalia, kun tosiaan löytyisi riittävän hyviä biisejä.

Hienosti lauloi Kiinassa perinteisen englantilaisen kansanlaulunkin, uran alkuvaiheessa taisi iskeä äänenmurros ja siksi monille jäi käsitys, ettei osaa laulaa.

Kyllä olen Isacia kuullut ohjelmissa ihan viime vuosina, mutta en ole tykännyt.

Vierailija
40/50 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkää suomipopista?

No, ei oikeastaan suomipopista, vaan eniten tykkää koreapopista. Seinällä on 7 julistetta korealaisista laulajista. Mutta tykkää robinista enemmän kuin elliotista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme