Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkinen jaksaminen työnhaussa

Vierailija
15.01.2019 |

Jäin 5kk sitten työttömäksi ja siitä lähtien olen etsinyt aktiivisesti töitä. Olen katsonut ilmoituksia monista eri foorumeista. Jättänyt avoimia hakemuksia ja puhunut avoimesti tilanteestani ja saanutkin ihan hyviä työpaikkavinkkejä. Ammattilainen on katsonut cv:ni ja hakemukseni, jokaiseen hakemaani paikkaan räätälöin huolella sekä hakemuksen että cv:n. Yhteenkään haastatteluun en ole päässyt ja nyt alkaa ahdistaa ihan huolella.

Miten te muut työnhakijat jaksatte tätä prosessia? Millä ilveellä saisin markkinoitua itseni edes yhteen haastatteluun? Juuri nyt tuntuu siltä etten kelpaa enää työmarkkinoille ja ikää on alle 40v.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä meinaa jaksaakaan. Jostain sen voiman sitten aina saa, kun löytää mielenkiintoisen avoimen paikan jota haluaa hakea.

Väsyttää kyllä tämä työttömyys jo, takana nyt 14 kk aktiivista työnhakua.

Vierailija
2/2 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hakenut töitä kuukauden verran ja nyt jo meinaa pää hajota ja itsetunto on kyllä kovilla. En tiedä, miten jaksan jos työnhaku venähtää usemmaksi kuukaudeksi. Olen hakenut kymmeneen eri paikkaan joista yhteen pääsin haastatteluun mutta en paikkaa saanut. En ole koskaan ennen ollut työttömänä ja yritän rauhoitella itseäni sillä että oon vasta hetken töitä hakenut mutta on niin lannistunut olo siitä huolimatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän